مظنون متهم به حمله به نماینده آمریکایی زلدین با اتهامات فدرال مواجه است

[ad_1] (رویترز) – مقامات گفتند که مردی متهم به تلاش این هفته برای چاقو زدن به لی زلدین، نماینده جمهوری خواه ایالات متحده و نامزد فرمانداری نیویورک، روز شنبه به اتهام فدرال حمله به یکی از اعضای کنگره با استفاده از سلاح خطرناک دستگیر شد. دیوید جاکوبونیس، 43 ساله از فیرپورت، روز شنبه در برابر

کد خبر : 232826
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۰۷
مظنون متهم به حمله به نماینده آمریکایی زلدین با اتهامات فدرال مواجه است

[ad_1]

(رویترز) – مقامات گفتند که مردی متهم به تلاش این هفته برای چاقو زدن به لی زلدین، نماینده جمهوری خواه ایالات متحده و نامزد فرمانداری نیویورک، روز شنبه به اتهام فدرال حمله به یکی از اعضای کنگره با استفاده از سلاح خطرناک دستگیر شد.

دیوید جاکوبونیس، 43 ساله از فیرپورت، روز شنبه در برابر یک قاضی دادگاه حاضر شد و دستور داد تا روز چهارشنبه تا جلسه وثیقه نگه داشته شود.

دفتر دادستانی ناحیه غربی نیویورک گفت که در حالی که زلدین در روز پنج شنبه در رقابت های انتخاباتی خود برای فرمانداری سخنرانی می کرد، جاکوبونیس از روی صحنه بالا رفت، بازوی راست زلدین را گرفت و یک زنجیر کلید را با دو نوک تیز به سمت او دراز کرد. زلدین که بازوی چپ جاکوبونی را گرفته بود آسیبی ندید.

در طول این حمله، که در شمال ایالت نیویورک رخ داد، جاکوبونیس چندین بار گفت: «تمام شد،» شکایتی که روز شنبه ثبت شد و توسط یک مامور FBI امضا شد، گفت.

کلانتر شهرستان مونرو جاکوبونی را روز پنجشنبه دستگیر کرده بود اما او بعدا آزاد شد. در این شکایت آمده است که یاکوبونیس از حقوق خود چشم پوشی کرده و به بازرسان کلانتر گفته است که در طول جنگ عراق در ارتش ایالات متحده یک سفر داشته است. یاکوبونیس به بازرسان کلانتر گفت که از زلدین پرسیده است که آیا به کهنه سربازان بی احترامی می کند یا خیر.

جاکوبونیس گفت که او در روز حادثه مشروب خورده است و نمی‌دانست که سخنران کیست یا یک سیاستمدار است.

قوانین ایالات متحده برای تجاوز به یکی از اعضای کنگره مجازات های شدیدتری دارد و دولت را ملزم نمی کند که ثابت کند متهم می داند قربانی حمله یکی از اعضای کنگره است.

تصاویر ویدئویی که روز پنجشنبه توسط شاهدان در شبکه های اجتماعی منتشر شد، نشان داد که زلدین مظنون را قبل از اینکه هر دو مرد روی زمین بیفتند، در حالی که چندین نفر دیگر تلاش می کردند مظنون را تحت کنترل درآورند، دور کرد.

سوابق دادگاه نشان می‌دهد که یاکوبونیس برای وکیل مدافع تعیین شده از سوی دادگاه درخواست کرده است و قرار است جلسه بازداشت برای روز چهارشنبه برگزار شود.

زلدین از انتشار اولیه Jakubonis شکایت کرده است. زلدین روز شنبه در توییتی نوشت: «قانون وثیقه بدون نقد نیویورک باید لغو شود. زلدین در رقابت خود علیه فرماندار کتی هوچول، یک دموکرات، گفته است که قوانین وثیقه نیویورک باید تقویت شود تا قضات در بازداشت مظنونان متهم به برخی جنایات آسان تر شوند.

(گزارش توسط جوزف آکس، تیموتی گاردنر و اسماعیل شکیل؛ ویرایش توسط دیوید گرگوریو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.