مشارکت برای آب و هوا – Canada.ca

[ad_1] در طول ماه های تابستان سال 2020، دولت کانادا با نمایندگانی از سازمان های داخلی و بین المللی جامعه مدنی، دانشگاه ها و بخش خصوصی برای کمک به شکل دادن به آینده مالی بین المللی آب و هوای کانادا برای کشورهای در حال توسعه مشورت کرد. دولت همچنین با مردم بومی دیدار کرد تا

کد خبر : 167997
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶
مشارکت برای آب و هوا – Canada.ca

[ad_1]

در طول ماه های تابستان سال 2020، دولت کانادا با نمایندگانی از سازمان های داخلی و بین المللی جامعه مدنی، دانشگاه ها و بخش خصوصی برای کمک به شکل دادن به آینده مالی بین المللی آب و هوای کانادا برای کشورهای در حال توسعه مشورت کرد. دولت همچنین با مردم بومی دیدار کرد تا دیدگاه های منحصر به فرد آنها را به دست آورد.

به عنوان بخشی از تعهد مالی 5.3 میلیارد دلاری کانادا برای تامین مالی آب و هوا در سال 2021، 315 میلیون دلار برای تامین مالی مشارکت برای آب و هوا در نظر گرفته شد، ابتکاری که بر اساس آنچه از طریق این مشاوره ها آموخته شد و با سیاست کمک بین المللی فمینیستی (FIAP) به ویژه محیط زیست و محیط زیست و محیط زیست همسو بود. منطقه اقدام آب و هوا با استفاده از تخصص، نوآوری و منابع افراد و سازمان‌های مختلف در کانادا و در سطح جهان، مشارکت برای آب و هوا در نظر دارد:

  • ایجاد انعطاف پذیری جامعه و فعال کردن راه حل های محلی
    • این به معنای حمایت از راه حل های محلی برای تغییر آب و هوا و ایجاد انعطاف پذیری جامعه به عنوان بخشی از دستور کار گسترده تر در یک زمینه محلی است.
  • اجرای بودجه اقلیمی متناسب با جنسیت
    • به معنای حمایت از اقدامات اقلیمی سازگار با جنسیت در همه زمینه‌ها، از جمله سازمان‌های فمینیستی، به‌ویژه در سطوح محلی و مردمی، و تقویت ظرفیت زنان برای مشارکت و رهبری طرح‌های اقلیمی
  • همکاری با مردم بومی
    • این به معنای ادغام دیدگاه ها، نیازها و رویکردهای مردم بومی و همچنین حمایت از پروژه های اقدام اقلیمی به رهبری بومی است.

مشارکت برای اقلیم دارای 2 پاکت بودجه است: یکی برای تشویق مشارکت گسترده غیردولتی در مورد تغییرات آب و هوایی (300 میلیون دلار) و دیگری با تمرکز ویژه بر حمایت از مردم بومی در کانادا برای پیشبرد اقدامات آب و هوایی در کنار شرکای بومی در کشورهای در حال توسعه (15 میلیون دلار). .

پاکت 300 میلیون دلاری:

  • حمایت از کمک های مالی و کمک های مالی به طور خاص به جامعه مدنی، سازمان های بومی و سایر سازمان ها در کانادا برای پروژه هایی که با مشارکت نزدیک با سازمان های محلی در جنوب صحرای آفریقا اجرا می شود.
  • حمایت از راه حل های سازگار با جنسیت و مبتنی بر طبیعت برای سازگاری با تغییرات اقلیمی – با تاکید، در صورت لزوم، بر مزایای مشترک تنوع زیستی
  • شامل حداقل 20 میلیون دلار اختصاص داده شده برای پیشبرد حقوق زنان و سازگاری با آب و هوا، از طریق پروژه های مستقل یا به عنوان اجزای پروژه های دیگر، در پاسخ به آسیب پذیری فزاینده زنان و دختران در برابر تأثیرات آب و هوایی و همچنین نقش های رهبری اساسی آنها برای رسیدگی به آنها.

پاکت 15 میلیون دلاری:

  • مردمان و سازمان‌های بومی در کانادا را قادر می‌سازد تا از مردم بومی در کشورهای در حال توسعه برای اجرای طرح‌های اقدام اقلیمی حمایت کنند.
  • برای هر کشور واجد شرایط ODA، نه فقط برای کشورهای جنوب صحرای آفریقا، در دسترس باشد، و می تواند برای حمایت از مشارکت بومی به بومی برای اقدامات آب و هوایی در این کشورها اعمال شود.

در حالی که مشارکت برای آب و هوا یک ابتکار تأمین مالی است، پیشنهادها با استفاده از رویکرد پورتال باز پذیرفته می شوند – که به انعطاف پذیری، فراگیری و مشارکت بیشتر اجازه می دهد. این ابتکار شامل فرصت‌هایی برای اشتراک‌گذاری اطلاعات آزاد و گفتگوی مداوم با جامعه مدنی علاقه‌مند، بومی‌ها و سازمان‌های دیگر برای ایجاد درک مشترکی از راه‌حل‌های حساس به جنسیت و مبتنی بر طبیعت برای سازگاری با آب و هوا خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.