معامله شمع چکش صعودی

– بررسی شده توسط جیمز استنلی، 24 نوامبر 2021 الگوی شمعدانی چکش صعودی: نکات اصلی صحبت الگوی شمعدان چکشی صعودی به طور مکرر در بازارهای مالی مشاهده می شود و مانند بسیاری از کندل های ژاپنی، بینش مهمی از حرکت بازار ارائه می دهد. به طور خاص، چکش صعودی می تواند به اعتبار بخشیدن به

کد خبر : 313600
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
معامله شمع چکش صعودی


– بررسی شده توسط جیمز استنلی، 24 نوامبر 2021

الگوی شمعدانی چکش صعودی: نکات اصلی صحبت

الگوی شمعدان چکشی صعودی به طور مکرر در بازارهای مالی مشاهده می شود و مانند بسیاری از کندل های ژاپنی، بینش مهمی از حرکت بازار ارائه می دهد. به طور خاص، چکش صعودی می تواند به اعتبار بخشیدن به نقطه معکوس نمودار کمک کند.

معامله گران می توانند از تشخیص شمع چکشی صعودی با درک صحیح پایه های آن استفاده کنند. این مقاله موارد زیر را بیان خواهد کرد:

  • چکش صعودی چیست؟
  • استفاده از الگوی شمعدانی چکشی صعودی در معاملات
  • مطالعه بیشتر در مورد تجارت با الگوهای کندل استیک

چکش صعودی چیست؟

چکش صعودی یک شمع منفرد است که در نمودار قیمت یافت می شود که نشان دهنده برگشت صعودی است. با بقیه فرق داره الگوهای شمعدانبه دلیل یک شمع آن که به چرخش در طول یک روند نزولی ثابت اشاره می کند.

تصویر زیر چکش با درک یک شمع خاص در سطوح باز، کم بالا و بسته تفسیر شده است. برای ایجاد یک چکش، ابتدا باید قیمت به میزان قابل توجهی فروخته شود تا یک پایین‌ترین قیمت برای a ایجاد شود جفت ارز. با این حال، پس از این کاهش، قیمت ها باید به طور قابل توجهی افزایش یابد و باعث شود قیمت ها بدنه کوچکی داشته باشند و نزدیک به قیمت افتتاحیه بسته شوند.

شمع چکشی صعودی

مهم است که به یاد داشته باشید که چکش های صعودی باید دارای فتیله های بلند حداقل دو برابر طول بدنه شمع باشند. علاوه بر این، بسته به قدرت برگشت، خود شمع می تواند قرمز یا سبز باشد.

اغلب چکش صعودی با نزولی اشتباه گرفته می شود شمع مرد آویزان. ارائه نادرست منطقی است زیرا هر دو شمع یکسان به نظر می رسند. تفاوت این دو شمع در قرارگیری آنها در a بازار پرطرفدار. مرد حلق آویز دارای بدنی کوچک و فتیله بلند است اما در انتهای یک روند صعودی آویزان یافت می شود. چکش های صعودی دارای بدنه کوچک و فتیله های بلند نیز هستند اما فقط در انتهای یک روند نزولی دیده می شوند.

نحوه تشخیص الگوی چکش صعودی:

  • شمع با بدنه کوتاه و فتیله بلند (حداقل 2 برابر اندازه بدنه)
  • در انتهای یک روند نزولی رخ می دهد
  • تایید از سایر اندیکاتورها که در زیر ذکر شده است

چه چیزی را نشان می دهد:

  • معکوس شدن روند به سمت بالا (برگشت صعودی)
  • رد قیمت در یک “سطح کلیدی” خاص

ارزش برای معامله گران:

  • معکوس‌های بالقوه قیمت را نشان می‌دهد که می‌تواند منجر به وارد شدن به یک موقعیت خرید در شروع نوسان صعودی شود – از حرکت رو به رشد کامل سرمایه‌گذاری کنید.
  • آسان برای شناسایی

استفاده از الگوی شمعدانی چکشی صعودی در معاملات

شمعدان چکشی صعودی در بازار فارکس

شمع های چکشی صعودی را می توان در انواع نمودارها و چارچوب زمان. تصویر بالا نمونه ای از چکش در نمودار روزانه AUD/USD است. از 20 آوریل تا 31 می، AUD/USD تا 892 کاهش یافت پیپ ها. این روند نزولی با یک شمع چکشی صعودی به پایان رسید و متعاقباً قیمت در مجموع 792 پیپ تا امروز افزایش یافت. اقدام قیمت.

AUD/USD شمعدان چکشی صعودی:

شمع چکشی صعودی AUD/JPY

از آنجایی که قدرت یک چکش به قرارگیری آن در نمودار بستگی دارد، معمولاً معامله‌گران از این شمع در کنار سایر نشانه‌های حمایت قیمت استفاده می‌کنند. این شامل استفاده از ابزارهایی مانند اصلاحات فیبوناچی ، نقاط محوریو اعداد صحیح روانی در یک سناریوی ایده آل، فتیله چکش به سطح حمایت نفوذ می کند، اما در صورت خرید مجدد، بدنه بالای حمایت بسته می شود. احساسات . با ارائه یک فرصت خرید جدید، معامله گران ممکن است آن را انتخاب کنند متوقف می شودزیر فتیله ایجاد شده در زیرحمایت کردن .

کندل چکشی صعودی در بازار سهام

شمع چکشی صعودی در همه بازارهای مالی (شاخص‌ها، فارکس، کالاها و سهام) یکسان تفسیر می‌شود، با این حال، تجزیه و تحلیل سهام به داده‌های بیشتری به عنوان تأیید نیاز دارد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که کارگزاران معمولاً ارقام حجم داخلی را برای سایر بازارهای مالی از جمله فارکس نشان می دهند، به همین دلیل است که شاخص حجم برای برآورد حجم کلی بازار قابل اعتماد نیست.

نمودار زیر یک شمع چکشی صعودی را در نمودار Barclays PLC نشان می دهد. در ارتباط با چکش صعودی، افزایش نسبی بعدی در حجم معامله وجود دارد که مشخص شد. این امر بر فعالیت نهادی برای این دوره به دلیل حجم زیاد تأکید می کند – معامله گران خرده فروشی نمی توانند بر چنین حجم زیادی تأثیر بگذارند.

این “انکار” توسط گاوها (معامله گرانی که موقعیت های خرید دارند) پس از نوسان پایین اخیر، رد قیمت را در آن سطح نشان می دهد. این سطح ممکن است یک سطح کلیدی باشد که در آن سفارش “خرید” آغاز می شود. با چکش صعودی و حجم این رابطه را نشان می دهد، معامله گران می توانند نوعی اعتبار برای انجام معامله طولانی داشته باشند. مثل همیشه، اصول ازمدیریت ریسک باید برای همه معاملات اعمال شود.

چکش صعودی Barclays PLC:

شمع چکشی صعودی Barclays PLC

مطالعه بیشتر در مورد تجارت با الگوهای کندل استیک

شمع چکشی صعودی یکی از بسیاری از الگوهای قیمت صعودی است که می تواند به معامله گران در هنگام ورود به معامله کمک کند. سایر الگوهای صعودی که معامله گران باید از آنها آگاه باشند، عبارتند از: ستاره صبح و معکوسسر و شانه درمیان دیگران.

معامله گران روز، با این حال، ترکیب استفاده ازشاخص هاو سطوح کلیدی حمایت و مقاومت، در کنار کندل‌ها، برای اثبات معاملات قبل از ورود. سایر دستیارانی که می توانید برای بهبود تجارت خود از آنها استفاده کنید شامل رایگان ما هستندراهنمای معاملاتو برای کسانی که تازه شروع کرده اند، نگاهی به ما بیندازیدجدید به FXراهنما.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.