مطالعه نشان می دهد کشورهای برتر در سال 2023 علاقه مند به میم کوین هستند – Altcoins Bitcoin News

[ad_1] در سال 2023، میم کوین ها محبوبیت خود را حفظ کرده اند، و افزایش اخیر PEPE نشان می دهد که سرمایه گذاران مشتاق توکن های میم محور هستند. یک مطالعه جدید از Coingecko نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از جذابیت سکه‌های میم از ایالات متحده، هند و بریتانیا سرچشمه می‌گیرد، که بیش از

کد خبر : 356897
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۳۰
مطالعه نشان می دهد کشورهای برتر در سال 2023 علاقه مند به میم کوین هستند – Altcoins Bitcoin News

[ad_1]

در سال 2023، میم کوین ها محبوبیت خود را حفظ کرده اند، و افزایش اخیر PEPE نشان می دهد که سرمایه گذاران مشتاق توکن های میم محور هستند. یک مطالعه جدید از Coingecko نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از جذابیت سکه‌های میم از ایالات متحده، هند و بریتانیا سرچشمه می‌گیرد، که بیش از نیمی از علاقه‌مندی‌های ده کشور برتر به پدیده سکه میم را شامل می‌شود.

گزارش از تب جهانی میم کوین رونمایی کرد

در 3 مه 2023، گردآورنده بازار کریپتو coingecko.com گزارشی را ارائه کرد که در آن ده کشور پیشرو که روند توکن میم را پیش می‌برند، شرح می‌دهد. تا زمان نگارش این مقاله، اقتصاد میم کوین دارای ارزش 18.25 میلیارد دلار است که دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و پپه (PEPE) به عنوان سه سکه برتر میم به خود می‌بالند. این هفته، PEPE به عنوان پیشتاز از نظر سود هفت روزه ظاهر شد و 216 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافت.

مطالعه نشان می دهد که کشورهای برتر در سال 2023 باعث افزایش علاقه به میم سکه شده اند
پنج کشور برتر بر اساس مطالعه coingecko.com.

تجزیه و تحلیل Coingecko نشان می دهد که ایالات متحده در سال 2023 23.6 درصد از علاقه را به خود اختصاص داده است. محقق لیم یو کیان توضیح می دهد که دو میلیون بازدید از صفحات برتر میم سکه در ایالات متحده ناشی می شود. در آمریکا، شیبا اینو (SHIB) پرطرفدارترین سکه میم است و پس از آن pepe (PEPE)، bonk (BONK) و volt inu (VOLT) قرار دارند.

هند با 20.3 درصد علاقه، جایگاه دوم را در کمک به جنون میم سکه دارد. SHIB همچنین جایگاه خود را به‌عنوان محبوب‌ترین نماد الگوی رفتاری هند به‌دست می‌آورد و پس از آن سکه بچه دوج (BABYDOGE) قرار دارد. در فیلیپین، floki inu (FLOKI) در صدر فهرست توکن های ترجیحی قرار دارد، در حالی که مورد علاقه نیجریه floki و arbdoge ai است. بر اساس گزارش Coingecko، سکه های کمتر شناخته شده میم نیز در هر دو کشور مورد توجه قرار می گیرند.

این تحلیل خاطرنشان می‌کند: «مردم تا حد زیادی به شیبا اینو علاقه‌مند هستند، که 46.7 درصد از علاقه‌مندی‌ها را در میان برترین کوین‌های میم در سال 2023 به همراه داشت». «کوین Baby doge 12.3 درصد از علاقه سکه میم را ایجاد کرد و پس از آن سکه‌های میم جدیدتر pepe (9.4 درصد)، فلوکی (8.6 درصد) و bonk (8.2 درصد) قرار دارند.

این تحقیق نشان می‌دهد که PEPE با 26.9 درصد توجه بر بازار کانادا تسلط دارد، در حالی که dogecoin (DOGE) جایگاه اول را در مراکش دارد. در مورد روش شناسی، این مطالعه از مجموع بازدیدهای صفحه برای 15 کوین میم با بالاترین رتبه بر اساس ارزش بازار در می 2023 استفاده کرد.

برچسب ها در این داستان

CoinGecko، اشتیاق، هند، سرمایه گذاران، میم کوین، میم کوین، پپ، محبوبیت، مطالعه، افزایش، ده کشور برتر، انگلستان، ایالات متحده

به نظر شما کدام میم کوین حس بزرگ بعدی در دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود؟ نظرات و پیش بینی های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.