«مشتریان کاملاً به دارایی های دیجیتال علاقه مند هستند» – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] بانک نیویورک ملون (BNY Mellon) فاش کرده است که مشتریانش “کاملاً به دارایی های دیجیتال علاقه مند هستند.” رئیس دارایی‌های دیجیتال بانک با تاکید بر نیاز به مقررات شفاف ارزهای دیجیتال خاطرنشان کرد: ما به بازیگرانی مسئولیت‌پذیر نیاز داریم که بتوانند خدمات قابل اعتمادی را ارائه دهند که مطابق با اعتماد سرمایه‌گذاران باشد. مشتریان

کد خبر : 318437
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
«مشتریان کاملاً به دارایی های دیجیتال علاقه مند هستند» – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

بانک نیویورک ملون (BNY Mellon) فاش کرده است که مشتریانش “کاملاً به دارایی های دیجیتال علاقه مند هستند.” رئیس دارایی‌های دیجیتال بانک با تاکید بر نیاز به مقررات شفاف ارزهای دیجیتال خاطرنشان کرد: ما به بازیگرانی مسئولیت‌پذیر نیاز داریم که بتوانند خدمات قابل اعتمادی را ارائه دهند که مطابق با اعتماد سرمایه‌گذاران باشد.

مشتریان BNY Mellon “کاملا” به دارایی های دیجیتال علاقه مند هستند

رویترز گزارش داد، رئیس دارایی‌های دیجیتال بانک نیویورک ملون، مایکل دمیسی، چهارشنبه در هفتمین کنفرانس سالانه فین‌تک و مقررات Afore Consulting گفت که دارایی‌های دیجیتال «اینجا برای ماندن هستند». به نقل از این مقام اجرایی گفت:

آنچه ما می بینیم این است که مشتریان به طور گسترده به دارایی های دیجیتال علاقه مند هستند.

Demissie به نظرسنجی مشتریان BNY Mellon که در اکتبر سال گذشته انجام شد اشاره کرد که نشان داد بیش از 90 درصد از مشتریان انتظار دارند در آینده نزدیک در دارایی های توکن شده سرمایه گذاری کنند.

رئیس دارایی‌های دیجیتال بانک اضافه کرد که مقررات رمزنگاری عمیق‌تر مورد نیاز است. وی تاکید کرد: مهم این است که در این فضا به شکلی مسئولانه حرکت کنیم.

ما کاملاً به مقررات و قوانین روشن برای جاده نیاز داریم. ما به بازیگرانی مسئول نیاز داریم که بتوانند خدمات قابل اعتمادی را ارائه دهند که مطابق با اعتماد سرمایه گذاران باشد.

BNY Mellon جزو اولین بانک هایی بود که وارد فضای رمزنگاری شد. این بانک در فوریه 2021 اعلام کرد که یک واحد دارایی دیجیتال جدید را برای ساخت “اولین پلت فرم دیجیتال چند دارایی” در صنعت تشکیل داده است. رومن رگلمن، مدیر عامل خدمات دارایی و رئیس دیجیتال در BNY Mellon، در آن زمان توضیح داد: «BNY Mellon مفتخر است که اولین بانک جهانی است که برنامه‌های خود را برای ارائه خدمات یکپارچه برای دارایی‌های دیجیتال اعلام می‌کند… تقاضای رو به رشد مشتریان برای دارایی‌های دیجیتال، بلوغ راه‌حل‌های پیشرفته و بهبود وضوح مقررات، فرصت فوق‌العاده‌ای را برای ما فراهم می‌کند تا خدمات فعلی خود را به این حوزه در حال ظهور گسترش دهیم.» در سپتامبر 2021، این بانک نوشت: “دارایی های دیجیتال به وضوح وارد جریان اصلی شده اند.”

هفته گذشته، این بانک کارولین باتلر را به عنوان مدیر عامل بخش دارایی های دیجیتال خود منصوب کرد. رگلمن اظهار داشت:

همانطور که پذیرش نهادی دارایی های دیجیتال همچنان در حال تکامل است، ما متعهد هستیم که ارائه دهنده خدمات قابل اعتمادی برای اکوسیستم مالی گسترده تر باشیم.

برچسب ها در این داستان

بانک نیویورک ملون، کریپتو بانک نیویورک ملون، دارایی‌های رمزنگاری بانک نیویورک ملون، ارز دیجیتال بانک نیویورک ملون، دارایی‌های دیجیتالی بانک نیویورک ملون، BNY Mellon، ارزهای دیجیتال BNY Mellon، ارزهای دیجیتال BNY Mellon دارایی‌های دیجیتال BNY Mellon، کریپتو با بهره نهادی

نظر شما در مورد اظهارات رئیس دارایی های دیجیتال بانک نیویورک ملون چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.