مشاوره سفر: استثناهای محدود برای اقدامات مرزی در بریتیش کلمبیا

[ad_1] 22 دسامبر 2021 ونکوور، آژانس خدمات مرزی بریتیش کلمبیا کانادا آژانس خدمات مرزی کانادا می‌خواهد به مسافران یادآوری کند که اقدامات مرزی برای مسافرانی که وارد کانادا می‌شوند یا به آن بازمی‌گردند همچنان پابرجاست و آنها باید در حین انجام برنامه‌های سفر خود مطلع شوند و تعهدات خود را درک کنند. از 21 دسامبر،

کد خبر : 146058
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
مشاوره سفر: استثناهای محدود برای اقدامات مرزی در بریتیش کلمبیا

[ad_1]

22 دسامبر 2021 ونکوور، آژانس خدمات مرزی بریتیش کلمبیا کانادا

آژانس خدمات مرزی کانادا می‌خواهد به مسافران یادآوری کند که اقدامات مرزی برای مسافرانی که وارد کانادا می‌شوند یا به آن بازمی‌گردند همچنان پابرجاست و آنها باید در حین انجام برنامه‌های سفر خود مطلع شوند و تعهدات خود را درک کنند.

از 21 دسامبر، مگر اینکه به طور خاص معاف شود، همه مسافران باید قبل از ورود به کانادا یک آزمایش مولکولی کووید-19 قبل از ورود انجام دهند، صرف نظر از مدت زمانی که دور بوده اند..

  • آزمون هایی که در کانادا انجام می شود دیگر پذیرفته نمی شوند. به عبارت دیگر، آزمون پیش از ورود باید باشد در یک کشور انجام شده است غیر از کانادا ظرف 72 ساعت پس از ورود به مرز زمینی یا ظرف 72 ساعت پس از خروج پرواز برنامه ریزی شده.
  • مسافران باید حداکثر 72 ساعت قبل از ورود به کانادا نتیجه آزمایش مولکولی کووید-19 قبل از ورود منفی داشته باشند یا اینکه بین 14 تا 180 روز قبل از عزیمت به کانادا نتیجه آزمایش مثبت قبلی گرفته شود.
  • تست های آنتی ژن که اغلب به آنها “تست سریع” می گویند نه پذیرفته شده.

دولت کانادا همچنان به همه کانادایی ها توصیه می کند که در این زمان از سفرهای غیر ضروری به خارج از کانادا خودداری کنند. الان وقت سفر نیست.

در بریتیش کلمبیا:

با توجه به وضعیت جاری در بریتیش کلمبیا، برخی از ساکنان بریتیش کلمبیا که کاملاً واکسینه شده اند، لازم نیست قبل از بازگشت به کانادا، آزمایش مولکولی COVID-19 قبل از ورود انجام دهند. این به ساکنین اشاره دارد:

  • کسانی که برای دسترسی یا خرید کالا یا خدمات باید از طریق زمینی به ایالات متحده سفر کنند، و
  • افرادی که بیشتر از کانادا غیبت ندارند 24 ساعت.

این معافیت همچنین برای کودکان زیر 12 سال واکسینه نشده اعمال می شود که با یکی از والدین کاملاً واکسینه شده، ناتنی والدین، سرپرستان یا مربیان خود و شخصی که منع مصرف واکسیناسیون دارد، اعمال می شود.

مسافران باید اطمینان حاصل کنند که فقط برای مدت مورد نیاز برای دسترسی یا خرید کالاها و خدمات در داخل ایالات متحده هستند و در اسرع وقت و بدون توقف غیر ضروری به کانادا بازگردند. بنابراین، کسانی که در بازدیدهای اجتماعی، رویدادها یا مراسم شرکت می کنند، از الزامات آزمایش قبل از ورود مستثنی نیستند. مسافران همچنین باید به پیروی از همه دستورالعمل‌های بهداشتی محلی، استانی/منطقه‌ای و عمومی از جمله پوشاندن ماسک در اماکن عمومی و حفظ فاصله اجتماعی ادامه دهند.

همه مسافران باید همچنان اطلاعات اجباری خود را در ArriveCAN ارسال کنند.

افرادی که از مرز عبور می کنند تا اطمینان حاصل کنند که خدمات ضروری و زنجیره تامین اقتصادی، از جمله رانندگان کامیون، از آزمون قبل از ورود، قرنطینه و آزمون در کانادا معاف هستند، اما باید قبل از ورود به کانادا، اطلاعات اجباری خود را در ArriveCAN ارسال کنند. .

دولت کانادا خسارت و آشفتگی قابل توجهی را که به دلیل وضعیت سیل در سال قبل از میلاد ایجاد شده است درک می کند اگر افسر خدمات مرزی تشخیص دهد که مسافر وارد ایالات متحده شده است و پس از بازگشت به کانادا شرایط معافیت را برآورده نمی کند، مسافران به آنها ارجاع داده می شوند. مقامات آژانس بهداشت عمومی کانادا که مراحل بعدی را ارزیابی کرده و اقدامات بهداشت عمومی مناسبی را که مسافر باید دنبال کند، تعیین می کند.

مسافران قبل از رفتن به مرز باید بررسی کنند که آیا واجد شرایط ورود به کانادا هستند یا خیر.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.