مشاوره دولت هند با صندوق بین المللی پول، بانک جهانی در مورد سیاست رمزگذاری – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] دولت هند در حال رایزنی با صندوق بین المللی پول (IMF)، بانک جهانی و تنظیم کننده های هندی است تا سیاست ارزهای رمزنگاری این کشور را شکل دهد. ما با ذینفعان نهادی در داخل و خارج از کشور تماس گرفته‌ایم. یکی از مقامات وزارت دارایی هند گفت: ما از صندوق بین‌المللی پول و بانک

کد خبر : 186717
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مشاوره دولت هند با صندوق بین المللی پول، بانک جهانی در مورد سیاست رمزگذاری – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

دولت هند در حال رایزنی با صندوق بین المللی پول (IMF)، بانک جهانی و تنظیم کننده های هندی است تا سیاست ارزهای رمزنگاری این کشور را شکل دهد. ما با ذینفعان نهادی در داخل و خارج از کشور تماس گرفته‌ایم. یکی از مقامات وزارت دارایی هند گفت: ما از صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی ورودی می‌گیریم و آنها را با هم ترکیب می‌کنیم.

دولت هند در حال مذاکره با صندوق بین المللی پول، بانک جهانی، RBI، SEBI درباره سیاست رمزنگاری است

مقامات وزارت دارایی هند در حال بحث درباره چارچوبی برای ارزهای دیجیتال با سهامداران مختلف از جمله صندوق بین المللی پول (IMF)، بانک جهانی، بانک رزرو هند (RBI) و هیئت بورس و اوراق بهادار هند (SEBI)، نشریه Mint هستند. پنجشنبه گزارش شد.

یکی از مقامات فاش کرد: “ما یک مقاله مشاوره در مورد ارزهای دیجیتال تهیه کرده ایم.”

اکنون ما با ذینفعان نهادی در داخل و خارج از کشور تماس گرفته ایم. ما ورودی‌های صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی را می‌گیریم و آن‌ها را با هم ترکیب می‌کنیم.

این مقام افزود: “ما بر اساس آن مقاله مشاوره را به روز خواهیم کرد و بر اساس پاسخ های RBI، SEBI، آن را به روز خواهیم کرد.”

این نشریه اعلام کرد که مقاله مشاوره وزارت دارایی، که انتظار می‌رود در شش ماه آینده نهایی شود، نحوه برخورد با ارزهای دیجیتال، ریسک‌های مرتبط و برخورد با آن به عنوان یک طبقه دارایی را پوشش می‌دهد و اشاره می‌کند که مبنایی برای هند خواهد بود. سیاست کریپتو

نیرمالا سیتارامان، وزیر دارایی هند، چندین بار گفته است که دولت تصمیمی در مورد تنظیم یا ممنوعیت رمزارزها اتخاذ نکرده است. با این حال، در این مدت، بر درآمد کریپتو با 30٪ مالیات و یک٪ مالیات کسر شده در مبدا (TDS) از همه تراکنش های رمزنگاری اخذ خواهد شد.

نادا چویری، رئیس هیئت صندوق بین‌المللی پول در هند، به این نشریه گفت که دارایی‌های رمزنگاری خطرات قابل توجهی از جمله برای ثبات مالی دارند. او بدون اظهار نظر در مورد سیاست کریپتو هند، اظهار داشت:

دارایی های رمزنگاری شده همچنین می توانند برای پولشویی، تامین مالی تروریسم و ​​سایر فعالیت های غیرقانونی مورد سوء استفاده قرار گیرند. اگر اقدامات نظارتی مؤثری اجرا نشود، اکوسیستم دارایی‌های رمزنگاری می‌تواند با چالش‌های جدی حفاظت از مصرف‌کننده مانند تقلب و حملات سایبری مواجه شود.

وی افزود که صندوق بین المللی پول همچنین در حال رایزنی با سایر کشورها برای ایجاد یک سیاست موثر در مورد دارایی های رمزنگاری شده است.

گیتا گوپینات، معاون مدیر صندوق بین‌المللی پول اخیراً گفته است که در بخش نظارتی روی پول‌های دیجیتال و رمزنگاری به کار بیشتری نیاز است. او افزود: «ما مطمئناً شاهد افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال قبل از جنگ روسیه و اوکراین بوده‌ایم، و تأکید کرد که «این اتفاق در بازارهای نوظهور بیشتر از سایرین رخ می‌دهد».

گوپینات در دسامبر گفت: «قانون‌گذاری برای این بخش کاملاً مهم است. اگر مردم از این به عنوان دارایی سرمایه گذاری استفاده می کنند، قوانینی که برای سایر طبقات سرمایه گذاری وجود دارد باید در اینجا نیز اعمال شود.

علاوه بر این، بلومبرگ روز جمعه گزارش داد که هند تنها پس از اجماع جهانی در مورد دارایی های رمزنگاری شده، قوانینی را برای ارزهای دیجیتال تنظیم خواهد کرد.

نظر شما در مورد مشورت دولت هند با سازمان های بین المللی در مورد ارزهای دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.