مطالعه نشان می دهد که Metaverse of Entertainment تا سال 2026 به دلیل هزینه های مصرف کننده به تقریبا 29 میلیارد دلار افزایش می یابد – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] یک مطالعه از Technavio، یک شرکت تحقیقاتی بازار، پیش‌بینی کرده است که منطقه متاورس اختصاص داده شده به سرگرمی، از جمله کنسرت‌های مجازی، بازی‌های ویدیویی، و فیلم‌ها، از سال 2021 تا 2026 به 28.92 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. این گزارش نشان می‌دهد که 33 درصد این رشد به دلیل تلاقی شرکت های بازی

کد خبر : 281139
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه نشان می دهد که Metaverse of Entertainment تا سال 2026 به دلیل هزینه های مصرف کننده به تقریبا 29 میلیارد دلار افزایش می یابد – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

یک مطالعه از Technavio، یک شرکت تحقیقاتی بازار، پیش‌بینی کرده است که منطقه متاورس اختصاص داده شده به سرگرمی، از جمله کنسرت‌های مجازی، بازی‌های ویدیویی، و فیلم‌ها، از سال 2021 تا 2026 به 28.92 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. این گزارش نشان می‌دهد که 33 درصد این رشد به دلیل تلاقی شرکت های بازی و فیلم، از بازارهای ایالات متحده سرچشمه می گیرد.

Metaverse of Entertainment to Grow که توسط Consumer Adoption تقویت شده است

متاورس و پذیرش آینده آن همچنان موضوع تحقیقات فعال شرکت های پیش بینی بازار است. گزارشی که در 11 نوامبر توسط Technavio، یک شرکت تحقیقاتی بازار منتشر شد، مشخص کرد که اندازه بازار ابتکارات metaverse مربوط به سرگرمی به 28.92 میلیارد دلار در دوره 2021 تا 2026 خواهد رسید.

این گزارش دو حوزه کلیدی را شناسایی کرد که به این رشد دامن می‌زند، از جمله افزایش هزینه‌های مصرف‌کننده برای کنسرت‌های مجازی و رویدادهای مجازی، که با پیشرفت‌های روزافزون در فناوری‌های واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) امکان‌پذیر شده است. دومین عامل کلیدی، پذیرش فزاینده بازی های آنلاین است که در ترکیب با فناوری های ذکر شده، سطحی از غوطه ور شدن را ارائه می دهد که باعث تشویق هزینه ها در این زمینه می شود.

با این حال، این مطالعه همچنین نشان می دهد که چالش هایی برای رشد بازار وجود خواهد داشت، از جمله نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت در متاورس. این موضوع قبلاً توسط نهادهایی مانند مجمع جهانی اقتصاد (WEF) و حتی اینترپل مطرح شده است، و اینترپل در حال حاضر شروع به ارائه خدمات خود به یک متاورز متمرکز بر پلیس کرده است.

روندهای جدید و نقش ایالات متحده

این مطالعه همچنین افزایش متاوره در تولید فیلم را پیش‌بینی می‌کند و پیش‌بینی می‌کند که فیلم‌ها تعاملی می‌شوند و بینندگان می‌توانند با استفاده از فناوری VR برای این منظور بر محیط‌های سینمایی تأثیر بگذارند. قبلاً تلاش‌هایی برای دستیابی به این هدف صورت گرفته است، اما هیچ‌کدام به موفقیت جریان اصلی توده‌ای منجر نشده است.

بر اساس این مطالعه، به دلیل تلاقی عوامل، بیشتر رشد متاورس پیش بینی شده از ایالات متحده حاصل خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که 33 درصد از افزایش در این منطقه تا حدی به لطف «همگرایی سریع صنعت سرگرمی و کشش فرهنگ بازی، ادغام خدمات بازی در ارائه خدمات برندهای سرگرمی بزرگ و افزایش سرمایه‌گذاری برای ایجاد این منطقه باشد. تجربه بازی و سرگرمی همهجانبه تر.”

گزارش‌های دیگری نیز پیش‌بینی‌هایی درباره متاورژن در صنعت سرگرمی ارائه کرده‌اند. در 12 سپتامبر، JPMorgan اعلام کرد که ارزش بازار بازی‌های متاورس چین می‌تواند به بیش از 100 میلیارد دلار برسد. همچنین، در ماه مارس، سیتی پیش بینی کرد که متاورس ممکن است یک فرصت 13 تریلیون دلاری باشد.

برچسب ها در این داستان

AR، چین، Citi، رشد، فیلم تعاملی، متاورس، متاورز سرگرمی، بازی آنلاین، تکنایو، UU، VR

نظر شما در مورد متاورز سرگرمی و رشد پیش بینی شده آن چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.