مشارکت مالی جدید برای افزودن انرژی باد به شبکه در یوکان

[ad_1] Whitehorse، یوکان، 26 آوریل 2022– تغییر به سمت تولید انرژی پاک و پایدار برای ایجاد جوامع سالم مهم است. جوامع شمالی به ویژه در برابر تأثیرات تغییرات آب و هوایی مستعد هستند و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیرساختی انرژی‌های تجدیدپذیر یکی از راه‌های کلیدی برای پیوستن به توسعه اقتصادی و اقدام اقلیمی است. امروز، دکتر

کد خبر : 199851
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۵۳
مشارکت مالی جدید برای افزودن انرژی باد به شبکه در یوکان

[ad_1]

Whitehorse، یوکان، 26 آوریل 2022– تغییر به سمت تولید انرژی پاک و پایدار برای ایجاد جوامع سالم مهم است. جوامع شمالی به ویژه در برابر تأثیرات تغییرات آب و هوایی مستعد هستند و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های زیرساختی انرژی‌های تجدیدپذیر یکی از راه‌های کلیدی برای پیوستن به توسعه اقتصادی و اقدام اقلیمی است.

امروز، دکتر برندان هانلی، عضو پارلمان یوکان، به نمایندگی از جناب دومینیک لبلان، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع؛ جناب جان استرایکر، وزیر مسئول شرکت توسعه یوکان؛ و دوریس بیل، رئیس ملت اول کوانلین دان، بودجه مشترک برای پروژه باد هکل هیل را اعلام کردند. این پروژه میزان انرژی های تجدیدپذیر در دسترس یوکانرها را افزایش می دهد.

از طریق این پروژه، چهار توربین بادی مدرن در تپه Haeckel در Whitehorse نصب خواهد شد. انرژی تولید شده از طریق این توربین ها در شبکه انرژی یوکان تغذیه می شود و این اولین پروژه بادی متصل به شبکه در شمال کانادا است. کار در حال حاضر در حال انجام است و انتظار می رود ساخت و ساز در نوامبر 2023 تکمیل شود.

پیش‌بینی می‌شود که این توربین‌ها برق کافی برای تامین انرژی ۶۵۰ خانه در طول عمر بیش از ۲۰ سال خود تولید کنند. این بدان معناست که آنها می توانند معادل بیش از 40 میلیون لیتر سوخت دیزل را جایگزین کنند که تا 115000 تن از انتشار گازهای گلخانه ای را جبران می کند. همچنین انتظار می‌رود که این توربین‌ها بتوانند انرژی را در طول زمستان به شبکه تغذیه کنند، زمانی که تقاضا برای انرژی در بالاترین حد خود در قلمرو است.

دولت کانادا بیش از 13 میلیون دلار از طریق صندوق انرژی قطب شمال، 8 میلیون دلار از طریق انرژی پاک برای جوامع روستایی و دورافتاده (CERRC) و نزدیک به 5 میلیون دلار از طریق آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا (CanNor) در این پروژه سرمایه گذاری کرده است. شرکت توسعه یوکان 485000 دلار به این پروژه و مشارکت محدود انرژی ایگل هیل (که به طور کامل متعلق به شرکت توسعه ملت اول کوانلین دان است، چو) کمک می کند. Níikwän LP) بیش از 2 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.