معامله اپل در آستانه عرضه آیفون جدید

[ad_1] در 7 سپتامبر، اپل میزبان رویدادی است که در آن به طور گسترده ای انتظار می رود که نسل بعدی آیفون ها را معرفی کند، سنت سپتامبر که آنها در دهه گذشته دنبال کرده اند. در سالی که تاکنون با ابهام در بازارهای مالی همراه بوده است، اپل گزارش کرده است که علیرغم مشکلات

کد خبر : 249235
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
معامله اپل در آستانه عرضه آیفون جدید

[ad_1]

در 7 سپتامبر، اپل میزبان رویدادی است که در آن به طور گسترده ای انتظار می رود که نسل بعدی آیفون ها را معرفی کند، سنت سپتامبر که آنها در دهه گذشته دنبال کرده اند.

در سالی که تاکنون با ابهام در بازارهای مالی همراه بوده است، اپل گزارش کرده است که علیرغم مشکلات زنجیره تامین، درآمدی را برای دو فصل متوالی از انتظارات پیشی گرفته است.

این نتایج مثبت بدون شک به عملکرد بهتر غول فناوری از S&P 500 تا کنون در سال جاری کمک کرده است. اما بقیه سال و بعد از آن برای اپل چگونه است؟ نحوه معامله سهام اپل را در زیر بیاموزید!











موجودی: شرکت اپل.
نماد برای حساب Invest.MT5: AAPL
تاریخ ایده: 30 آگوست 2022
خط زمانی: 6-12 ماهگی
سطح ورودی: 165 دلار
سطح هدف: 183 دلار
اندازه موقعیت برای حساب Invest.MT5: حداکثر 5%
خطر: بالا

  • حساب Invest.MT5 به شما امکان می دهد سهام و سهام واقعی را از 15 تا از بزرگترین بورس های جهان خریداری کنید.

تمام معاملات ریسک بالایی دارند و شما می توانید بیش از ریسکی که در یک معامله دارید ضرر کنید. بنابراین، شما باید هرگز بیش از توان مالی خود سرمایه گذاری نکنید. برای درک سطوح تحمل ریسک خود از کوچک شروع کنید یا ابتدا در یک حساب آزمایشی تمرین کنید تا دانش خود را قبل از سرمایه گذاری افزایش دهید.

چرا سهام اپل بخریم؟

هفته گذشته، ما در مورد دسته ای از سهام فناوری نوشتیم که به چنان موفقیتی دست یافته اند که ویژگی های دفاعی را توسعه داده اند، ویژگی هایی که میتوانست آنها را قادر می سازد تا نسبتاً آسیب ندیده از رکود اقتصادی فرار کنند. در آن مقاله در مورد گوگل صحبت کردیم، اما شرکتی که بسیاری از ویژگی های قوی مشابه را دارد، اپل است.

اپل با ارزش ترین شرکت در جهان است که مشتریان وفاداری را به دنبال دارد که مشتاقانه جدیدترین گجت های این شرکت را خریداری می کنند. محصولات آیفون و آی‌پد آن‌ها که به ترتیب بیش از 15 و 12 سال پیش معرفی شدند، بازارهای مربوطه خود را کاملا متحول کردند و هنوز هم تا به امروز برتری رقابتی قابل توجهی را نسبت به رقبای خود حفظ کرده‌اند.

طولانی و کوتاه آن این است که مردم محصولات اپل را دوست دارند و بعید است که مشکلاتی که اقتصاد جهانی در حال حاضر با آن مواجه است این واقعیت را تغییر دهد. این امر در هر دو سود سه ماهه اپل در سال جاری مشهود بوده است و هر دو مجموعه نتایج از انتظارات تحلیلگران پیشی گرفته اند.

انتظار می رود هفته آینده اپل از جدیدترین نسل آیفون رونمایی کند و تعجب آور نیست که شاهد افزایش فروش در ماه های پایانی سال باشیم. در واقع، از سال 2009، سه ماهه پایانی سال از نظر درآمد قوی‌ترین سه ماهه اپل بوده است، زیرا مصرف‌کنندگان در تلاش برای خرید گجت‌های اپل برای فصل تعطیلات هستند.

این اعلامیه آتی آیفون همراه با افزایش احتمالی فروش در تعطیلات می تواند منجر به واکنش مثبت قیمت سهام اپل در ماه های آینده شود. با این حال، معامله گران باید باد مخالفی را که در حال حاضر اقتصاد جهانی با آن مواجه است نیز در نظر بگیرند و در نظر داشته باشند که بازار سهام احتمالاً در آینده نزدیک بی‌ثبات باقی می‌ماند.

پیش بینی سهام اپل – تحلیلگران چه می گویند؟

بر اساس نظرسنجی تحلیلگرانی که توسط TipRanks برای پیش بینی سهام اپل در 3 ماه گذشته انجام شده است، در حال حاضر 22 رتبه خرید، 4 امتیاز نگهداری و 1 رتبه فروش در سهام وجود دارد. بالاترین سطح قیمت برای پیش بینی سهام اپل 220 دلار و کمترین قیمت هدف 136 دلار است.

میانگین قیمت هدف برای پیش‌بینی قیمت اپل 183.12 دلار است که نشان‌دهنده بیش از 13 درصد افزایش نسبت به سطوح فعلی در زمان نوشتن است.

منبع: TipRanks – 30 اوت 2022

یک ایده تجارت مثال برای قیمت سهام اپل

یک ایده تجاری مثال برای قیمت سهام اپل می تواند به شرح زیر باشد:

  • سهام را با قیمت 165 دلار بخرید تا نوسانات فعلی بازار فراهم شود.
  • هدف درست کمتر از میانگین قیمت هدف تحلیلگر در 183 دلار است.
  • ریسک خود را با حداکثر 5 درصد از کل حساب خود کوچک نگه دارید.
  • جدول زمانی = 6 تا 12 ماه
  • اگر 10 سهم اپل بخرید:
    • در صورت رسیدن به هدف = 180 دلار سود بالقوه (183 – 165 دلار * 10 سهم).

عاقلانه است که به یاد داشته باشید که بعید است قیمت سهم در یک خط مستقیم افزایش یابد و حتی ممکن است قبل از افزایش آن کاهش یابد، اگر اصلاً افزایش یابد. این امر به ویژه در حال حاضر با توجه به نوسانات اخیر در بازارهای سهام جهانی صادق است.

بنابراین، اعمال مدیریت ریسک خوب، که یکی از مهمترین جنبه های تجارت موفقیت آمیز است، بسیار مهم است. شما همیشه باید بدانید که در یک معامله چقدر می توانید ضرر کنید و ریسک های دقیقی که در آن وجود دارد چیست.

عامل دیگری که باید در نظر بگیرید کمیسیون است که می تواند سود شما را کاهش دهد. با حساب Admirals Invest.MT5 می توانید سهام ایالات متحده را از 0.02 دلار به ازای هر سهم خریداری کنید. با این حال، حداقل کارمزد تراکنش 1 دلار وجود دارد. بنابراین، ایده تجارت مثال بالا منجر به کمیسیون کلی فقط 1 دلار می شود!

نحوه خرید سهام اپل در 4 مرحله

با Admirals، می توانید سهام اپل و بیش از 4300 شرکت دیگر را خریداری کنید! برای خرید سهام اپل مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برای دسترسی به اتاق معامله گر، یک حساب Invest.MT5 باز کنید
  • روی سرمایه گذاری در کنار حساب خود کلیک کنید تا متاتریدر WebTrader باز شود
  • سهام اپل را در پایین پنجره Market Watch جستجو کنید و نماد را روی نمودار بکشید
  • روی New Order در بالای صفحه کلیک کنید و تعداد سهام اپل را که می خواهید بخرید وارد کنید
تصویر شده: Admirals MetaTrader WebTrader – Apple Inc. Daily Chart – New Order. محدوده تاریخ: 28 دسامبر 2021 – 30 اوت 2022. تاریخ ضبط: 30 اوت 2022. عملکرد گذشته شاخص قابل اعتمادی برای نتایج آینده نیست.

برای خرید سهام اپل امروز روی بنر زیر کلیک کنید! ▼ ▼ ▼

آیا حرکت قیمت سهام اپل را متفاوت می بینید؟

به یاد داشته باشید که تمام ایده های تحلیلی و معاملاتی بر اساس دیدگاه و تجربه شخصی نویسنده است.

اگر فکر می کنید احتمال بیشتری وجود دارد که قیمت سهام اپل کاهش یابد، می توانید با استفاده از CFD ها (Contracts for Difference) کوتاهی کنید. حساب های Trade.MT5 و Trade.MT4 از Admirals هر دو به شما این امکان را می دهند که با استفاده از CFD در مورد جهت قیمت سهام طیف گسترده ای حدس بزنید.

این بدان معناست که شما می‌توانید با خرید و فروش کوتاه و بلند مدت از افزایش و کاهش قیمت سهام سود ببرید. در این مقاله «چگونه CFD ها را معامله کنیم» درباره CFD ها بیشتر بیاموزید.

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد تمام تحلیل ها، تخمین ها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس “Admirals” منتشر می شوند، ارائه می دهد. ”) لطفاً قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری به موارد زیر توجه کنید:

  • این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.
  • هر تصمیم سرمایه‌گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می‌شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی، خواه بر اساس محتوا یا نه، ندارد.
  • با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  • تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل روبرتو ریورو، مشارکت کننده آزاد (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی تهیه شده است.
  • در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل
  • هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  • محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً اطمینان حاصل کنید که کاملاً درک می کنید خطرات درگیر.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.