معاملات افزایش 45 درصدی گزارش سود سه ماهه اول NVIDIA

بر کسی پوشیده نیست که سهام فناوری تا کنون در سال 2022 شرایط سختی را پشت سر گذاشته است. در بحبوحه تورم فزاینده، افزایش نرخ بهره و عدم اطمینان عمومی اقتصادی، سرمایه گذاران سهام های رشد پرخطر و گران قیمت را به نفع سهام ایمن تر و دفاعی کنار می گذارند. این روند اخیر را

کد خبر : 212517
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
معاملات افزایش 45 درصدی گزارش سود سه ماهه اول NVIDIA



بر کسی پوشیده نیست که سهام فناوری تا کنون در سال 2022 شرایط سختی را پشت سر گذاشته است.

در بحبوحه تورم فزاینده، افزایش نرخ بهره و عدم اطمینان عمومی اقتصادی، سرمایه گذاران سهام های رشد پرخطر و گران قیمت را به نفع سهام ایمن تر و دفاعی کنار می گذارند.

این روند اخیر را می توان به وضوح در شاخص بخش فناوری NASDAQ-100 مشاهده کرد که تا 31 می، بیش از 26 درصد از ابتدای سال کاهش یافته است.

برای کسانی که تجربه کمتری در بازار سهام دارند، چنین فروش و نوسانات بازار اغلب باعث نگرانی است. با این حال، در برخی موارد، افت در بازار می تواند فرصتی برای سرمایه گذاران فراهم کند تا سهام با کیفیت را با قیمت های ارزان تر خریداری کنند.

در میان تعداد زیادی سهام فناوری که در سال 2022 آسیب دیده اند، غول تراشه ساز NVIDIA نیز از رکود اخیر بازار در امان نمانده است. تا 31 می، قیمت سهام NVIDIA در سال 36 درصد کاهش یافت. با این حال، در دو روز پس از انتشار نتایج سه ماهه اول شرکت در هفته گذشته، سهام تقریباً 11 درصد افزایش یافت.

آیا NVIDIA آنچه را که برای ادامه بازیابی در سال جاری نیاز است دارد؟ به خواندن ادامه دهید تا در مورد چشم انداز قیمت سهام NVIDIA در 12 ماه آینده و نحوه معامله آن بیشتر بدانید.












موجودی: NVIDIA Corp.
تبادل: نزدک
نماد برای حساب Invest.MT5: NVDA
تاریخ ایده: 1 ژوئن 2022
خط زمانی: 6-12 ماهگی
سطح ورودی: 200.00 دلار
سطح هدف: 271.00 دلار
اندازه موقعیت برای حساب Invest.MT5: حداکثر 5%
خطر: بالا

  • حساب Invest.MT5 به شما امکان می دهد سهام و سهام واقعی را از 15 تا از بزرگترین بورس های جهان خریداری کنید.

تمام معاملات ریسک بالایی دارند و شما می توانید بیشتر از ریسکی که در یک معامله دارید ضرر کنید. هرگز بیش از توان مالی خود سرمایه گذاری نکنید زیرا برخی معاملات ضرر می کنند و برخی معاملات برنده می شوند. برای درک سطوح تحمل ریسک خود از کوچک شروع کنید یا ابتدا روی یک حساب آزمایشی تمرین کنید تا قبل از سرمایه گذاری دانش خود را ایجاد کنید.

چرا تجارت سهام انویدیا؟

NVIDIA که در سال 1993 تأسیس شد، یک شرکت فناوری است که مدارهای مجتمع را طراحی می‌کند، که بیشتر به دلیل واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) پیشرفته خود شناخته شده است. این شرکت عمدتاً بر چهار بازار اصلی تمرکز دارد: بازی، خودرو، مرکز داده و تجسم حرفه ای.

هفته گذشته، NVIDIA نتایج سه ماهه اول خود را برای سال مالی 2023 منتشر کرد. در سه ماه منتهی به 1 مه 2022، NVIDIA رکورد درآمد سه ماهه 8.29 میلیارد دلار و درآمد هر سهم (EPS) 1.36 دلار را گزارش کرد که نسبت به سال گذشته 46 درصد و 49 افزایش یافته است. ٪ به ترتیب.

با این حال، علیرغم اینکه این نتایج به راحتی انتظارات تحلیلگران را شکست، قیمت سهام انویدیا در ابتدا 5.5 درصد در معاملات پس از ساعت کاری به دلیل پیش بینی ضعیف تر از حد انتظار برای سه ماهه جاری کاهش یافت.

تحلیلگران وال استریت پیش از این انتظار داشتند که NVIDIA در این سه ماهه حدود 8.5 میلیارد دلار درآمد داشته باشد، اما این شرکت اعلام کرد که آنها انتظار دارند این رقم در واقع به 8.1 میلیارد دلار برسد که از 8.29 میلیارد دلار در سه ماهه اول کمتر است. این کاهش پیش‌بینی‌شده درآمد منعکس‌کننده تأثیر خروج از بازار روسیه و تأثیرات منفی بر تقاضای چین ناشی از ادامه قرنطینه‌های Covid-19 است.

در حالی که این نگرانی‌ها ممکن است بر احساسات سرمایه‌گذاران در ماه‌های آینده تأثیر بگذارد، تصویر بلندمدت مثبت‌تر به نظر می‌رسد، که با بهبود قیمت سهام در روزهای پس از نتایج آن منعکس شد.

در اینجا ذکر این نکته مهم است که، اگرچه پیش‌بینی درآمد تجدیدنظر شده NVIDIA ضعیف‌تر از حد انتظار بود، در صورت تحقق، باز هم نشان‌دهنده رشد سالانه 24 درصدی است که با توجه به باد مخالف فعلی، رقم قابل‌توجهی است.

عملکرد کسب و کار مرکز داده NVIDIA که واقعاً نتایج مثبت آنها را در Q1 به ارمغان آورد، حتی چشمگیرتر از آن است. درآمد حاصل از این تجارت نسبت به سال قبل 83 درصد رشد داشته و بیش از 45 درصد از کل درآمد سه ماهه اول را به خود اختصاص داده است. این رشد تا حدی به دلیل افزایش تقاضا برای پردازنده‌های گرافیکی انویدیا توسط مشتریان رایانش ابری و مقیاس بزرگ بود.

علاوه بر این، اگرچه این شرکت به کاهش تقاضا در بازار بازی اشاره کرد، اما همچنان درآمد رکورد 3.62 میلیارد دلاری را گزارش کرد که نسبت به سال گذشته 31 درصد افزایش داشت.

با پیش‌بینی افزایش درآمد کل و رشد چشمگیر کسب‌وکار مرکز داده آن‌ها، دیدن افزایش قیمت سهام NVIDIA در 12 ماه آینده تعجب‌آور نخواهد بود. با این حال، معامله گران باید بادهای مخالف بالقوه ای را که شرکت با آن مواجه است، به ویژه افزایش تورم، که می تواند بر تقاضای مصرف کننده در ماه های آینده تأثیر منفی بگذارد، بسنجید.

NVIDIA پیش بینی سهام – چی دیotاو تحلیلگران گفتن?

بر اساس نظرسنجی تحلیلگرانی که توسط TipRanks برای پیش‌بینی سهام NVIDIA در 3 ماه گذشته انجام شده است، در حال حاضر 27 رتبه خرید، 5 رتبه نگه‌داری و 0 فروش در سهام وجود دارد. بالاترین سطح قیمت برای پیش بینی سهام NVIDIA 410.00 دلار و کمترین قیمت هدف 165.00 دلار است.

میانگین قیمت هدف برای پیش‌بینی سهام NVIDIA 271.41 دلار است که نشان‌دهنده افزایش 45 درصدی نسبت به سطوح فعلی در زمان نگارش است.

منبع: TipRanks – 1 ژوئن 2022

یک ایده تجارت مثال برای را NVIDIA قیمت سهام

یک ایده تجارت مثال برای پیش بینی سهام NVIDIA می تواند به شرح زیر باشد:

  • سهام را در فاصله زمانی بالاتر از 200.00 دلار بخرید تا نوسانات فعلی بازار را فراهم کند.
  • هدف درست کمتر از میانگین قیمت هدف تحلیلگر در 271.00 دلار است.
  • ریسک خود را با حداکثر 5 درصد از کل حساب خود کوچک نگه دارید.
  • جدول زمانی = 6 تا 12 ماه
  • اگر 10 سهم انویدیا خریداری کنید:

    • در صورت رسیدن به هدف = 710.00 دلار سود بالقوه (271.00 – 200.00 دلار * 10 سهم).

عاقلانه است که به خاطر داشته باشید که احتمال افزایش قیمت سهام در یک خط مستقیم بسیار کم است و حتی ممکن است قبل از آن بسیار پایین‌تر هم بیفتد. اگربالا می رود با توجه به فروش سهام در بازار سهام که تاکنون در سال 2022 شاهد آن بوده ایم، توجه به این امر به ویژه مهم است.

بنابراین، مطمئن شوید که مدیریت ریسک خوبی را اعمال کنید، که در هنگام معامله از اهمیت بالایی برخوردار است. شما همیشه باید بدانید که در یک معامله چقدر می توانید ضرر کنید و ریسک های مربوط به آن چقدر است.

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید، کمیسیون است، زیرا این می تواند به سود شما کمک کند. با حساب Admirals Invest.MT5 می توانید سهام ایالات متحده را از 0.02 دلار به ازای هر سهم خریداری کنید. این بدان معناست که خرید 10 سهم در سهام NVIDIA منجر به کمیسیون 0.20 دلار (0.02 دلار * 10 سهم) می شود.

حداقل کارمزد تراکنش 1 دلاری وجود دارد. بنابراین، ایده تجارت مثال بالا منجر به کمیسیون کل فقط 1 دلار می شود!

نحوه خرید NVIDIA سهام در 4 مرحله

  1. برای دسترسی به اتاق معامله گر، یک حساب کاربری با Admirals باز کنید.
  2. برای باز کردن پلتفرم وب روی یکی از حساب‌های زنده یا آزمایشی خود بر روی Trade کلیک کنید.
  3. NVIDIA را در پایین پنجره Market Watch جستجو کنید و نماد را روی نمودار بکشید.
  4. از ویژگی تجارت با یک کلیک استفاده کنید، یا برای وارد کردن اندازه معامله، توقف ضرر و رسیدن به سطح سود، راست کلیک کرده و یک بلیط معاملاتی را باز کنید.

منبع:Admirals MetaTrader 5 WebTraderنمودار روزانه انویدیا محدوده تاریخ: 6 سپتامبر 2019 – 31 مه 2022. تاریخ ضبط: 1 ژوئن 2022. عملکرد گذشته شاخص قابل اعتمادی برای نتایج آینده نیست.



برای خرید سهام NVIDIA امروز روی بنر زیر کلیک کنید! ▼ ▼ ▼

میبینی قیمت سهام NVIDIA حرکت متفاوت؟

به یاد داشته باشید که تمام ایده های تحلیلی و تجاری بر اساس دیدگاه و تجربه شخصی نویسنده است.

اگر فکر می‌کنید احتمال کاهش قیمت سهام NVIDIA بیشتر است، می‌توانید با استفاده از CFD (قراردادهای تفاوت) با Admirals سهام را کوتاه‌تر بفروشید.

حساب های Trade.MT5 و Trade.MT4 به شما این امکان را می دهند که با استفاده از CFD ها در مورد جهت قیمت سهام و سهام حدس بزنید.

این بدان معناست که شما می‌توانید با خرید و فروش کوتاه و بلند مدت از افزایش و کاهش قیمت سهام سود ببرید. در مقاله نحوه معامله با CFD ها بیشتر بدانید.

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد کلیه تحلیل ها، برآوردها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس ” دریاسالارها”) قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.
  • هر گونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی ندارد، خواه بر اساس محتوا باشد یا نباشد.
  • با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  • تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل روبرتو ریورو، مشارکت کننده آزاد (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی تهیه شده است.
  • در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل
  • هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان یک قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  • محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً مطمئن شوید که خطرات موجود را کاملاً درک کرده اید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.