مصاحبه کامل سام اصغری با ورایتی: می‌خواهم به تام کروز بعدی تبدیل شوم

سام اصغری اخیرا یک مصاحبه مفصل با سایت ورایتی انجام داده و طی آن از وضعیت کاری خود در هالیوود و جاه‌طلبی‌هایش – مثل تبدیل شدن به اولین ابرقهرمان خاورمیانه‌ای یا تام کروز بعدی – گفته است. اصغری که از چند سال پیش شریک بریتنی اسپیرز، خواننده مشهور آمریکایی، محسوب می‌شود، به عنوان جدیدترین فعالیتش

کد خبر : 58493
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
مصاحبه کامل سام اصغری با ورایتی: می‌خواهم به تام کروز بعدی تبدیل شوم


سام اصغری اخیرا یک مصاحبه مفصل با سایت ورایتی انجام داده و طی آن از وضعیت کاری خود در هالیوود و جاه‌طلبی‌هایش – مثل تبدیل شدن به اولین ابرقهرمان خاورمیانه‌ای یا تام کروز بعدی – گفته است.

اصغری که از چند سال پیش شریک بریتنی اسپیرز، خواننده مشهور آمریکایی، محسوب می‌شود، به عنوان جدیدترین فعالیتش در فصل سوم سریال کمدی Black Monday حضور یافته و توجهات زیادی را به سوی خود جلب کرده است. در ادامه این مقاله مصاحبه کامل بازیگر ۲۷ ساله ایرانی با ورایتی را باهم می‌خوانیم.

شما آغاز بسیار خوبی با نقش خود در ‌Black Monday داشته‌اید. چگونه این نقش را به دست آوردید؟

یک مصاحبه خیلی کوتاه با دو سه خط دیالوگ بود. سپس یک هفته بعد با من تماس گرفتند و نام من به عنوان بازیگر سریال ثبت شد. آن زمان در ایتالیا روی یک پروژه کار می‌کردم و آن‌ها از من خواستند هرچه زودتر به ایالات متحده برگردم. وقتی بحث کمدی به میان می‌آید، بازیگر Black Monday واقعا شگفت‌انگیز بودند: کیسی ویلسون، اندرو رنلز، پاول شیر، یاسیر لستر، دان چیدل؛ این‌ها همگی چهره‌های ویژه‌ای هستند. هنگام آمادگی برای مصاحبه چند تا از قسمت‌های گذشته سریال را دیدم و بعد از اینکه برای حضور در آن انتخاب شدم به شکل جدی‌تری تمایش کردم که به نظرم واقعا خنده‌دار بود.

گرچه اکشن ژانری است که دوست دارم در آن بازی کنم؛ اکشن، درام، تریلر. خیلی دوست دارم وارد این ژانر شوم. اما اگر بتوانید کمدی بازی کنید، هرکاری از دستتان برمی‌آید.

از اول می‌دانستید که قرار است در بیشتر از یک اپیزود ایفای نقش کنید؟

بله از اول می‌دانستم در چند اپیزود حضور دارم. تهیه‌کنندگان به من گفتند زمان‌بندی خیلی خوبی در کمدی دارم و حرکات فی‌البداهه فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهم. من گفتم: «چرا موی مرا فرفری نمی‌کنید؟» این نوع مدل مو خیلی بامزه بود… از آن فرهای دهه ۸۰ و ۹۰، چیزی شبیه افرو.

در برنامه Hacks من خیلی زود شما را شناختم. کار کردن با جین اسمارت چگونه بود؟

هرکسی که شبیه مدل‌هاست یا اینکه ظاهر خوبی دارد لزوما بازیگر خوبی هم نیست. این یک درک مهم است. اما در حقیقت من از دوران دبیرستان کار بازیگری را انجام می‌دهم چراکه در مدرسه هنر و تئاتر درس خواندم. کارهای مختلف شکسپیر مثل هملت و مکبث را اجرا می‌کردیم و حالا این فرصت را پیدا کرده‌ام که بازیگری را به جای سرگرمی، به عنوان یک حرفه واقعی دنبال کنم. من از اول قصد نداشتم چنین نقشی را در Hacks ایفا کنم اما وقتی افرادی از Broad City با شما تماس بگیرند، نمی‌توانید پیشنهادشان را رد کنید. تیم تولید آن‌ها فوق‌العاده و بااستعداد است.

و پس از پاندمی، من فکر می‌کنم همگی به کمدی احتیاج داریم. شاید فقط چند ثانیه بخندیم اما همین چند ثانیه کوتاه بسیار قدرتمند است. و خب از زمانی که فصل جدید Black Monday پخش شد مردم کلی توییت راجع به آن زده‌اند و کلی سر و صدا در فضای مجازی ایجاد کرده که عالی است. کار کردن با جین اسمارت… واقعا مایه افتخار من است که با چنین استعدادهای شگفت‌انگیزی کار کنم؛ افرادی که سال‌های سال در این زمینه فعالیت داشته‌اند. او خیلی حرفه‌ای بود. زمان خیلی خوبی سپری کردیم.

اکنون که به مصاحبه‌های کاری می‌روید شما را می‌شناسند؟

اکثر مسئولان انتخاب بازیگر، نه. من فقط یک بازیگرم. و به شخصه ترجیح می‌دهم مرا نشناسند چراکه دیگر قضاوت اشتباهی راجع به من انجام نمی‌دهند: این شخص اینطوری است، این شخص به فلانی وصل است… یا هر چیزی که باشد. پس ترجیح می‌دهم ندانند من چه کسی هستم و اینگونه فقط بازی و شخصیتم را ببینند. در نتیجه آن‌ها سام اصغری را نمی‌بینند، آن‌ها کسی را می‌بینند که برای ایفای نقشش آمده‌ام.

هدف نهایی شما در حرفه بازیگری چیست؟

می‌خواهم در فیلم‌های بلاک‌باستر باشم، می‌خواهم در سریال‌های تلویزیونی بازی کنم که روی نتفلیکس پخش می‌شوند و مردم آن‌ها را دوست دارند. هدف نهایی من این است که بازیگر واقعا خوبی تبدیل شوم. این روزها تمرینات رزمی زیادی انجام می‌دهم… کار با اسلحه و بدلکاری تا شبیه بازیگرانی چون تام کروز و جیسون استتهام شوم. همان‌طور که گفتم، خیلی دوست دارم کار اکشن انجام دهم اما می‌خواهم توانایی انجام درام را نیز داشته باشم. این خواسته و هدف من است و می‌خواهم ۱۰۰ درصد به آن برسم.

کار دیگری هم انجام می‌دهید که راجع به آن سوال نپرسیده باشم؟

ما یک پروژه دیگر به نام The Family Business داریم. من خیلی راجع به فصل سه صحبت نکرده‌ام؛ این فصل اکنون در BET و BET plus است. قرار بود من تنها شخصیتی از فصل دوم باشم که دو فصل جدید نیز حضور دارد و خیلی هم خوب از آب درآمده. من نقش یک قاتل در سریال را بازی می‌کنم. این سریال خیلی خارق‌العاده است چراکه حالت مافیا و گانگستری دارد و در عین حال خیلی خانواده‌محور است. شخصیتی که من بازی می‌کنم در فصل ۳ هم زمان زیادی حضور دارد و من در کنار بازیگران باسابقه آن حسابی کسب تجربه کردم.

سام اصغری

به عنوان فردی که اهل خاورمیانه است، فکر می‌کنید در هالیوود نسبت به شما تفکرات قالب و اشتباهی وجود دارد؟

من خوشحالم که از آن منطقه می‌آیم، چراکه سرزمین مادری من دقیقا برعکس ایالات متحده است. من اهل ایرانم؛ و وقتی ۱۲ سالم بود به این کشور آمدیم و حالا می‌توانم به دو زبان مختلف خیلی خوب حرف بزنم. در هر حال اکنون فکر نمی‌کنم تفکرات قالبی نسبت به من وجود داشته باشد. همان اوایل رو کردم به براندون [کوهن، مدیر برنامه‌های اصغری] و گفتم نباید کارهایی را قبول کنیم که دیدگاه‌های اشتباه را تقویت کند.

فکر می‌کنم زمانه دارد عوض می‌شود. مجموعه United States of Al یک نمونه عالی است. من حتی درباره آن پستی منتشر کردم چراکه خیلی از مردم آن سریال را مورد قضاوت قرار می‌دادند و می‌گفتند: «چرا در این سریال مردم خاور میانه مسخره می‌شوند؟» من در پست خودم نوشتم: «این چیز فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود چراکه با یک سریال کمدی طرف هستیم. و این به مردم خاور میانه پلتفرمی می‌دهد تا با خودشان شوخی کنند. این خیلی بهتر از بودن در سریال‌هایی مثل SWAT یا Homeland است که اهالی خاور میانه در آن نقش تروریست را بازی‌ می‌کنند.» من هیچوقت دلم نمی‌خواست در چنین آثاری بازی کنم.

هدف نهایی من این است که به نخستین بازیگر خاور میانه‌ای تبدیل شوم که نقش یک ابرقهرمان را بازی می‌کند. مارول یا هرکس دیگر – آن‌ها باید با من تماس بگیرند.

اولین باری که به ایالات متحده سفر کردید چه حسی داشتید؟

پدرم از قبل اینجا بود و داشت حسابی تلاش می‌کرد تا مهاجرت ما انجام شود. یادم می‌آید سوار هواپیما شدم و کیفی داشتم که عملا خالی بود. پدرم مرد کاری و پرتلاشی بود، او یک زندگی آسان در کشورمان را فدا کرد چراکه آنجا از نظر مالی وضعمان خوب بود. اما برای زندگی کردن در اینجا، او باید همه چیز را فدا می‌کرد و چندین جا مشغول کار شود تا ما بتوانیم مهاجرت کنیم.

وقتی به اینجا آمدم، من و پدرم یک اتاق را با یک مرد دیگر در کالیفرنیای جنوبی اجاره کردیم. و از آنجا به نوعی این زندگی را ساختیم و یک آپارتمان گرفتیم. بعد خواهرانم یکی یکی به اینجا مهاجرت کردند. پس این فرآیند چند سال طول کشید. خیلی خوشحالم که همه این اتفاقات افتاد.

قبلا گفته‌اید که پس از دانشگاه وارد فضای بدنسازی و ورزش شدید. برایم تعریف کنید.

پس از دانشگاه من دیگر ورزش خاصی انجام نمی‌‌دادم اما عادت‌های غذایی‌ام هیچ تغییری نکرد. به همین خاطر کلی اضافه وزن داشتم و وزش نمی‌کردم. پس از آن خیلی وارد بحث تغذیه و تمرینات فیزیکی شدم. وقتی آن‌ها را به خوبی پیاده کردم چندین پوند از وزنم کم شد و این تغییر بزرگ را داشتم. این مسئله مرا به باور رساند که می‌توانم نقش‌های اصلی را بر عهده بگیرم و وارد فضای فیلم و سریال شوم. همان‌طور که گفتم در گذشته هم کار هنر و تئاتر می‌کردم اما تنها به عنوان تفریح. هیچ‌گاه این‌ها حکم کار جدی و حرفه‌ای را برایم نداشت. اما با دیدن تغییرات درست فیزیکی و دوستانی که مرا به جهت درست راهنمایی کردند، واقعا تصمیم گرفتم وارد کار بازیگری در فیلم و تلویزیون بشوم.

ادیتور من ایرانی است و به من گفته به شما بگویم عاشق دیدن شما و بریتنی است زمانی که با آهنگ ایرانی می‌رقصید. به اشتراک‌گذاری فرهنگتان در اینستاگرام چگونه به نظر می‌رسد؟

خیلی راجع به آن فکر نمی‌کنم. فرهنگ من فرهنگ من است و خیلی از مردم می‌ترسند که فرهنگ خود را به اشتراک بگذارند. می‌گویند نژادپرستی زیادی در آمریکا وجود دارد. بله، صدالبته، مردم به دادگاه می‌روند و کلی مشکل نژادپرستی در آمریکا داریم. اما همچنین جنبه زیبای آمریکا همین تفاوت و تنوع فرهنگ‌ها در آن است.

اگر کسی شما را قضاوت می‌کند یا اینکه دیدگاه نژادپرستانه دارد، به خاطر بی‌سوادی است. و من همیشه حس بدی برای آنان دارم چراکه دارند خیلی چیزها را از دست می‌دهند. نخستین باری که به اینجا آمدم و زمانی که در کلاس‌ها با صدای بلند متنی می‌خواندم، بچه‌ها به من می‌خندیدند و من هم با آن‌ها همراه می‌شدم چراکه در حال یادگیری بودم. حقیقت این بود که من دوزبانه بودم و آن‌ها نه. پس می‌توانند هرچقد دلشان می‌خواهد بخندند. در پایان من برنده بودم چراکه اولین کسی محسوب می‌شدم که آنجا به دو زبان حرف می‌زد.

سام اصغری

شما بیش از ۱.۶ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارید. آیا خودتان را یک اینفلوئنسر و فرد تاثیرگذار قلمداد می‌کنید؟

نه. اما یک مسئله وجود دارد: زمانه در حال تغییر است و اکنون بزرگ‌ترین سوپراستار دنیا در صنعت بازیگری، دواین جانسون است؛ کسی که برای تبلیغ فیلم‌هایش از فضای مجازی استفاده می‌کند. من خودم را یک فرد تاثیرگذار قلمداد نمی‌کنم. اما می‌توانم خودم را یک بازیگر بدانم زیرا درآمدم از طریق بازیگری و برنامه‌های ورزشی به دست می‌آید.

شما و بریتنی در فضای مجازی هم نشان داده‌اید که با علم و واکسیناسیون موافق هستید. چگونه این تصمیم‌ها را گرفتید؟

این علم است! من یک خانواده پزشکی دارم اما خودم چیزی از آن نمی‌دانم. دو تا از خواهرانم در خطوط اصلی مبارزه با کووید هستند. خواهرم مدی پرستار است و هر هفته بین ۵۰ تا ۶۰ ساعت در استادیوم داجر کار می‌کند. اطلاعاتی که از آن‌جا آمد، اطلاعاتی که از تیم پزشکی آمد، به نوعی کمک کرد که بفهمم واقعا چه خبر است. علم در مجموع بر همه چیز غلبه می‌کند. زمانی که موضوع واکسن مطرح شد واقعا جای بحث وجود نداشت. من می‌خواستم به زندگی طبیعی و کار خود برگردم و تا جای ممکن احساس امنیت کنم.

طی ماه‌های اخیر چه فیلم‌ها و سریال‌هایی تماشا کرده‌اید؟

من همه چیز نگاه می‌کنم. وقتی روی تردمیل تمرینات کاردیو ۴۵ دقیقه‌ای یا یک ساعته انجام می‌دهم مدام در حال تماشا و مطالعه هستم. این روش من است. من دیگر به داستان فیلم‌ها توجه نمی‌کنم، بلکه بازیگران را تماشا می‌کنم. مدتی پیش Queen’s Gambit را دیدم و خیلی دوستش داشتم.

منم همین‌طور.

نارکوس را دیدم. یک چیز جالب راجع به نارکوس این است که کلی اسپانیایی در خود دارد و من توانستم با خاموش کردن زیرنویس همه چیز را متوجه شوم، با اینکه نمی‌دانستم بازیگران چه می‌گویند. سریال مورد علاقه‌ام در حال حاضر فرندز است. من عاشق فرندز هستم و نمی‌توانم برای قسمت ویژه و جدید آن صبر کنم.

در یک مصاحبه گفتی نزدیک بوده پیشنهاد حضور در موزیک ویدیو “Slumber Party” از بریتنی اسپیرز را رد کنی چراکه دلت نمی‌خواست دیگر در موزیک ویدیوها باشی. این همان جایی بود که نخستین بار باهم ملاقات کردید. پس از گذشت این زمان، فکر می‌کنی آن تجربه چگونه بود؟

من اعتقاد دارم هرچیزی در این جهان به دلیل اتفاق می‌افتد. موزیک ویدیوها به نوعی مرده هستند و نمی‌شود به عنوان شغل بازیگری به آن‌ها نگاه کرد. من یک کار با گروه Fifth Harmony انجام دادم و قرار بود این پایان ماجرا باشد: دیگر خبری از موزیک ویدیو نیست و فقط برای حضور در فیلم‌ها و سریال‌ها تلاش می‌کنم.

بعد یکی از دوستان خوبم با من تماس گرفت و گفت: «گوش کن، من روی این پروژه به عنوان میک‌آپ آرتیست کار می‌کنم و کارگردان برای نقش اصلی مرد دنبال بازیگر است. قبول می‌کنی؟» من گفتم: «تو خودت به من گفتی دیگر کار موزیک ویدیو نکنم، پس چرا زنگ زدی؟» او گفت: «نه به من اعتماد کن. باید در این یکی باشی. آن‌ها تو را از بین ۱۰ بازیگر دیگر انتخاب کرده‌اند، خواهش می‌کنم اگر می‌توانی بیا.» نیمه شب بود و قرار بود همان فردا صبح فیلم‌برداری باشد. من هم قبول کردم.

هر چیزی به یک دلیلی اتفاق می‌افتد. وقتی به اینجا مهاجرت کردم، واقعا خیلی خوش شانس بودم چراکه پدرم سختی‌های زیاد کشید. و اینجا و آنجا اتفاقات زیادی نیستند که یک عمر سرنوشت شما را رقم بزنند.

با بهترین فیلم‌های کمدی از نگاه ویجیاتو آشنا شوید:

  • ۱۰ فیلم برتر زامبی‌ محور کمدی که نباید از دست بدهید
  • بهترین انیمیشن‌های سریالی دهه اخیر که باید تماشا کنید
  • 10 فیلم کمدی – عاشقانه‌ای که نباید از دست بدهید
  • بهترین فیلم‌های کمدی ترسناک هالیوودی
منبع: Variety
برچسب‌هامصاحبه
کپی شد

https://vgto.ir/9ya



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.