مطالعه نشان می دهد 33.4 میلیون بزرگسال نیجریه ای رمزارز را در 6 ماه گذشته نگه داشته یا معامله کرده اند – بازارهای نوظهور اخبار بیت کوین

[ad_1] بر اساس یک گزارش جدید، تقریباً 33.4 میلیون نیجریه یا 35 درصد از جمعیت بزرگسال این کشور، دارندگان ارزهای دیجیتال هستند یا در شش ماه گذشته آنها را معامله کرده اند. این گزارش پذیرش فزاینده ارزهای دیجیتال را به افزایش تورم و کاهش ارزش پول محلی نسبت می دهد. تبدیل از فیات به کریپتو

کد خبر : 192258
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مطالعه نشان می دهد 33.4 میلیون بزرگسال نیجریه ای رمزارز را در 6 ماه گذشته نگه داشته یا معامله کرده اند – بازارهای نوظهور اخبار بیت کوین

[ad_1]

بر اساس یک گزارش جدید، تقریباً 33.4 میلیون نیجریه یا 35 درصد از جمعیت بزرگسال این کشور، دارندگان ارزهای دیجیتال هستند یا در شش ماه گذشته آنها را معامله کرده اند. این گزارش پذیرش فزاینده ارزهای دیجیتال را به افزایش تورم و کاهش ارزش پول محلی نسبت می دهد.

تبدیل از فیات به کریپتو از طریق پلتفرم های P2P

گزارش جدید صرافی ارزهای دیجیتال Kucoin نشان می دهد که 35 درصد از بزرگسالان نیجریه یا 33.4 میلیون نفر بین 18 تا 60 سال دارنده ارزهای رمزنگاری شده هستند یا در شش ماه گذشته با آن معامله کرده اند. این گزارش همچنین می گوید که حدود 52 درصد از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال نیجریه “بیش از نیمی از دارایی های خود را به ارزهای دیجیتال اختصاص می دهند.”

همانطور که در گزارش صرافی کریپتو اشاره شد، حدود 65 درصد از سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال نیجریه از طریق پلتفرم‌های معاملاتی همتا به همتا (P2P) از فیات به ارز دیجیتال تبدیل می‌شوند. افزایش استفاده از پلتفرم‌های همتا به همتا توسط سرمایه‌گذاران کریپتو نیجریه نشان می‌دهد که بسیاری از مؤسسات مالی به الزامات دستورالعملی که توسط بانک مرکزی نیجریه (CBN) در فوریه 2021 صادر شد، پایبند هستند.

در این دستورالعمل، CBN به موسسات مالی گفته است که حساب های بانکی مرتبط با نهادهای رمزنگاری را مسدود یا مسدود کنند. همانطور که در گزارش اخیر Bitcoin.com News نشان داده شده است، موسسات مالی که در حال تسهیل تراکنش ها از طرف نهادهای رمزنگاری شناخته شده هستند، توسط CBN جریمه خواهند شد. علاوه بر این دستورالعمل، مقامات بانک مرکزی از جمله گادوین ایمفیله، رئیس کل بانک مرکزی، به نیجریه‌ای‌ها نسبت به معامله با ارزهای دیجیتال هشدار داده‌اند.

استهلاک نایرا

با وجود هشدارهای فرماندار و سایرین، یافته‌های مطالعه نشان می‌دهد که نیجریه‌ای‌ها در واقع در حال برنامه‌ریزی برای افزایش سرمایه‌گذاری خود در ارزهای دیجیتال هستند. در این گزارش آمده است:

یکی دیگر از یافته‌های مهم این است که ۷۰ درصد از سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال نیجریه قصد دارند سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال خود را طی ۶ ماه آینده افزایش دهند.

در همین حال، این مطالعه به سقوط ارزش پول نایرا به عنوان یکی از دلایل پذیرش شتابان ارزهای دیجیتال توسط نیجریه‌ای‌ها اشاره می‌کند. این گزارش می گوید که تنها در شش سال گذشته، ارزش نایرا 209 درصد کاهش یافته است و به همین دلیل است که 37 درصد از پاسخ دهندگان از سه سال پیش شروع به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال کردند. این رقم به طور قابل توجهی بالاتر از 6 درصد بزرگسالانی است که شش سال پیش سرمایه گذاری کردند.

همه‌گیری کووید-19 نیز در این گزارش به عنوان عامل دیگری که 26 درصد از پاسخ‌دهندگان را وادار به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در شش ماه گذشته کرده است، ذکر شده است.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.