معاملات دنباله ای فیبوناچی – سایر موارد – 17 اوت 2021

[ad_1] سطوح اصلاح فیبوناچی یک شکل رایج از تجزیه و تحلیل فنی است که توسط معامله گران برای پیش بینی قیمت های احتمالی آینده در بازارهای مالی استفاده می شود. درصورت استفاده صحیح ، ارزش گذاری مجدد و نسبت فیبوناچی می تواند به معامله گران کمک کند تا سطح حمایت و مقاومت آینده را بر

کد خبر : 91859
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
معاملات دنباله ای فیبوناچی – سایر موارد – 17 اوت 2021

[ad_1]

سطوح اصلاح فیبوناچی یک شکل رایج از تجزیه و تحلیل فنی است که توسط معامله گران برای پیش بینی قیمت های احتمالی آینده در بازارهای مالی استفاده می شود. درصورت استفاده صحیح ، ارزش گذاری مجدد و نسبت فیبوناچی می تواند به معامله گران کمک کند تا سطح حمایت و مقاومت آینده را بر اساس عملکرد قیمت گذشته تشخیص دهند.

لازم به یادآوری است که خطوط فیبوناچی یک ابزار تأیید هستند. به همین دلیل ، این شاخص بهتر است همراه با سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی مانند خطوط روند ، حجم ، واگرایی همگرایی میانگین متحرک استفاده شود. (MACD) و میانگینهای متحرک به طور کلی ، هرچه تعداد شاخص های تأیید کننده بیشتر باشد ، سیگنال معاملات قوی تر خواهد بود.

معاملات دنباله retracement

معمولاً بر نسبت اعداد در یک دنباله تأکید می شود. این مهمترین بخش کار فیبوناچی محسوب می شود. هر عددی در سری تقسیم بر عدد قبلی 1.618 به ما می دهد تا سری را پایین بیاوریم. این نسبت طلایی فیبوناچی نامیده می شود. برای پیروان فیبوناچی ، نمونه های زیادی از این رابطه وجود دارد (یا معکوس 0.618)به به نظر می رسد او نقش مهمی در اجزای سازنده همه چیز در اطراف ما داشته است.

برای مثال ، اگر تعداد زنبورهای ماده را بر زنبورهای نر موجود در کندو تقسیم کنید ، پاسخ 1.618 است. برای آفتابگردان ، هر دانه جدید 0.618 دور قبلی است. فیبوناچی در مورد انسان نیز صدق می کند. مثالهای زیادی در مورد نحوه عملکرد این نسبت طلایی در رابطه با بدن ما وجود دارد: یکی از آنها نسبت ساعد به طول بازو 1.618 است.

خطوط اصلاح فیبوناچی اغلب به عنوان بخشی از استراتژی های معاملات روند استفاده می شود. اگر یک عقب نشینی در یک روند رخ داد ، می توانید از سطوح فیبوناچی برای انجام معامله در جهت روند اصلی استفاده کنید. ایده این است که احتمال زیادی وجود دارد که قیمت از سطح فیبوناچی در جهت روند اصلی بازگردد.

سطوح فیبوناچی می تواند مفید باشد اگر معامله گر بخواهد اوراق بهادار خاصی بخرد اما روند صعودی اخیر را از دست داد. در این شرایط ، می توان منتظر بازگشت مجدد بود. با رسم نسبتهای فیبوناچی مانند 61.8، ، 38.2 and و 23.6، معامله گران می توانند عقب نشینی های احتمالی را شناسایی کرده و موقعیت های تجاری بالقوه را باز کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.