مطالعه Trends نشان می دهد که Dogecoin بیشترین ارز دیجیتال گوگل شده در ایالات متحده است – Bitcoin News

[ad_1] بر اساس مطالعه اخیری که داده‌های Google Trends را تجزیه و تحلیل می‌کند، حجم جستجوی ارز دیجیتال dogecoin در ایالات متحده در بیشتر ایالت‌ها در مقایسه با سایر رمزارزها بالاترین میزان بوده است. این تحقیق همچنین به جزئیات این موضوع اشاره می‌کند که دارایی رمزنگاری پیشرو از نظر ارزش بازار، بیت کوین، دومین دارایی

کد خبر : 188698
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
مطالعه Trends نشان می دهد که Dogecoin بیشترین ارز دیجیتال گوگل شده در ایالات متحده است – Bitcoin News

[ad_1]

بر اساس مطالعه اخیری که داده‌های Google Trends را تجزیه و تحلیل می‌کند، حجم جستجوی ارز دیجیتال dogecoin در ایالات متحده در بیشتر ایالت‌ها در مقایسه با سایر رمزارزها بالاترین میزان بوده است. این تحقیق همچنین به جزئیات این موضوع اشاره می‌کند که دارایی رمزنگاری پیشرو از نظر ارزش بازار، بیت کوین، دومین دارایی رمزنگاری محبوب با ده ایالت مختلف است.

Dogecoin به 23 ایالت می رسد، در حالی که بیت کوین 10 را فرمان می دهد

یک مطالعه اخیر که توسط Coin Insider انجام شده است، داده‌های Google Trends را بررسی کرده است تا مشخص شود کدام دارایی رمزنگاری توسط اکثر ایالت‌ها جستجو شده است. این تحقیق نشان می‌دهد که حداقل بر اساس داده‌های Google Trends، ارز دیجیتال dogecoin مبتنی بر میم (DOGE) محبوب‌ترین در ایالات متحده است. همانطور که داده های Coin Insider توضیح می دهد DOGE 23 ایالت را به دست آورد.

مطالعه Trends می گوید که Dogecoin بیشترین ارز دیجیتال گوگل شده در ایالات متحده است

دوج کوین (DOGE) در حال حاضر دوازدهمین دارایی بزرگ رمزنگاری شده از نظر ارزش گذاری است زیرا ارزش بازار دارایی کریپتو 19.8 میلیارد دلار است. DOGE همچنین عنوان برترین دارایی میم کوین را از بین 36.4 میلیارد دلار ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم دارد. سنجه‌های Coin Insider نشان می‌دهد که ایالت‌هایی مانند داکوتای شمالی، مونتانا، ایلینوی، فلوریدا، هاوایی، نیومکزیکو، نیوجرسی و اورگان به تصرف دوج‌کوین درآمده‌اند.

در همین حال، بیت کوین (BTC) ده ایالت از جمله آیداهو، آرکانزاس، می سی سی پی، کانکتیکات، آلاسکا و نیوهمپشایر را به دست آورد. بر اساس داده‌های Google Trends (GT)، عبارت جستجوی «بیت‌کوین» در ایالات متحده در حال حاضر دارای امتیاز 29 از 100 امتیاز است. آخرین باری که جستجو برای «بیت‌کوین» به امتیاز 100 رسید، در طی هفته 16 تا 22 مه 2021.

اتریوم، شیبا اینو، کاردانو تریل پشت

اتریوم (ETH) هشت ایالت شامل اوهایو، ویرجینیا، جورجیا، ایندیانا و لوئیزیانا را تصرف کرد. پشت پاشنه اتریوم در این مطالعه، shiba inu (SHIB) قرار دارد، زیرا دارایی رمزنگاری مبتنی بر میم در مجموع هفت ایالت را در کشور جمع آوری کرده است. پس از رسیدن به 100 در هفته 24 تا 30 اکتبر 2021، عبارت جستجوی “SHIB” اکنون رتبه صفر دارد.

بر اساس یافته‌های Coin Insider، نماد قرارداد هوشمند کاردانو (ADA) کلرادو را تصرف کرد. در حالی که ADA طی 30 روز گذشته 40 درصد افزایش یافته است، آمارهای سال تا به امروز نشان می دهد که کاردانو تنها 2.6 درصد افزایش یافته است. بر اساس معیارهای GT، عبارت جستجوی «کاردانو» در ایالات متحده در هفته 9 تا 15 می 2021 به بالاترین میزان خود از 100 رسید. این هفته، جستجوی «کاردانو» در حال حاضر دارای امتیاز GT 18 است.

تحقیقات Coin Insider ادعا می کند که محبوبیت dogecoin تا حدودی به دلیل تایید الون ماسک از میم کوین در زمان های اخیر است. مطالعه Coin Insider می‌گوید: «افزایش علاقه را می‌توان تا حدی به تأیید الون ماسک نسبت داد که در سال 2021 اظهار داشت که تسلا Dogecoin را به عنوان نوعی پرداخت می‌پذیرد».

برچسب ها در این داستان

ada، آلاسکا، آرکانزاس، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، کاردانو، کوین اینسایدر، مطالعه کوین اینسایدر، کانکتیکات، دوج، دوج کوین، اتریوم، فلوریدا، روندهای گوگل، جستجوهای گوگل، معیارهای GT، هاوایی، آیداهو، ایلینویز، می سی سی پی، مونتانا ، نیوهمپشایر، نیوجرسی، نیومکزیکو، داکوتای شمالی، اورگان، ایالات ایالات متحده

نظر شما در مورد مطالعه اخیر Coin Insider چیست؟ آیا با یافته های مطالعه موافق هستید؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.