مشارکت جدید برای کمک به اوکراینی ها برای آمدن به کانادا

[ad_1] 20 آوریل 2022 – هالیفاکس –دولت کانادا در تعهد خود مبنی بر فراهم کردن پناهگاه امن برای اوکراینی‌ها و خانواده‌هایشان در حالی که جنگ غیرقانونی و غیرقانونی در کشورشان ادامه دارد، مصمم است. ما می دانیم که برخی از اوکراینی ها ممکن است در سفر خود نیاز به حمایت داشته باشند و از کانادایی

کد خبر : 196084
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۰۸
مشارکت جدید برای کمک به اوکراینی ها برای آمدن به کانادا

[ad_1]

20 آوریل 2022 – هالیفاکس –دولت کانادا در تعهد خود مبنی بر فراهم کردن پناهگاه امن برای اوکراینی‌ها و خانواده‌هایشان در حالی که جنگ غیرقانونی و غیرقانونی در کشورشان ادامه دارد، مصمم است. ما می دانیم که برخی از اوکراینی ها ممکن است در سفر خود نیاز به حمایت داشته باشند و از کانادایی ها و مشاغل کانادایی می خواهیم که سنت غرورآفرین ما در کمک به آسیب پذیرترین قشر جهان را ادامه دهند.

امروز، محترم شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، صندوق سفر اوکراین2 کانادا را اعلام کرد که با مشارکت Miles4Migrants، بنیاد شاپیرو و ایر کانادا راه اندازی خواهد شد و بر اساس حمایت ما از اوکراینی هایی است که مایل به سفر به کانادا هستند. .

از امروز، کانادایی ها و شرکت های کانادایی می توانند امتیاز Aeroplan را از طریق Air Canada یا Miles4Migrants به صندوق مسافرتی Ukraine2Canada اهدا کنند. برای کسانی که می خواهند پول نقد اهدا کنند، بنیاد یهودی تورنتو بزرگ از طرف صندوق مسافرتی اوکراین2 کانادا کمک های مالی جمع آوری خواهد کرد. این شرکا از کانادایی‌ها دعوت می‌کنند تا کمک مالی کنند، با این هدف که حداقل 10000 اوکراینی و خانواده‌هایشان را در پرواز به کانادا بیاورند. علاوه بر اهدای قابل توجه ۱۰۰ میلیون امتیاز Aeroplan توسط Air Canada، بنیاد Shapiro با کمک‌های کانادایی‌ها با اهدای معادل تا ۵۰ میلیون امتیاز Aeroplan مطابقت خواهد داد.

کانادایی هایی که مایل به اهدای امتیاز Aeroplan خود هستند می توانند از طریق وب سایت های Air Canada و Miles4Migrants این کار را انجام دهند. کانادایی‌هایی که مایل به اهدای نقدی هستند می‌توانند این کار را از طریق صندوق سفر و تسویه حساب در بنیاد یهودی تورنتو بزرگ انجام دهند، که این کمک‌ها را به منظور حمایت از اوکراینی‌های آواره توزیع می‌کند. برای کمک های مالی بالای 10 دلار، رسیدهای مالیاتی صادر می شود.

این برنامه برای اتباع اوکراینی و اعضای خانواده همراه آنها که دارای مدارک معتبر مسافرتی کانادا هستند و برای سفر به کانادا تایید شده اند، آزاد خواهد بود. جزئیات در مورد نحوه دسترسی اوکراینی‌های واجد شرایط و خانواده‌هایشان به این برنامه در هفته‌های آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

این همکاری به دنبال اقدامات اخیر اعلام شده توسط نخست وزیر کانادا است که شامل پروازهای چارتر هدفمند به کانادا برای اتباع اوکراینی، حمایت کوتاه مدت درآمدی برای اطمینان از برآورده شدن نیازهای اولیه و اقامت موقت در هتل تا 2 هفته برای کسانی است که نیاز دارند. پشتیبانی.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.