مشاغل مرکز شهر اتاوا که تحت تأثیر تظاهرات قرار گرفته اند می توانند از 15 مارس برای حمایت دولت کانادا درخواست دهند.

[ad_1] سرمایه گذاری اتاوا برای باز کردن پذیرش درخواست تا 10000 دلار کمک غیرقابل بازپرداخت برای مشاغل واجد شرایط در مرکز شهر اتاوا در حین بهبودی آنها 11 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو مشاغل در مرکز شهر اتاوا تحت تأثیر محاصره غیرقانونی در پایتخت کشور ما قرار گرفتند. بسیاری از مشاغل نتوانستند درهای خود را

کد خبر : 177544
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
مشاغل مرکز شهر اتاوا که تحت تأثیر تظاهرات قرار گرفته اند می توانند از 15 مارس برای حمایت دولت کانادا درخواست دهند.

[ad_1]

سرمایه گذاری اتاوا برای باز کردن پذیرش درخواست تا 10000 دلار کمک غیرقابل بازپرداخت برای مشاغل واجد شرایط در مرکز شهر اتاوا در حین بهبودی آنها

11 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو

مشاغل در مرکز شهر اتاوا تحت تأثیر محاصره غیرقانونی در پایتخت کشور ما قرار گرفتند. بسیاری از مشاغل نتوانستند درهای خود را باز کنند و در نتیجه متحمل ضررهای مالی شدند. از آغاز همه‌گیری، دولت کانادا از کسب‌وکارهای کوچک و کارآفرینان حمایت کرده است و به کمک آنها با حمایت‌هایی که برای بهبودی نیاز دارند، ادامه خواهد داد.

امروز به نمایندگی از محترم. Helena Jaczek، وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال در جنوب انتاریو، محترم. مونا فورتیه، رئیس هیئت خزانه داری، در کنار یاسر نقوی، عضو پارلمان مرکز اتاوا، اعلام کرد که پورتال درخواست برای صندوق امداد تجاری مرکز شهر اتاوا در 15 مارس 2022 افتتاح می شود. این اعلامیه بر اساس دولت 20 میلیون دلاری کانادا است. سرمایه گذاری، از طریق آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای جنوب انتاریو (FedDev Ontario)، برای حمایت از مشاغل محلی که به دلیل محاصره های غیرقانونی متحمل ضرر شده اند.

با این بودجه FedDev Ontario، Invest Ottawa، با همکاری شرکای کلیدی در منطقه، از جمله ائتلاف اتاوا از مناطق بهبود کسب و کار (OCOBIA) و هیئت تجارت اتاوا (OBOT)، کمک های غیرقابل بازپرداخت تا سقف 10000 دلار را برای هزینه هایی که توسط سایر برنامه های فدرال پوشش داده نمی شود.

این کمک تضمین می کند که کسب و کارها می توانند هزینه هایی مانند آب و برق، بیمه، هزینه های بانکی، از دست دادن موجودی (مانند غذای فاسد)، دستمزد، اجاره و سایر هزینه های فوق العاده مربوط به تعمیر یا حفاظت از یک کسب و کار به دلیل تظاهرات را جبران کنند.

برای حمایت از آسیب پذیرترین مشاغل کوچک، مشاغل واجد شرایط که تحت تأثیر تظاهرات قرار گرفته اند باید: در مناطق مرکزی اتاوا واقع شوند. حداقل یک و کمتر از 100 کارمند در مناطق مرکزی شهر داشته باشند. از 22 ژانویه تا فوریه 2022 نتوانسته اند تجارت خود را در سطوح عادی اداره کنند. قصد ارائه خدمات حضوری به مشتریان را در طول تظاهرات داشتند و نتوانستند در کوتاه مدت به خدمات مجازی منتقل شوند. و در زمان درخواست کاملاً باز باشد، در حال فعالیت و ارائه خدمات حضوری باشد.

جزئیات بیشتر در مورد معیارهای واجد شرایط بودن در وب سایت Invest Ottawa در هنگام باز شدن پذیرش درخواست در دسترس خواهد بود. ذینفعان علاقه مند می توانند برای به روز رسانی در وب سایت صندوق امداد تجاری مرکز شهر اتاوا مشترک شوند.

دولت کانادا متعهد است که به کسب و کارهای کوچک و جوامع محلی کمک کند تا بهبود یابند و با هم سخت کار کنند تا یک بهبود اقتصادی قوی و انعطاف پذیر برای کانادایی ها ایجاد کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.