مطالعه بلاک چین کریستال نشان می دهد 16.7 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری سرقت شده از سال 2011 – بیت کوین نیوز

[ad_1] Crystal Blockchain، شرکتی که داده ها و تجزیه و تحلیل های بلاک چین را ارائه می دهد، مطالعه ای را منتشر کرد که نقض امنیت، کلاهبرداری و کلاهبرداری های مربوط به ارزهای دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز (defi) را پوشش می دهد. طبق این مطالعه، تقریباً 16.7 میلیارد دلار از دارایی های رمزنگاری شده

کد خبر : 336618
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۳:۰۰
مطالعه بلاک چین کریستال نشان می دهد 16.7 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری سرقت شده از سال 2011 – بیت کوین نیوز

[ad_1]

Crystal Blockchain، شرکتی که داده ها و تجزیه و تحلیل های بلاک چین را ارائه می دهد، مطالعه ای را منتشر کرد که نقض امنیت، کلاهبرداری و کلاهبرداری های مربوط به ارزهای دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز (defi) را پوشش می دهد. طبق این مطالعه، تقریباً 16.7 میلیارد دلار از دارایی های رمزنگاری شده از سال 2011 به سرقت رفته است. سال گذشته، تیم اطلاعاتی Crystal 199 حادثه را مستند کرد که منجر به سرقت 4.17 میلیارد دلار از دارایی های رمزنگاری شده بود. در سال جاری تاکنون 19 حادثه مختلف به سرقت 136 میلیون دلاری منجر شده است.

کشورهای برتر هدف رویدادهای مرتبط با رمزارزها: ایالات متحده از نظر فراوانی پیشتاز است، چین از نظر ارزش در صدر

روز سه‌شنبه، کریستال بلاک چین گزارشی را منتشر کرد که تجزیه و تحلیل جامعی از فعالیت‌های جعلی و حملات آسیب‌پذیری امنیتی از سال 2011 ارائه می‌کرد. این گزارش نشان می‌دهد که در طول 12 سال گذشته، 461 حادثه در 45 کشور رخ داده است که منجر به 16.7 میلیارد دلار سرقت رمزنگاری شده است. دارایی های.

مطالعه بلاک چین کریستال نشان می دهد 16.7 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری سرقت شده از سال 2011 تاکنون

بر اساس گزارش اطلاعاتی کریستال، در این مدت 231 هک defi، 135 حمله امنیتی و 95 طرح کلاهبرداری گزارش شده است. هک های Defi از نظر ارزش با 4.81 میلیارد دلار به سرقت رفته در رتبه دوم قرار دارند، در حالی که کلاهبرداری منجر به بیش از 7.5 میلیارد دلار دارایی های رمزنگاری سرقت شده شده است.

مطالعه بلاک چین کریستال نشان می دهد 16.7 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری سرقت شده از سال 2011 تاکنون

بر اساس این مطالعه، ایالات متحده دارای بیشترین تعداد حوادث علیه شرکت های رمزنگاری و بازیگران بد است. با این حال، از نظر ارزش کلی، چین به دلیل کلاهبرداری Plus Token Ponzi در سال 2019 و Wotoken Ponzi در سال 2020 بالاترین رتبه را دارد.

مطالعه بلاک چین کریستال نشان می دهد 16.7 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری سرقت شده از سال 2011 تاکنون

محققان کریستال بیان می کنند که تا سال 2021، محبوب ترین حملات علیه سیستم های امنیتی صرافی رمزنگاری بود، اما از آن زمان، مهاجمان به سمت هک های مالی غیرمتمرکز رفته اند. در حال حاضر، کریستال گزارش می دهد که هک های صرافی متمرکز (cex) کمترین آسیب مالی را وارد می کنند. «در سال 2022، نسبت سکس در مقابل [decentralized exchange (dex)] محققان کریستال خاطرنشان می کنند که هک ها به 1:13 رسیده است.

بزرگترین هک Defi تا به امروز، هک پل شبکه Ronin در مارس 2022 بود که منجر به ضرر بیش از 650 میلیون دلار شد. اکثر وجوه دزدیده شده در هک رونین به Tornado Cash، یک سرویس اختلاط ارزهای دیجیتال منتقل شد.

محققان کریستال خاطرنشان می کنند که “تورنادو کش همچنان محبوب ترین سرویس برای پولشویی در بلاک چین اتریوم است.” این گزارش بیان می‌کند که در سال گذشته، دارایی‌های رمزنگاری سرقت شده از 10 اکسپلویت برتر defi بیش از 2.61 میلیارد دلار بوده است. علاوه بر این، قالی‌کش‌های غیرقابل تعویض توکن (NFT) در سال 2022 رایج شد و کریستال «48 کلاهبرداری موفق» را در طول سال برشمرد.

گزارش بلوک کریستال به طور کامل قابل خواندن است اینجا.

برچسب ها در این داستان

تجزیه و تحلیل، بلاک چین، تجزیه و تحلیل بلاک چین، چین، صرافی رمزنگاری، کریپتوکارنسی، سرویس اختلاط ارزهای دیجیتال، سرقت ارزهای دیجیتال، بلاک چین کریستال، امنیت سایبری، حملات سایبری، جرایم سایبری، مالی غیرمتمرکز، DeFi، دارایی‌های دیجیتال، فناوری بلاک‌چین اتریوم، آسیب مالی، فناوری بلاک‌چین فرایود، هکرها، پولشویی، nft، کلاهبرداری پونزی، هک پل شبکه رونین، کلاهبرداری، نقض امنیت، دارایی های دزدیده شده، پول نقد تورنادو، ایالات متحده

به نظر شما برای بهبود اقدامات امنیتی در فضای رمزنگاری و مالی غیرمتمرکز (defi) چه باید کرد؟ نظرات و ایده های خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Crystal Blockchain،

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.