معامله بیت کوین پس از آغاز هرج و مرج در السالوادور متوقف شد. دعوی Coinbase Faces

Coinbase اعلام کرد که راه اندازی را حداقل تا اکتبر به تعویق می اندازد. سهام Coinbase با افت 2.50 درصدی به 260.02 دلار رسید. Coinbase تنها پلتفرم ارزهای رمزنگاری نشده است که تحت نظارت نظارتی قرار گرفته است. چندین ایالت اقدام به سرکوب BlockFi کرده اند. معاملات بیت کوین پس از آنکه ارز دیجیتال سنگین

کد خبر : 102394
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۳:۰۳
معامله بیت کوین پس از آغاز هرج و مرج در السالوادور متوقف شد.  دعوی Coinbase Faces


Coinbase اعلام کرد که راه اندازی را حداقل تا اکتبر به تعویق می اندازد. سهام Coinbase با افت 2.50 درصدی به 260.02 دلار رسید.

Coinbase تنها پلتفرم ارزهای رمزنگاری نشده است که تحت نظارت نظارتی قرار گرفته است. چندین ایالت اقدام به سرکوب BlockFi کرده اند.

معاملات بیت کوین پس از آنکه ارز دیجیتال سنگین ترین ضرر خود را در 2-1/2 ماه روز سه شنبه تجربه کرد ، زمانی که به بالاترین سطح چهار ماهه خود یعنی 52،956 دلار رسید ، قبل از پایان یافتن روز 11.1 درصد ، بیشترین کاهش را تجربه کرد ، که بیشترین کاهش از 2 ژوئن است.

در نقطه ای از روز سه شنبه ، ارز دیجیتال تا 18.6 درصد سقوط کرد و بیش از 180 میلیارد دلار ارزش بازار را از بین برد.

بیت کوین روز چهارشنبه 0.92 درصد کاهش یافت و به 46369.72 دلار رسید.

سه شنبه یک روز تاریخی برای بیت کوین بود زیرا تصمیم السالوادور برای ایجاد پول قانونی ارز دیجیتال با شروع ناآرام آغاز شد.

اشکالات تکنولوژیکی استفاده از آن را با مشکل مواجه کرد در حالی که اعتراضات خیابانی شهروندان بی اعتماد در این کشور آمریکای مرکزی آغاز شد.

با ناهنجاری بیت کوین ، نایب بوکله ، رئیس جمهور سالوادور ، گفت که دولتش روز سه شنبه 150 بیت کوین اضافی خریداری کرد که ارزش آنها حدود 7 میلیون دلار است.

نانا اوتسوکی ، اقتصاددان ارشد در مونکس سکیوریتس می گوید: “این امر بر دشواری تلاش برای محافظت از ارزش بیت کوین به عنوان واحد پول خود تاکید کرده است.” “به نظر می رسد خرید در توقف سقوط آن مثر نبود.”

تحلیلگران می گویند حرکت السالوادور نشان می دهد که ارزهای رمزنگاری شده باید باقی بمانند ، اما مانند هر نوآوری ، آنها باید درد زایمان را متحمل شوند زیرا نوسانات ارز باید برطرف شود.

Ganesh Viswanath-Natraj ، استادیار امور مالی در مدرسه بازرگانی وارویک در بریتانیا ، گفت که بیت کوین در السالوادور به عنوان جمعیتی بدون بانک در السالوادور به عنوان یک وسیله پس انداز م effectiveثر و ذخیره ارزش برای کاربران عرضه شده است.

“نوسانات زیاد در یک رسانه مبادله با نوسان زیاد در اقتصاد کلان مطابقت دارد. Viswanath-Natraj گفت ، کاربرانی که بیت کوین دارند ، پس اندازهای خود را شاهد نوسانات شدید هستند.

بر اساس داده های Refinitiv ، بیت کوین امسال 10 بار یا بیشتر 10 بار در سال جاری تجربه کرده است ، همانطور که در 2020 و 2019 اتفاق افتاد. در سال 2018 و 2017 ، هر روز 17 روز با 10 درصد یا بیشتر حرکت در هر Refinitiv وجود داشت.

Robinhood Markets Inc با اشاره به بی ثباتی در بازارهای رمزنگاری ، روز چهارشنبه اعلام کرد که سرمایه گذاری های مکرر رمزنگاری را انجام می دهد و به مشتریان این امکان را می دهد که سکه های دیجیتال را بدون کمیسیون و با مبلغ 1 دلار طبق برنامه دلخواه خود خریداری کنند.

دیوانگی معاملات روز سه شنبه شامل حملات تاخیری در صرافی های ارزهای دیجیتال آمریکا Kraken ، Gemini و Coinbase بود.

برای مشاهده همه رویدادهای اقتصادی امروز ، موارد ما را بررسی کنید تقویم اقتصادی

(گزارش توسط هربرت لش در نیویورک ؛ گزارش اضافی توسط جیمی مک گیور در نیویورک ، هیدیوکی سانو و آنوشکا تریوودی در توکیو و نوئل راندویچ در سان فرانسیسکو ؛ ویرایش نیک زیمینسکی و متیو لوئیس)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.