مشاغل تابستانی کانادا 2022: دوره درخواست برای کارفرمایان از امروز آغاز می شود

[ad_1] 16 دسامبر 2021 گاتینو، کبک استخدام و توسعه اجتماعی کانادا همه‌گیری COVID-19 تأثیر عمیقی بر جوانان جویای کار گذاشته است، به طوری که جوانان به حاشیه رانده شده همچنان در میان افرادی هستند که به طور نامتناسبی تحت تأثیر قرار می‌گیرند. کارفرمایان کانادا نیز برای استخدام کارکنانی که برای کمک به بهبودی از بحران

کد خبر : 143365
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
مشاغل تابستانی کانادا 2022: دوره درخواست برای کارفرمایان از امروز آغاز می شود

[ad_1]

16 دسامبر 2021 گاتینو، کبک استخدام و توسعه اجتماعی کانادا

همه‌گیری COVID-19 تأثیر عمیقی بر جوانان جویای کار گذاشته است، به طوری که جوانان به حاشیه رانده شده همچنان در میان افرادی هستند که به طور نامتناسبی تحت تأثیر قرار می‌گیرند. کارفرمایان کانادا نیز برای استخدام کارکنانی که برای کمک به بهبودی از بحران اقتصادی ناشی از COVID-19 به آن نیاز دارند، با چالش های فوق العاده ای روبرو هستند. به همین دلیل است که دولت ما اقداماتی را انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که کارفرمایان و جوانان کانادایی از حمایت هایی که برای موفقیت نیاز دارند برخوردار هستند، که کلید بهبود اقتصادی است.

امروز، وزیر زنان و برابری جنسیتی و جوانان، Marci Ien از آغاز دوره درخواست کارفرما برای برنامه مشاغل تابستانی کانادا (CSJ) 2022 خبر داد. CSJ یک برنامه طولانی مدت دولت کانادا است که در تلاش است تا به جوانان (15 تا 30 سال) کمک کند تا اولین تجربه کاری تابستانی خود را کسب کنند. این برنامه فرصت‌هایی را برای جوانان فراهم می‌کند تا مهارت‌های خود را در بخش‌های غیرانتفاعی، کسب‌وکارهای کوچک و عمومی توسعه دهند و بهبود بخشند، و از ارائه خدمات کلیدی اجتماعی پشتیبانی می‌کند.

امسال، CSJ 2022 ایجاد حداکثر 100000 فرصت شغلی تابستانی تمام وقت برای جوانان را هدف قرار داده است. این نشان دهنده افزایش 40 درصدی نسبت به اهداف قبل از همه گیری است. سازمان‌های غیرانتفاعی، کارفرمایان بخش دولتی و کارفرمایان بخش خصوصی با 50 کارمند تمام وقت یا کمتر می‌توانند از هم اکنون تا 25 ژانویه 2022 برای استخدام جوانان کانادایی در تابستان آینده درخواست کمک مالی کنند. استخدام های تمام وقت در تابستان 2022 انجام می شود.

هر سال، Employment and Social Development Canada اولویت های ملی را برای CSJ تعیین می کند تا جوامع متنوع کانادا و نیازهای در حال تحول آنها را منعکس کند. اولویت‌های ملی امسال تضمین می‌کند که به جوانانی که با موانعی روبرو هستند، فرصت‌های عادلانه برای یافتن کار معنادار در تابستان آینده داده می‌شود. اولویت ها بر حمایت از کارفرمایان متمرکز است که قصد دارند جوانانی را که دبیرستان را تکمیل نکرده اند یا در حال حاضر در برنامه آموزشی یا آموزشی ثبت نام نکرده اند، و همچنین جوانان سیاه پوست، بومی و نژادپرستان و جوانان دارای معلولیت را استخدام کنند. کسب‌وکارهای کوچک و سازمان‌های غیرانتفاعی که خود گزارش می‌دهند رهبری گروه‌هایی را دارند که در بازار کار کمتر نمایندگی دارند، نیز حمایت خواهند شد.

کارفرمایان علاقه مند به درخواست برای بودجه CSJ 2022 می توانند درخواست های خود را به صورت الکترونیکی از طریق درخواست آنلاین پر شده یا خدمات آنلاین Grants and Contributions ارسال کنند. برنامه پر کردن آنلاین سریعترین راه برای کارفرمایان برای تکمیل درخواست آنلاین بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.