مطالعه جدید گامتا را به عنوان پروژه Gamefi با بیشترین مشترکین ماهانه معرفی می کند – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] آخرین داده‌های Coin 98 Analytics، پلتفرم بازی Web3 Gameta را پس از جمع‌آوری 1.85 میلیون مشترک ثبت‌شده تا 28 سپتامبر به عنوان پروژه برتر گیم‌فی (تقاطع بازی و امور مالی) نشان می‌دهد. داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که تنها پنج پروژه برتر گیم‌فی بیش از 70 درصد از کل مشترکین گیم‌فی ماه سپتامبر در 20

کد خبر : 263530
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه جدید گامتا را به عنوان پروژه Gamefi با بیشترین مشترکین ماهانه معرفی می کند – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

آخرین داده‌های Coin 98 Analytics، پلتفرم بازی Web3 Gameta را پس از جمع‌آوری 1.85 میلیون مشترک ثبت‌شده تا 28 سپتامبر به عنوان پروژه برتر گیم‌فی (تقاطع بازی و امور مالی) نشان می‌دهد. داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که تنها پنج پروژه برتر گیم‌فی بیش از 70 درصد از کل مشترکین گیم‌فی ماه سپتامبر در 20 مورد برتر را به خود اختصاص داده است.

محبوب ترین پروژه در زنجیره BNB

بر اساس Coin 98 Analytics آخرین رتبه بندی از میان پروژه‌های پیشرو گیم‌افی، گیمتا، یک پلتفرم بازی Web3، تا 28 سپتامبر 2022 با 1.85 میلیون مشترک در صدر فهرست قرار گرفت. صعود خارق‌العاده این پروژه به بالاترین جایگاه به این معناست که گامتا، که طبق گزارش‌ها در سپتامبر با 80000 کاربر فعال روزانه آغاز شده بود، اکنون توانسته است. مشترکینی که از پلتفرم بازی معتبرتر Axie Infinity فاصله دارند.

مطالعه جدید گامتا را به عنوان پروژه Gamefi با بیشترین مشترکین ماهانه نامگذاری می کند

طبق یک گزارش، گیمتا پیش از اینکه به عنوان پروژه گیم‌فی با بیشترین تعداد مشترک معرفی شود، محبوب‌ترین پروژه در زنجیره BNB بود. «گامتا [is] هنوز هم بازی شماره 1 در BNB Chain. من این پروژه را زیر نظر دارم، بسیار امیدوارکننده. من همچنین NFT آنها را دوست دارم [non-fungible token] هنر، خیلی تمیز است،» یکی از کاربران توییتر نوشت.

Axie Infinity خارج از پنج نفر برتر

Alien Worlds که خود را به عنوان بازی بلاک چین شماره یک معرفی می کند، با 759000 مشترک در رتبه دوم آخرین رتبه بندی 20 برتر Coin 98 Analytics قرار دارد. بازی Solitaire Blitz که 465000 مشترک داشت سوم شد و Benji Bananas با 407000 مشترک در جایگاه چهارم قرار گرفت.

با داشتن 334000 مشترک ماهانه تا 28 سپتامبر، Splinterlands – یک بازی کارتی تجاری مبتنی بر بلاک چین – بر اساس داده‌های Coin 98 Analytics، پنجمین پروژه گیم‌فی با رتبه‌بندی بالا است.

با وجود اینکه Axie Infinity پلتفرم بازی با یکی از بزرگترین سرمایه های بازار – 1.1 میلیارد دلار است – 280000 مشترک Axie Infinity به این معنی است که رتبه ششم را اشغال می کند.

در همین حال، همانطور که توسط داده‌های Coin 98 Analytics نشان داده شده است، پنج پروژه برتر گیم‌فای بیش از 70 درصد از کل مشترکین را تشکیل می‌دهند، در حالی که ده پروژه پایین در مجموع کمتر از 10 درصد از کل مشترکان را تشکیل می‌دهند.

آیا با یافته های Coin 98 Analytics موافق هستید؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.