مشتریان FTX برای ادعای دارایی ها در پرونده ورشکستگی، اقدام کلاسی را تشکیل می دهند – اخبار بیت کوین

[ad_1] اکنون گروهی از مشتریان از FTX شکایت می کنند تا اولین کسی باشند که وجوه خود را از صرافی ورشکسته ارزهای دیجیتال بازیابی می کند. این شکایت که به عنوان بخشی از پرونده ورشکستگی در دلاور تنظیم شده است، به دنبال یک حکم دادگاه است که به رسمیت شناختن مالکیت آنها در پلت فرم

کد خبر : 299210
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
مشتریان FTX برای ادعای دارایی ها در پرونده ورشکستگی، اقدام کلاسی را تشکیل می دهند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

اکنون گروهی از مشتریان از FTX شکایت می کنند تا اولین کسی باشند که وجوه خود را از صرافی ورشکسته ارزهای دیجیتال بازیابی می کند. این شکایت که به عنوان بخشی از پرونده ورشکستگی در دلاور تنظیم شده است، به دنبال یک حکم دادگاه است که به رسمیت شناختن مالکیت آنها در پلت فرم معاملاتی به آنها تعلق دارد نه شرکت شکست خورده.

مشتریان از FTX، SBF برای حق تقدم بازپرداخت نسبت به سایر بستانکاران شکایت می کنند

چهار مشتری FTX روز سه شنبه علیه صرافی ارز دیجیتال و مدیران سابق آن، از جمله بنیانگذار و مدیر عامل سابق سام بانکمن-فرید (SBF) شکایت کردند. آنها می‌خواهند دادگاه اعلام کند که دارایی‌های دیجیتالی که با این پلتفرم نگهداری می‌شوند به مشتریان آن تعلق دارند نه FTX یا سایر طلبکاران آن.

بر اساس گزارش‌هایی که رویترز و بلومبرگ منتشر کرده‌اند، این گروه همچنین از آنها می‌خواهد که به عنوان بخشی از پرونده در دلاور به عنوان یک دعوای دسته جمعی پذیرفته شود. FTX مستقر در باهاما در 11 نوامبر در حالی که معامله گران و سرمایه گذاران برای برداشت پول خود عجله داشتند، برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 در این ایالت ثبت نام کرد.

در میان تعدادی از تلاش های قانونی برای ادعای دارایی های FTX، مدیریت جدید آن متعهد شد که ابتدا به مشتریان بازپرداخت می شود. آخرین شکایت اصرار دارد که “اعضای طبقه مشتری نباید مجبور باشند در این روند ورشکستگی در کنار طلبکاران تضمین شده یا عمومی بدون وثیقه قرار بگیرند تا فقط در دارایی های املاک کاهش یافته گروه FTX و Alameda سهیم شوند.”

به گفته دادستان فدرال، پس از استعفای خود از سمت مدیر اجرایی و پس از استرداد از باهاما، بانکمن-فرید در ایالات متحده با اتهامات مربوط به “کلاهبرداری با ابعاد حماسی” روبرو است. در میان آنها، ادعایی مبنی بر اینکه سپرده‌های مشتری، هم در فیات و هم در کریپتو، برای حمایت از پلتفرم معاملات ارز دیجیتال او Alameda Research استفاده شده است.

سابق SBF همچنین مسئول تبدیل مالکیت مشتریان، ادعاهای دعوی است

علاوه بر بانکمن-فرید، مشتریان از کارولین الیسون، دوست دختر سابق او و مدیر عامل سابق آلامدا نیز شکایت کرده اند. آنها می گویند که هر دو باید به دلیل نقض وظایف امانتداری نسبت به آنها و تبدیل نادرست دارایی های خود مسئول شناخته شوند. الیسون به اتهام کلاهبرداری اعتراف کرد. او در شهادت خود اعتراف کرد که آلامدا به یک تسهیلات استقراضی ویژه که وجوه مشتریان FTX بود دسترسی داشته است.

دعوای دسته جمعی پیشنهادی از دادگاه می‌خواهد تعیین کند که «وجوه نقد و دارایی‌های قابل ردیابی به مشتریان، که هرگز متعلق به FTX یا Alameda نبوده و متعلق به سایر طلبکاران ورشکستگی نیستند، باید صرفاً برای مشتریان اختصاص داده شود.» هدف آن نمایندگی بیش از یک میلیون مشتری FTX در ایالات متحده و سراسر جهان است.

و اگر دادگاه تصمیم بگیرد که دارایی‌ها دارایی FTX هستند، مشتریان از قاضی حکم می‌گیرند که به آنها حق تقدم بازپرداخت نسبت به سایر طلبکاران صرافی را می‌دهد، صرافی که قبل از سقوط در ماه گذشته دومین صنعت ارز دیجیتال بزرگ بود. .

بلومبرگ در گزارشی جداگانه به نقل از یک منبع آشنا با این پرونده فاش کرد که وزارت دادگستری ایالات متحده تحقیقاتی را در مورد حمله سایبری ادعایی به FTX که منجر به ضرر بیش از 370 میلیون دلار شده است، تنها چند ساعت پس از تشکیل پرونده در دادگاه ورشکستگی در نوامبر آغاز کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا این یک کار داخلی بوده یا یک حادثه هک.

برچسب ها در این داستان

دارایی ها، ورشکستگی، پرونده ورشکستگی، ادعا، دعوای طبقاتی، دعوای طبقه ای، دادگاه، تشکیل پرونده در دادگاه، طلبکاران، رمزنگاری، صرافی رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، صرافی ارزهای دیجیتال، مشتریان، دارایی های دیجیتال، صرافی، ftx، دارایی ها، دعوی حقوقی، اولویت ، بازپرداخت، کت و شلوار

آیا فکر می کنید به مشتریان FTX نسبت به سایر طلبکاران حق تقدم بازپرداخت داده می شود؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.