مطالعه جدید می گوید که بیت کوین در ماه سپتامبر از S&P 500 و نزدک بهتر عمل کرد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] آخرین گزارش Cryptocompare نشان می دهد که با وجود کاهش 3.11 درصدی ارزش در ماه سپتامبر، بیت کوین همچنان عملکرد بهتری نسبت به S&P 500 و Nasdaq داشت. از سوی دیگر، اتریوم به عنوان «بدترین عملکرد پس از مدت‌ها انتظار ادغام نشان داد که رویداد «شایعه را بخر، خبر را بفروش» نامیده شد. گفته

کد خبر : 264758
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه جدید می گوید که بیت کوین در ماه سپتامبر از S&P 500 و نزدک بهتر عمل کرد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

آخرین گزارش Cryptocompare نشان می دهد که با وجود کاهش 3.11 درصدی ارزش در ماه سپتامبر، بیت کوین همچنان عملکرد بهتری نسبت به S&P 500 و Nasdaq داشت. از سوی دیگر، اتریوم به عنوان «بدترین عملکرد پس از مدت‌ها انتظار ادغام نشان داد که رویداد «شایعه را بخر، خبر را بفروش» نامیده شد. گفته می‌شود افزایش حجم معاملات تتر و دلار آمریکا برای بیت‌کوین نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران هراس‌زده ارزهای کاهش‌یافته را به نفع این ارز دیجیتال دور ریخته‌اند.

اتریوم بزرگترین نزول را می بیند

طبق آخرین گزارش Cryptocompare، بیت کوین که در ماه سپتامبر بازدهی منفی 3.11 درصدی را تجربه کرد، همچنان عملکرد بهتری نسبت به S&P 500 و Nasdaq داشت که به ترتیب 9.34 درصد و 10.5 درصد بازدهی منفی داشتند. تنها سولانا – ارز دیجیتال در میان چهار ارز دیجیتال ردیابی شده که بازده ماهانه مثبت 5.59٪ را تجربه کرد – و طلا (2.87٪) بازدهی با ریسک بهتری نسبت به بیت کوین داشتند.

مطالعه جدید نشان می دهد که بیت کوین در ماه سپتامبر عملکرد بهتری از S&P 500 و Nasdaq داشته است

از سوی دیگر، اتریوم در این گزارش به عنوان «بدترین عملکرد» معرفی شده است [among four tracked cryptocurrencies]، پس از اینکه ادغام مدتها مورد انتظار ثابت شد که یک رویداد «شایعه را بخر، خبر را بفروش» است.

برای حمایت از این ادعا، این گزارش به ثروت متضاد دارایی کریپتو در ماه های آگوست و سپتامبر اشاره می کند. پس از مشاهده بهترین بازده های تنظیم شده بر اساس ریسک در ماه آگوست، ETH همچنان “بزرگترین کاهش” را در ماه سپتامبر داشت، همان ماهی که بلاک چین اتریوم به مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) تغییر مکان داد.

معامله گران فیات را ریخته و در بیت کوین انباشته کردند

از نظر نوسانات دارایی‌های مختلف، این گزارش می‌گوید بیت کوین «کم‌ترین دارایی نوسان و غالب‌ترین دارایی» در میان چهار ارز دیجیتالی است که در ماه سپتامبر ردیابی شدند.

در توضیح یافته‌های این مطالعه نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، این گزارش بیان می‌کند:

نوسانات در بازارهای ارزهای دیجیتال در ماه سپتامبر در بحبوحه افزایش نرخ بهره و محیط ناپایدار کلان شاهد افزایش جزئی بود. ETH و SOL با نوسانات 30 روزه به ترتیب 80.0 درصد و 82.6 درصد، بی ثبات ترین دارایی ها بودند. نوسانات بیت کوین در ماه سپتامبر ۱۹.۲ درصد افزایش یافت و روند نزولی که از ژوئن آغاز شده بود را شکست.

در همین حال، یافته‌های بررسی Cryptocompare از حجم مبادلات USDT و دلار آمریکا نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران هراس‌زده ارزهای کاهش‌یافته را به نفع BTC تخلیه می‌کنند. تنها در ماه سپتامبر، حجم معاملات در تتر و دلار به ترتیب 15.4 درصد و 15.1 درصد افزایش یافت.

مطالعه جدید نشان می دهد که بیت کوین در ماه سپتامبر عملکرد بهتری از S&P 500 و Nasdaq داشته است

بر اساس این گزارش، این می تواند به این معنا باشد که «شرکت کنندگان بازار به دنبال نوسانات اخیر در ارزهای فیات، از جمله پوند انگلیس و ین ژاپن، در بیت کوین انباشته شده اند.»

در مقابل، حجم USDT برای ETH در همان دوره “یک افت بزرگ 49.4٪ مشاهده کرد” در حالی که SOL شاهد “افزایش قابل توجه 10.5٪ در حجم USDT در ماه سپتامبر بود.” ADA و SOL هر دو شاهد کاهش در حجم دلار بودند.

آیا با آخرین یافته های Cryptocompare موافق هستید؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، 24K-Production / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.