مشاغل ضعیفتر به روشهای صحیح گزارش می دهند – Wells Fargo

[ad_1] گزارش رسمی اشتغال ایالات متحده نشان داد که اقتصاد ایالات متحده در ماه اوت 315 هزار شغل ایجاد کرد که کمی بالاتر از انتظارات 300 هزار نفری بود. نرخ بیکاری به طور غیرمنتظره ای از 3.5 درصد به 3.7 درصد افزایش یافت. به گفته تحلیلگران ولز فارگو، داده های امروز به صورت جداگانه مقیاس

کد خبر : 250327
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
مشاغل ضعیفتر به روشهای صحیح گزارش می دهند – Wells Fargo

[ad_1]

گزارش رسمی اشتغال ایالات متحده نشان داد که اقتصاد ایالات متحده در ماه اوت 315 هزار شغل ایجاد کرد که کمی بالاتر از انتظارات 300 هزار نفری بود. نرخ بیکاری به طور غیرمنتظره ای از 3.5 درصد به 3.7 درصد افزایش یافت. به گفته تحلیلگران ولز فارگو، داده های امروز به صورت جداگانه مقیاس را به سمت افزایش 50 واحدی نرخ بهره در نشست سپتامبر فدرال رزرو متمایل می کند، اما به خودی خود این موضوع را حل نمی کند. تحلیلگران توضیح دادند که در حالی که گزارش مشاغل اوت امید را زنده نگه می دارد که فدرال رزرو ممکن است بتواند فرود نرم گریزان را انجام دهد، کار قابل توجهی برای فرونشاندن فشارهای تورمی ناشی از بازار کار در پیش است.

نقل قول های کلیدی:

بازار کار در ماه آگوست به طرز مناسبی سرد شد، حداقل تا آنجا که به فدرال رزرو مربوط می شود. حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی در ماه گذشته 315 هزار افزایش یافت که مطابق با انتظارات اجماع و با گسترش مجدد رشد صنعت است. این سرعت نشان‌دهنده کاهش نسبت به میانگین 402 هزار دلاری است که در سه ماه گذشته ثبت شده بود، اما با این وجود به خودی خود یک سود قوی است.

“در حالی که افزایش متوسط ​​تر در حقوق و دستمزد نشان دهنده تقاضای ضعیف تر برای کارگران است، تصویر متعادل تری از بازار کار به لطف بهبود عرضه نیز در حال ظهور است.”

کاهش سرعت استخدام در ماه اوت به پر کردن شکافی که بین رشد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی و اقدامات بازار کار در ماه‌های اخیر باز شده بود کمک می‌کند.

«گزارش امروز به‌طور مجزا مقیاس را به سمت افزایش 50 bps در نشست سپتامبر FOMC متمایل می‌کند، اما به خودی خود موضوع را حل نمی‌کند. با تمرکز لیزر فدرال رزرو بر روی تورم، شاخص CPI اوت آخرین قطعه اصلی از پازل 50 در مقابل 75 bps را ارائه خواهد کرد. اما ما در گزارش اشتغال در ماه اوت چیزی نمی‌بینیم که مسیر کلی پیش رو را تغییر دهد: افزایش نرخ‌ها به احتمال زیاد فراتر از سپتامبر ادامه می‌یابد و برای یک دوره طولانی محدود می‌ماند. ما انتظار داریم که در نتیجه شاهد نشانه های قطعی تری از تضعیف بازار کار در آینده باشیم، زیرا FOMC به طور فزاینده ای اذعان می کند که یک بازار شغل سردتر برای فرونشاندن تورم برای مدت طولانی ضروری است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.