مشاغل تابستانی کانادا 2022 – Canada.ca

[ad_1] بررسی اجمالی مشاغل تابستانی کانادا (CSJ) بخشی از استراتژی اشتغال و مهارت های جوانان است، یک تعهد فدرال برای کمک به جوانان برای کسب اطلاعات شغلی، مهارت ها و تجربه. هدف این برنامه حمایت از جوانان، به ویژه جوانانی از جوامعی است که با موانعی برای اشتغال روبرو هستند، در حالی که به بازار

کد خبر : 143388
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
مشاغل تابستانی کانادا 2022 – Canada.ca

[ad_1]

بررسی اجمالی

مشاغل تابستانی کانادا (CSJ) بخشی از استراتژی اشتغال و مهارت های جوانان است، یک تعهد فدرال برای کمک به جوانان برای کسب اطلاعات شغلی، مهارت ها و تجربه. هدف این برنامه حمایت از جوانان، به ویژه جوانانی از جوامعی است که با موانعی برای اشتغال روبرو هستند، در حالی که به بازار کار می روند.

CSJ توسط Employment and Social Development Canada ارائه می شود. این برنامه به سازمان های بخش خصوصی با 50 کارمند تمام وقت یا کمتر، کارفرمایان از سازمان های غیرانتفاعی و بخش دولتی یارانه دستمزد می دهد. از طریق CSJ، کارفرمایان تشویق می شوند تا تجربیات کاری تابستانی با کیفیت را برای جوانان بین 15 تا 30 سال ایجاد کنند. این فرصت ها را برای جوانان فراهم می کند تا مهارت های خود را توسعه دهند و بهبود بخشند، به اولویت های ملی و محلی پاسخ دهند، و دسترسی به بازار کار را بهبود بخشند. جوانان، از جمله کسانی که با موانعی برای اشتغال روبرو هستند.

دوره درخواست کارفرمای CSJ اکنون باز است و در 25 ژانویه 2022 بسته می شود. امسال، کارفرمایان بخش دولتی و خصوصی واجد شرایط دریافت بودجه حداکثر تا 50 درصد از حداقل دستمزد ساعتی استانی یا منطقه ای خواهند بود. کارفرمایان غیرانتفاعی مانند سال های گذشته تا سقف 100 درصد حداقل دستمزد ساعتی استانی را برای هر کارمند دریافت خواهند کرد.

برای کمک به افراد دارای معلولیت برای به دست آوردن شغل، و تشویق کارفرمایان به استخدام آنها تحت این برنامه، کارفرمایان ممکن است واجد شرایط دریافت بودجه اضافی برای رفع موانع در محل کار برای جوانانی که دارای معلولیت در محیط کار هستند، باشند. این بودجه اضافی ممکن است برای ابزارهای شخصی و سازگاری هایی که کارمند برای انجام وظایف نیاز دارد استفاده شود.

اولویت‌های ملی برای امسال از پروژه‌هایی حمایت می‌کند که به جوانانی که با موانعی برای اشتغال و مشاغل در مشاغل کوچک و بخش غیرانتفاعی مواجه هستند، به‌ویژه:

  • جوانانی که زودتر از موعد دبیرستان را ترک می کنند و در کار، تحصیل یا آموزش نیستند.
  • جوانان بومی؛
  • سیاه پوستان و دیگر جوانان نژادپرستانه؛
  • جوانانی که دارای معلولیت هستند؛ و
  • کسب‌وکارهای کوچک و سازمان‌های غیرانتفاعی که خود گزارش می‌دهند که رهبری گروه‌هایی را دارند که در بازار کار کمتر حضور دارند.

شایستگی

کارفرمایان

کارفرمایان واجد شرایط کانادایی از بخش‌های غیرانتفاعی، دولتی و خصوصی هستند. کارفرمایان بخش خصوصی باید 50 یا کمتر کارمند تمام وقت در سراسر کانادا داشته باشند تا واجد شرایط باشند (کارمندان تمام وقت کسانی هستند که 30 ساعت یا بیشتر در هفته کار می کنند).

کارفرمایان کانادایی که واجد شرایط نیستند اعضای مجلس عوام و سنا، ادارات و آژانس های دولت فدرال، ادارات و آژانس های استانی و سازمان هایی هستند که در فعالیت های سیاسی حزبی شرکت می کنند.

پروژه ها و فعالیت های شغلی

پروژه ها و فعالیت های شغلی واجد شرایط نیستند اگر:

  • فعالیت هایی داشته باشید که در خارج از کانادا انجام می شود.
  • شامل فعالیت هایی است که به ارائه خدمات شخصی به کارفرما کمک می کند.
  • مشارکت در فعالیت های سیاسی حزبی؛
  • شامل فعالیت های جمع آوری کمک های مالی برای پوشش هزینه های حقوق و دستمزد برای شرکت کنندگان جوان.
  • محدود کردن دسترسی به برنامه‌ها، خدمات، یا اشتغال، یا تبعیض بر خلاف قوانین قابل اجرا، بر اساس دلایل ممنوعه، از جمله جنسیت، ویژگی‌های ژنتیکی، مذهب، نژاد، منشاء ملی یا قومی، رنگ، ناتوانی ذهنی یا جسمی، گرایش جنسی. یا هویت یا بیان جنسیتی.
  • حمایت از عدم تحمل، تبعیض و/یا تعصب؛ یا
  • فعالانه برای تضعیف یا محدود کردن دسترسی زنان به خدمات بهداشت جنسی و باروری تلاش کنند.

چگونه درخواست شود

کارفرمایان می‌توانند درخواست‌های خود را به صورت الکترونیکی از طریق درخواست آنلاین پرشده یا با ثبت‌نام در پورتال خدمات آنلاین امن Grants and Contributions ارسال کنند. ثبت نام در پورتال یک فرآیند یکباره است که به کارفرمایان اجازه می دهد تا درخواست و پیگیری وضعیت درخواست، امضای قراردادها، و ارسال درخواست های خود برای تامین مالی CSJ و سایر فرصت های تامین مالی ارائه شده از طریق Employment and Social Development Canada.

ایمنی جوانان برای CSJ مهم است. برای واجد شرایط بودن برای دریافت بودجه، کارفرمایان باید بتوانند در یک محیط کار ایمن موقعیت شغلی را برای آنها فراهم کنند. در شرایط کنونی کووید-19، کارفرمایان مسئول هستند که از راهنمایی های استانی در مورد خدمات ضروری و اطلاعات بهداشت عمومی شهری، استانی و فدرال مطلع شوند.

علاوه بر رهنمودهای منتشر شده توسط دولت های شهری، استانی و منطقه ای، دولت فدرال منابع زیر را برای حمایت از کارفرمایان و کارمندان منتشر کرده است:

برای حمایت از کارفرمایان، راهنمای متقاضی CSJ 2022 که به صورت آنلاین در دسترس است، دستورالعمل هایی را در مورد نحوه پر کردن درخواست، شرایط واجد شرایط بودن و معیارهای ارزیابی ارائه می دهد.

در بهار 2022، Service Canada به طور خودکار تمام موقعیت‌های تامین‌شده توسط CSJ را به وب‌سایت Job Bank و اپلیکیشن موبایل ارسال می‌کند تا به کارفرمایان کمک کند تا موقعیت‌هایی را با جوانان واجد شرایطی که به دنبال کار در جوامع خود هستند پر کنند. Job Bank منبع اصلی اطلاعات برای جوانان در مورد در دسترس بودن موقعیت های تامین شده توسط CSJ است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.