مطالعه نشان می‌دهد که علاقه به «خالکوبی‌های رمزنگاری» در سال گذشته ۲۲۲ درصد افزایش یافته است – اخبار بیت‌کوین

[ad_1] از آنجایی که ارزهای دیجیتال، بیت کوین، فناوری مالی غیرمتمرکز (defi) و توکن غیرقابل تعویض (NFT) در سال گذشته رشد شدیدی را تجربه کردند، علاقه به تاتوهای کریپتو بسیار افزایش یافته است. طبق یک مطالعه اخیر که توسط Crypto Head منتشر شده است، جستجو برای خالکوبی های مرتبط با ارزهای دیجیتال در سال گذشته

کد خبر : 180835
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
مطالعه نشان می‌دهد که علاقه به «خالکوبی‌های رمزنگاری» در سال گذشته ۲۲۲ درصد افزایش یافته است – اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

از آنجایی که ارزهای دیجیتال، بیت کوین، فناوری مالی غیرمتمرکز (defi) و توکن غیرقابل تعویض (NFT) در سال گذشته رشد شدیدی را تجربه کردند، علاقه به تاتوهای کریپتو بسیار افزایش یافته است. طبق یک مطالعه اخیر که توسط Crypto Head منتشر شده است، جستجو برای خالکوبی های مرتبط با ارزهای دیجیتال در سال گذشته 222 درصد افزایش یافته است.

مطالعه نشان می دهد که علاقه فزاینده ای به تاتوهای کریپتو و بیت کوین وجود دارد

گزارشی که توسط Crypto Head منتشر شده و با Bitcoin.com News به اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد که مردم نسبت به سال گذشته علاقه بیشتری به انجام جوهر مربوط به کریپتو داشته اند. مطالعه Crypto Head حجم جستجوی گوگل و داده‌های هشتگ اینستاگرام را تجزیه و تحلیل کرد که نشان می‌دهد علاقه به خالکوبی‌های کریپتو در طول ۱۲ ماه گذشته ۲۲۲ درصد افزایش یافته است. بر اساس یافته های تحقیق، 1900 پرس و جو شامل عبارت جستجوی «خالکوبی کریپتو» بود.

از سوی دیگر، «تتو بیت کوین» در طول 12 ماه گذشته 1600 جستجو و «خال کوین dogecoin» 700 جستجو داشته است. در همین حال، اتریوم (ETH) دومین دارایی بزرگ رمزنگاری، از نظر ارزش بازار، کمترین میزان درخواست های مرتبط با خالکوبی را داشت. محققان کریپتو هد علاوه بر استفاده از داده‌های جستجوی گوگل، معیارهای ناشی از اینستاگرام را نیز مورد بررسی قرار دادند.

یافته‌های این گزارش نشان می‌دهد که تم‌های مرتبط با خالکوبی بیت‌کوین (BTC) در اپلیکیشن رسانه‌های اجتماعی اینستاگرام با ۹۸۶ پست مزین به هشتگ «#bitcointattoo» حاکم است. تقریباً 956 پست اینستاگرام دارای هشتگ «#cryptotattoo» در پست بودند و تنها 11 پست حاوی هشتگ «#dogecointattoo» بودند. یک بار دیگر هشتگ «#ethereumtattoo» با تنها شش پست، کمترین هشتگ ثبت شده در اینستاگرام را داشت.

علاوه بر تحقیقات منتشر شده توسط Crypto Head، دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر، نشان می‌دهند تعداد پست ها با هشتگ «#cryptotattoo». هشتگ «#bitcointattoo» همچنین در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر بسیار مرتبط است زیرا تعداد زیادی از افراد این موضوع را دارند. تصاویر به اشتراک گذاشته شده از آنها جوهر با تم بیت کوین در طول چند سال گذشته.

برچسب ها در این داستان

#کریپتوتاتو، #dogecointattoo، #ethereumtattoo، خالکوبی بیت کوین، بیت کوین تاتو، خالکوبی BTC، Crypto Head، Crypto Head Study، Crypto Tattoos، data، dogecoin tattoo، ethereum tattoo، یافته ها، داده های جستجوی گوگل، هشتگ های اینستاگرام، در meck , متریک, خالکوبی

نظر شما در مورد علاقه روزافزون به خالکوبی های کریپتو و بیت کوین چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.