مشتریان هلندی کوین بیس باید هنگام انتقال رمزارز به خارج از پلتفرم داده های KYC را ارسال کنند – مقررات بیت کوین نیوز

کوین بیس اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد تعدادی تغییرات را برای مشتریان در هلند اعمال کند تا با قانون تحریم‌های 1977 مطابقت داشته باشد، قانونی که اخیراً دستورالعمل‌های شناخت مشتری (KYC) را برای کیف پول‌های غیرقانونی اعمال می‌کند. اگر شخصی که در هلند زندگی می کند بخواهد رمزنگاری شده را از طریق

کد خبر : 221447
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مشتریان هلندی کوین بیس باید هنگام انتقال رمزارز به خارج از پلتفرم داده های KYC را ارسال کنند – مقررات بیت کوین نیوز


کوین بیس اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد تعدادی تغییرات را برای مشتریان در هلند اعمال کند تا با قانون تحریم‌های 1977 مطابقت داشته باشد، قانونی که اخیراً دستورالعمل‌های شناخت مشتری (KYC) را برای کیف پول‌های غیرقانونی اعمال می‌کند. اگر شخصی که در هلند زندگی می کند بخواهد رمزنگاری شده را از طریق کوین بیس به کیف پول شخص ثالث ارسال کند، باید نام صاحب کیف، هدف انتقال و آدرس کامل محل سکونت گیرنده را شناسایی کند.

در 27 ژوئن، Coinbase می‌گوید که اطلاعات KYC در هلند برای نقل و انتقالات ارزی خروجی مورد نیاز است.

اگر مشتریان کوین بیس هلندی اطلاعات KYC را ارائه ندهند، ممکن است برای ارسال وجوه به افرادی که دارای کیف پول شخص ثالث یا غیر حافظ هستند، مشکل بیشتری داشته باشند. از 27 ژوئن 2022، کوین‌بیس از کاربران هلندی می‌خواهد که اگر قصد دارند رمزنگاری را به کیف پولی خارج از پلتفرم کوین‌بیس ارسال کنند، داده‌های KYC را ارائه کنند.

کوین بیس می گوید قوانین جدید به این دلیل اعمال می شوند که شرکت باید با مقررات محلی مطابقت داشته باشد. قانون تحریم‌های 1977 همراه با قانون پیشگیری از پولشویی و تأمین مالی تروریسم (Wwft) ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) را ملزم می‌کند که داده‌های KYC را در مورد تراکنش‌های خروجی شامل کیف پول‌های غیرحضوری و شخص ثالث ارائه دهند.

قانون تحریم های 1977 توسط سازمان هلند برای بازارهای مالی (AFM) و بانک مرکزی هلند (DNB) تدوین شده است. این بدان معناست که Coinbase یا هر VASP هلندی برای آن موضوع، باید مشخص کند که انتقال رمز به چه کسی و هدف از تراکنش است.

هنگامی که Coinbase قانون جدید را برای مشتریان هلندی اعمال می کند، آنها می توانند کادری را علامت بزنند که نشان می دهد انتقال برای خودشان ارسال می شود. با این حال، اگر مشتری کوین بیس از هلند بخواهد وجوهی را در خارج از کوین بیس برای فرد دیگری ارسال کند، باید مشخصات هویتی خود را ارائه کند.

جف گارزیک انتظار دارد که قانون KYC فراتر از هلند گسترش یابد

پست وبلاگ کوین‌بیس به مشتریان هلندی می‌گوید که آنها باید «نام کامل»، «هدف انتقال» و «آدرس کامل محل سکونت گیرنده» را ارائه کنند. اگر فرد آدرس را نمی‌داند، باید قبل از اقدام متوقف شود و اطلاعات را دریافت کند.

در پست وبلاگ پلت فرم معاملات کریپتو توضیح می‌دهد: «ما ملزم به جمع‌آوری اطلاعات اضافی برای همه تراکنش‌هایی هستیم که در آن مشتری در هلند از حساب صرافی Coinbase خود به آدرسی که توسط Coinbase کنترل نمی‌شود، رمزارز ارسال می‌کند.

در حالی که قانون جدید فقط برای مشتریان در هلند است، نگرانی وجود دارد که رویکرد نظارتی ممکن است در کشورهای دیگر رخ دهد.

جف گارزیک، توسعه‌دهنده سابق بیت‌کوین کور، گفت: «در حال حاضر فقط هلند است، اما انتظار دارید این گسترش پیدا کند. گفت در توییتر. کوین‌بیس را سرزنش نکنید – آن‌ها می‌دانند که برای اکثر کاربران کریپتو متضاد است و داوطلبانه این کار را انجام نمی‌دهند. اجرای قوانین سفر یک میدان جنگ زشت خواهد بود. LEA می‌خواهد همه طرف‌ها را در تمام معاملات تحت نظر داشته باشد.»

گرزیک اضافه:

توصیه فعلی جمعیت: همیشه از کیف پول خود واریز کنید و به آن برداشت کنید. این ایده خوبی برای امنیت، حفظ حریم خصوصی و دلایل حسابداری و همچنین قانونی است.

برچسب ها در این داستان

قانون تحریم 1977، AFM، بیت کوین، بیت کوین، کوین بیس، پلتفرم کوین بیس، انطباق، صرافی رمزنگاری، انتقال رمز ارز، DNB، جف گارزیک، خط مشی مشتری خود را بشناسید، KYC، هلند، ارز دیجیتال هلند، مشتریان هلند، صرافی غیر حضانت، غیر کیف پول های نگهبانی، انتقال خروجی، مقررات، مقررات، قوانین و مقررات، کیف پول شخص ثالث، قانون سفر، VASP

نظر شما در مورد قوانین جدید Coinbase که برای ساکنان هلند اعمال می شود چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، مشارکت کننده Illustration: Maxim Studio/ Shutterstock

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.