مطالعه نشان می دهد که «کیمچی پریمیوم» کره جنوبی به شدت با حواله های بین المللی به چین مرتبط است – بیت کوین نیوز

[ad_1] یک مطالعه جدید منتشر شده در دسامبر 2022 نشان می دهد که “کیمچی حق بیمه” کره جنوبی، واگرایی در ارزش گذاری ارزهای دیجیتال در صرافی های کره ای در مقایسه با پلتفرم های تجاری غربی، به شدت با افزایش حواله های بین المللی به چین مرتبط است. بررسی حواله‌های خارج از کشور به چین

کد خبر : 304970
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
مطالعه نشان می دهد که «کیمچی پریمیوم» کره جنوبی به شدت با حواله های بین المللی به چین مرتبط است – بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک مطالعه جدید منتشر شده در دسامبر 2022 نشان می دهد که “کیمچی حق بیمه” کره جنوبی، واگرایی در ارزش گذاری ارزهای دیجیتال در صرافی های کره ای در مقایسه با پلتفرم های تجاری غربی، به شدت با افزایش حواله های بین المللی به چین مرتبط است.

بررسی حواله‌های خارج از کشور به چین نشان می‌دهد که ارتباط قوی با «کیمچی پرمیوم» کره جنوبی وجود دارد.

بر اساس مطالعه ای که توسط جانگیون لی، استادیار دانشگاه ملی اینچئون، و تاهی اوه از بانک کره انجام شد، به نظر می رسد حق بیمه کیمچی کره جنوبی به طور قابل توجهی با هجوم حواله های خارج از کشور به چین مرتبط است. محققان خاطرنشان می کنند که اولین نمونه از حق بیمه کیمچی در کره جنوبی در سال 2016 رخ داد، زمانی که تقاضای زیادی برای بیت کوین در بین سرمایه گذاران کره ای وجود داشت اما عرضه محدود BTC وجود داشت. در اصل، حق بیمه کیمچی به قیمت بیت کوین و سایر دارایی های رمزنگاری شده در کره جنوبی نسبت به صرافی های غربی اشاره دارد.

محققان به تفصیل توضیح دادند که تیم داده‌های مالی مربوط به حواله‌های خارج از کشور به چین را از تقریباً 1211 تجارت ارز خارجی بین ژانویه 2016 تا مه 2021 تجزیه و تحلیل کردند. قبل از ژانویه 2018، در طول دوره رشد بیت‌کوین در سال 2017، محققان اظهار داشتند که حق بیمه به اوج خود رسیده است. نزدیک به 55 درصد قبل از کاهش. با این حال، حق بیمه کیمچی در سه ماهه اول سال 2021 دوباره ظهور کرد و نویسندگان این مطالعه خاطرنشان کردند که در 19 مه 2021، حق بیمه بیش از 20 درصد بیشتر از قیمت در پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال غربی افزایش یافت. نویسندگان مقاله تحقیقاتی اضافه می کنند:

یافته‌های ما نشان می‌دهد که آربیتراژورهای چینی از موسسات مالی کره‌ای به‌عنوان فروشگاه‌های نقدینگی بیت‌کوین استفاده می‌کنند و زمانی که حق بیمه کیمچی به طور مداوم بالا بود، ارزهای مجازی را به ارزهای فیات تبدیل می‌کنند.

نویسندگان این مطالعه پیشنهاد می کنند که بخش قابل توجهی از حق بیمه و افزایش آربیتراژورهای خارجی مربوط به رویدادهای چین بوده است. به عنوان مثال، در این مقاله توضیح داده شده است که در حالی که چین ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده است، کره جنوبی و کشورهایی مانند ایالات متحده تصمیم گرفتند این صنعت را تنظیم کنند. به گفته تولیدکنندگان مقاله تحقیقاتی «کیمچی پرمیوم»، «بنابراین، آربیتراژورهای چینی فقط می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را در خارج از کشور نقد کنند».

نویسندگان مقاله می‌گویند: «این مقاله نشان می‌دهد که حق بیمه کیمچی پس از کنترل عوامل مهمی که مستقیماً بر آن تأثیر می‌گذارند، مانند سهام، اوراق قرضه، مبادلات خارجی و اقتصاد واقعی، ارتباط مثبتی با افزایش حواله‌های ارسالی به چین داشته است». . نویسندگان همچنین معتقدند که یافته‌ها پیچیدگی‌های بازار جهانی ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهند و استانداردهای بین‌المللی و مقررات مشترک برای محافظت از سرمایه‌گذاران ضروری هستند. این مقاله تاکید می کند که کره جنوبی “هدف معامله گران آربیتراژ ارزهای دیجیتال است که از تقاضای مازاد سوء استفاده می کنند.”

حق بیمه بیت کوین کره جنوبی در سال 2023

حق بیمه کیمچی تا به امروز ادامه دارد و در ساعت 21:00 به وقت شرقی در 9 ژانویه 2023، قیمت بیت کوین (BTC) در Upbit و Bithumb، دو صرافی برتر ارزهای دیجیتال کره جنوبی، حدود 17427 تا 17437 دلار به ازای هر واحد بود. . با این حال، در همان زمان دقیق، با استفاده از میانگین جهانی در coinmarketcap.com، قیمت BTC در صرافی های غربی 17205 دلار به ازای هر سکه بود. این بدان معناست که معامله‌گران آربیتراژی که بیت‌کوین را مبادله می‌کنند، می‌توانند حق بیمه‌ای در حدود 1.35 درصد در صرافی‌های کره جنوبی دریافت کنند و همچنین تفاوتی در قیمت اتریوم (ETH) در صرافی‌های غربی در مقایسه با ارزش آن در صرافی‌های کره جنوبی وجود دارد.

حق بیمه بالای بیت کوین نیز به صورت دوره ای در بازار مبادلات ارزهای دیجیتال ژاپن رخ داده است. حق بیمه بیت کوین بیشتر در کشورهایی مانند تایلند، هنگ کنگ، برزیل، مالزی، فیلیپین و شیلی مشاهده شده است. علاوه بر این، قبل از اینکه معاملات حضوری در پلتفرم معاملاتی LocalBitcoins ممنوع شود، فرصت‌های آربیتراژ به راحتی در دسترس بود. در حالی که این روند بسته به کشور و نقدینگی بیت کوین در منطقه کاهش یافته است، آربیتراژورهای خارجی همچنان می توانند از مبادله وجوه بین دو مکان سود ببرند.

برچسب ها در این داستان

2021، 55 درصد، بانک کره، ارزهای رمزپایه ممنوعه، بیت کوین، بیت کوین، چین، آربیتراژورهای چینی، مقررات رایج، ارزهای دیجیتال، معامله گران آربیتراژ ارزهای دیجیتال، دارایی ارزهای دیجیتال، فیات، سه ماهه اول 2021، آربیتراژورهای خارجی، تقاضای بالای ارزهای دیجیتال، بازار ارزهای دیجیتال بالا، دانشگاه ملی اینچئون، هجوم، حواله‌های بین‌المللی، استانداردهای بین‌المللی، جانگیون لی، حق بیمه کیمچی، موسسات مالی کره‌ای، حواله‌های خارج از کشور، حواله‌های خارج از کشور به چین، حق بیمه‌ها، ظهور مجدد، به طور قابل توجهی مرتبط، کره جنوبی، مطالعه، کاهش یافت، Taehee Oh، مبادلات غربی، پلتفرم های تجاری غربی

نظر شما در مورد مطالعه مربوط به حق بیمه کیمچی کره جنوبی و یافته هایی که نشان می دهد مربوط به حواله های چینی است چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.