مطهری: کاملا مشخص بود که کدام نیمکت شلوغ‌کاری می‌کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مطهری در ابتدای صحبت هایش درباره این بازی گفت: برد را به همه هواداران و بازیکنان و ارکان باشگاه تبریک می گویم. بازی های لیگ سخت است و همه تیم ها قابل احترام است. در نیم فصل دوم همه تیم ها در تلاش هستند برای کسب امتیاز و خوشبختانه امروز به نتیجه رسیدیم.

کد خبر : 40112
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
مطهری: کاملا مشخص بود که کدام نیمکت شلوغ‌کاری می‌کرد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مطهری در ابتدای صحبت هایش درباره این بازی گفت: برد را به همه هواداران و بازیکنان و ارکان باشگاه تبریک می گویم. بازی های لیگ سخت است و همه تیم ها قابل احترام است. در نیم فصل دوم همه تیم ها در تلاش هستند برای کسب امتیاز و خوشبختانه امروز به نتیجه رسیدیم. در نیمه اول موقعیت های خوبی شکل دادیم و فشار زیادی وارد کردیم که باعث تغییراتی در ترکیب این تیم شد.

در نیمه دوم طبیعی است که با توجه به مراقبت از گل خودمان، از مهدی ترابی هم خواستیم که دورتر از خط هافبک بازی کند و موقعیت های خوبی ایجاد شد. عمق دفاعی خودمان را هم بستیم تا آنها وادار شوند به توپ های بلند رو بیاورند و این خواسته ما بود. تعویض های به موقع و به تیم انرژی مضاعفی دادیم و نفرات تعویضی ما تاثیرگذار بودند. مثل همیشه اعتقاد داریم که یک تیم هستیم و همه بچه ها از سیدجلال تا خط جلو به خوبی کار کردند تا منجر به این امتیاز شد. توقع ما این است که مدیران ما در ادامه راه همراهی کنند. آنها تلاش زیادی می کنند اما بچه های ما کمترین دریافتی داشتند اما با دل و جان کار می کنند. امیدوارم مسیر را برای ما مهیا کنند تا در ادامه مشکل نداشته باشیم.

مربی پرسپولیس درباره تنش های این بازی و ادعای باشگاه نساجی مبنی بر شکایت از داور بازی گفت: من درباره شکایت حرفی ندارم و مربوط به خودشان است. اما شلوغ کاری مشخص بود که از نیمکت کدام تیم بود. از داوران می خواهم که با شجاعت بیشتری کار کنند. ببینید که خیلی نیمکت‌ها آیا قادر خواهند بود از این شیوه امتیاز بگیرند یا خیر. خیلی از نیمکت ها با شلوغ کاری به دنبال نتیجه هستند اما داوران اگر شجاعت بیشتری داشته باشند خیلی از این اتفاقات نخواهد افتاد. کسانی که داخل ورزشگاه بودند می توانند شهادت دهند که شلوغ کاری از سوی کدام نیمکت بوده است.

مطهری درباره عملکرد دو مهاجم این تیم و فرصت سوزی هایش گفت: تیمی که سیدجلال و احمد نوراللهی هم برای آن گلزنی می کند مشخص است که از نظر تیم وورک به عملکرد خوبی است. نباید روی نفر زوم کرد. همیشه گفتم انتقادی باشد با استدلال و منطق با چشم و دل آن را پذیرا خواهیم شد. انتقادات سازنده را استقبال خواهیم کرد.

مربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره عملکرد سپاهان و این که محرم نویدکیا و تیمش بهمراه آنها مدعی اصلی قهرمانی هستند گفت: تیم سپاهان قابل احترام است و تیم های دیگر هم مدعی هستند. تمرکز ما روی تیم خودمان است. بازی به بازی پیش خواهیم رفت. اکنون وارد مسابقات آسیایی شدیم و باید تمرکز روی آن مسابقات باشد. بعد از آن وارد لیگ خواهیم شد و بازی به بازی پیش خواهیم رفت. سپاهان تیم قابل احترامی است و ما تمرکزمان روی تیم خودمان است و بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

258 41



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.