مطهری: تیمی که در آن سیدجلال و سرلک در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرند مشکل ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم در سال جدید این بیماری منحوس از بین برود و همه مردم ایران در صحت و سلامت باشند. نساجی همیشه برای من یادآور یک حس خوب و قشنگ است. این تیم هواداران

کد خبر : 39596
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
مطهری: تیمی که در آن سیدجلال و سرلک در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرند مشکل ندارد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم در سال جدید این بیماری منحوس از بین برود و همه مردم ایران در صحت و سلامت باشند. نساجی همیشه برای من یادآور یک حس خوب و قشنگ است. این تیم هواداران خیلی خوبی دارد و امیدوارم در لیگ موفق باشند، البته به جز بازی فردا.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تمام مسائل فنی تیم نساجی را رصد کردیم و امروز هم آخرین جلسه آنالیز را داریم. می‌دانیم این تیم در چه فازهایی بعد از تغییرات کادر فنی کار می‌کند و سعی می‌کنیم با زمان کمی که داریم روی آنها کار کنیم. امروز هم تمرین قبل از بازی است و سعی می‌کنیم روی نقاط فنی حریف کار کنیم. شما می‌دانید من همیشه تأکید دارم که اول بازی خوب و قابل احترام و بعد گرفتن سه امتیاز باشد.

وی خاطر نشان کرد: می‌شنوم که می‌گویند پرسپولیس از موقعیت‌هایش استفاده نمی‌کند، ولی من شش هفت ماه پیش هم گفتم هواداران صبور باشند. دیدید که تیم‌مان قهرمان شد و به فینال لیگ قهرمانان هم صعود کرد. تیمی که در آن سیدجلال (حسینی)، نوراللهی و سرلک در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرند، از لحاظ تاکتیکی موفق است. خواهش می‌کنم فشار را از بچه‌های خط حمله برداریم، ولی می‌دانیم که باید از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم. با این حال سعی می‌کنیم با تمرین بیشتر گل زده را بیشتر کنیم تا در ادامه لیگ به مشکل نخوریم.

«بچه‌های ما با دل و جان کار کردند.»، مطهری با بیان این جمله یادآور شد: می‌توانیم بگویم یکی از تیم‌هایی هستیم که کمترین دریافتی را داشتیم، ولی به خاطر پیراهن پرسپولیس بچه‌ها جنجگو بودند. البته باشگاه در حال تلاش است و امیدواریم مسائل مالی هم حل شود تا بچه‌ها با دغدغه کمتری بازی کنند. موضوع دیگری هم که باید بگویم نبود هواداران‌مان است. والورده یک جا مصاحبه کرده و گفته بود بدون تماشاگر بازی کردن خیلی وحشتناک است. من الان به آن حرف رسیدم و می‌بینیم بدون هوادار بازی کردن سخت است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: اگر هواداران حضور داشتند کار ما را راحت می‌کردند. از وقتی ما آمدیم به جز دو بازی هواداران در ورزشگاه نبودند. نقش آنها کلیدی است و واقعاً جای هواداران خالی است. دوست دارم انرژی مثبت را به سمت ما بفرستند. بازی کردن در ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر مثل اکران یک فیلم باکیفیت در سینمایی است که تماشاگر ندارد و این برای ما خیلی بد است. امیدوارم هواداران مثل همیشه متحد باشند و به ما انرژی بدهند.

مطهری در واکنش به سؤالی درباره موقعیت‌های از دست رفته پرسپولیس و اینکه فرشاد پیوس اعلام کرده حاضر است با مهاجمان پرسپولیس به صورت تخصصی کار کند، گفت: شما اگر در بازی موقعیت درست نکنید، یا اینکه در بازی موقعیتی نداشته باشید و روی یک اتفاق بازی را ببرید، در آن زمان باید نگران تیم بود، ولی زمانی که موقعیت‌های متعددی ایجاد می‌کنید و طراحی‌های مختلفی دارید، جای نگرانی نیست. کمی باتمرکز و تمرین بیشتر این نقص برطرف خواهد شد. ما انتقادی را که با استدلال و منطق باشد، پذیرا هستیم، چون باعث پیشرفت می‌شود. ولی با استدلال باشد، نه اینکه کورکورانه. به نظرم این موضوع مشکلی برای تیم ما نیست و موقعیت‌های زیادی ایجاد و سعی می‌کنیم بهتر از آن استفاده کنیم.

وی در مورد مصدومیت سیدجلال حسینی و بحث کرونای فرشاد فرجی نیز توضیح داد: سیدجلال مشکلی ندارد و دردی کوچکی در همسترینگ داشت که برطرف شد. فرشاد فرجی هم مشکوک به کرونا بود و باید دوباره آزمایش بدهد و ببینیم وضعیتش چطور است. اگر تستش منفی باشد به ما اضافه می‌شود.

«نظر شما درباره لو رفتن ترکیب تیم شب قبل از بازی چیست؟ گفته می‌شود مدیرعامل باشگاه نیز دستور پیگیری این موضوع را داده است.»، مربی پرسپولیس در واکنش به طرح این سؤال عنوان کرد: ما سعی کردیم کار خودمان را انجام دهیم. مدیریت باشگاه این مسئله را مدیریت می‌کند. این  موضوع به طور کلی چیز قشنگی نیست. خیلی از تیم‌های بزرگ هم ترکیب‌شان مشخص است و اینطور نیست که ترکیب آنها لو رفته باشد. درست است، این مسائل در فوتبال ما وجود ندارد. ما به‌عنوان مربی حساسیتی روی آن نداریم، ولی درخواست‌مان بود که باشگاه پیگیری کند.

مطهری راجع به اینکه آیا مساعدتی با باشگاه پرسپولیس برای سفر به هند صورت گرفته است یا خیر، گفت:‌ با اطلاعاتی که من دارم. باشگاه واقعاً تنها بوده است و تا یکی دو روز پیش فدراسیون هم حتی برای ویزای ما قدمی برنداشته بود، ولی با تلاش مدیرعامل و ارکان باشگاه مشکلات به حداقل رسیده است. توقع ما این است که به پرسپولیس و نمایندگان بیشتر اهمیت داده شود تا این مشکلات پیش نیاید.

وی در مورد محرومیت یحیی گل‌محمدی از دیدار با نساجی بیان کرد: شاید چون من جزو کادر فنی پرسپولیس هستم درست نباشد این را بگویم، ولی می‌توانید از داوران هم سوال کنید. اعضای کادر فنی پرسپولیس کمترین حاشیه‌ را دارند و جنتلمنانه برخورد می‌کنند، ولی یک موقع برخی اتفاقات اجتناب‌ناپذیر است. من هم هفته پیش هم محروم بودم، ولی به جرأت می‌توانم قسم بخورم از چهار کارت من، سه کارتم منصفانه نبود. درخواست من این است داوران دقت بیشتری کنند. می‌دانم شرافتمندانه کار می‌کنند، ولی درخواست من این است ریزبینانه کار کنند تا ان‌شاءالله این اتفاقات دیگر خ ندهد.

مربی پرسپولیس در مورد رویارویی این تیم با شاهین بندر عامری در جام حذفی نیز توضیح داد:‌ همه حریفان قابل احترام هستند. نسبت به شاهین شناختی نداریم، ولی بوشهر همیشه فوتبال خوبی داشته است و مردمان خوب و میهمان‌نوازی دارد. ان‌شاءالله بازی خیلی خوبی داشته باشیم. ما در همه جام‌ها مدعی هستیم.

256 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.