معامله خرید وویجر به پایان می رسد – اخبار بیت کوین

[ad_1] با توجه به وایجر که اکنون از بین رفته است، بایننس ایالات متحده نامه ای به شرکت ارسال کرده است که «قرارداد خرید دارایی را فسخ می کند». در حالی که این اطلاعیه برای وویجر “ناامیدکننده” بود، این شرکت اظهار داشت که مشتریانش همچنان پول نقد و ارز دیجیتال خود را از طریق “توزیع

کد خبر : 351007
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۳۰
معامله خرید وویجر به پایان می رسد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

با توجه به وایجر که اکنون از بین رفته است، بایننس ایالات متحده نامه ای به شرکت ارسال کرده است که «قرارداد خرید دارایی را فسخ می کند». در حالی که این اطلاعیه برای وویجر “ناامیدکننده” بود، این شرکت اظهار داشت که مشتریانش همچنان پول نقد و ارز دیجیتال خود را از طریق “توزیع مستقیم” از طریق پلتفرم وویجر دریافت خواهند کرد.

قرارداد خرید دارایی وویجر با بایننس ایالات متحده لغو شد

در اواخر سال 2022، بایننس فاش کرد که شرکت تابعه آمریکایی آن قراردادی میلیارد دلاری با Voyager Digital Ltd. برای به دست آوردن دارایی های آن منعقد کرده است. با وجود اعتراضات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، خرید پس از دریافت تاییدیه دادگاه اجازه داده شد تا ادامه یابد. با این حال، در 25 آوریل 2023، وویجر فاش کرد که این معامله دیگر پیش نمی‌رود.

«امروز نامه‌ای از بایننس ایالات متحده دریافت کردیم مبنی بر فسخ قرارداد خرید دارایی. در حالی که این توسعه ناامیدکننده است، طرح فصل 11 ما امکان توزیع مستقیم پول نقد و رمزنگاری را به مشتریان (یک “گزینه تعویض”) از طریق پلت فرم Voyager، “Voyager” می دهد. اعلام کرد از طریق توییتر

نه ماه قبل، Voyager Digital در فهرست TSX برداشت‌های خود را در اول جولای 2022 متوقف کرد و شش روز بعد اعلام ورشکستگی کرد. این شرکت “نوسانات طولانی مدت و سرایت در بازارهای کریپتو” را به عنوان دلایل شکست خود ذکر کرد. قبل از اینکه بایننس برای ارائه کمک وارد عمل شود، قرار بود FTX به وویجر کمک کند، اما امپراتوری FTX سام بنکمن-فرید از بین رفته بود.

اکانت رسمی توییتر کمیته بستانکاران بدون تضمین Voyager نیز پس از اطلاع از فسخ قرارداد با Binance ابراز ناامیدی کرد. حدود 2 ساعت پیش، بایننس ایالات متحده ادعا کرد که قرارداد خرید دارایی با وویجر را فسخ کرده است. توییت کرد. کمیته فوق العاده از این تصمیم ناامید است و در حال بررسی ادعاهای احتمالی علیه Binance US است.

برچسب ها در این داستان

قرارداد خرید دارایی، ورشکستگی، Binance US Voyager، Binance.us، Cash، فصل 11، تایید دادگاه، Crypto، وام دهنده کریپتو، توزیع مستقیم، ftx، اعتراض SEC، ویجر

نظر شما در مورد تصمیم Binance US برای فسخ قرارداد Voyager چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.