مشاوره بیمه اشتغال اواخر تابستان امسال آغاز می شود

[ad_1] 19 جولای 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا از ابتدای همه گیری کووید -19 ، دولت کانادا اقدامات قاطعی را در اختیار کانادایی ها قرار داده است تا بتوانند از سلامت و سلامت خود حمایت کنند. مزایای واکنش اضطراری کانادا و بعداً مزایای بازیابی کانادا برای بسیاری از کارگران کانادایی و

کد خبر : 90016
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۰
مشاوره بیمه اشتغال اواخر تابستان امسال آغاز می شود

[ad_1]

19 جولای 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

از ابتدای همه گیری کووید -19 ، دولت کانادا اقدامات قاطعی را در اختیار کانادایی ها قرار داده است تا بتوانند از سلامت و سلامت خود حمایت کنند. مزایای واکنش اضطراری کانادا و بعداً مزایای بازیابی کانادا برای بسیاری از کارگران کانادایی و خانواده های آنها در این دوران بی سابقه زندگی مهمی بوده است.

به عنوان بخشی از واکنش اقتصادی دولت به همه گیری ، اقدامات موقت در سپتامبر 2020 به منظور ایجاد انعطاف پذیری بیشتر و دسترسی بیشتر افراد به برنامه بیمه اشتغال (EI) ، برخی برای اولین بار انجام شد. در نتیجه ، بیش از 3.79 میلیون نفر از پاییز گذشته به EI دسترسی پیدا کرده اند ، با این برنامه بیش از 37 میلیارد دلار برای حمایت از کارگران کانادایی و خانواده های آنها هزینه شده است. علاوه بر این ، بیش از 297،000 کارگر از مزایای بیماری EI استفاده کرده اند ، که به آنها اجازه می دهد در خانه بمانند تا منحنی مسطح شود و نگران غذا گذاشتن روی میز نباشند.

برنامه EI یکی از ویژگیهای مهم شبکه امنیت اجتماعی کانادا است ، از کارگران در هنگام وقفه موقت کار حمایت می کند و در عین حال به کاهش رکودهای اقتصادی کمک می کند. در حالی که دولت در سالهای اخیر تعدادی از تغییرات مهم را برای تقویت هوش مصنوعی انجام داده است ، این برنامه در بیش از دو دهه اصلاحات جامعی نداشته است. این همه گیری بیش از پیش نیاز کانادا را برای مدرن سازی سیستم EI برای 21 نشان دادخیابان قرن ، به طوری که آن را بهتر با واقعیت های بازار کار و نیروی کار امروز هماهنگ می کند.

امروز ، وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و شمول معلولین ، کارلا کوالتر ، اعلام کرد که دولت کانادا با راه اندازی مشاوره در مورد بهبودهای بلندمدت آینده هوش مصنوعی در ماه اوت ، تعهد بودجه 2021 خود را عملی می کند. دولت با کارگران کانادایی ، کارفرمایان و سایر ذینفعان مشورت می کند و می داند که هم کارکنان و هم کارفرمایان شریک برنامه هستند و نقش مهمی در چگونگی پیشرفت آن دارند.

این مشاوره ها به دولت کانادا کمک می کند تا نیازهای کارگران و کارفرمایانی را که می توانند از بهبود برنامه EI از جمله در زمینه دسترسی ، کفایت و مقرون به صرفه بودن بهره مند شوند ، بهتر درک کند. تمرکز فوری رایزنی ها بر بهبود دسترسی به EI با بررسی شکاف های سیستمیک در معرض COVID-19 خواهد بود. این موارد شامل نیاز به حمایت از درآمد برای مشاغل آزاد و کارگران مجری است. نحوه حمایت از کانادایی ها در رویدادهای مختلف زندگی ، مانند فرزندخواندگی. و چگونه می توان مزایای سازگارتر و قابل اطمینان تری را برای کارگران صنایع فصلی فراهم آورد.

ورودی دریافتی به ایجاد یک برنامه هوش مصنوعی کمک می کند که بیشتر پاسخگوی نیازهای در حال تحول باشد ، در حالی که از پایداری مالی آن اطمینان حاصل می کند.

ایجاد یک سیستم EI مدرن برای حمایت از ماهیت بازار کار امروز یک پروژه بلند پروازانه است. با به رسمیت شناختن محدودیت های سیستم IT قدیمی که سالانه میلیون ها مزایای EI را به کارگران می رساند ، یک رویکرد مرحله ای برای اعمال تغییرات مورد نیاز است. خدمات به کارفرمایان و کارگرانی که نیاز به دسترسی به سیستم دارند ، همچنان در اولویت اصلی قرار دارند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.