مسی و لواندوفسکی در گوش هم چه گفتند؟

تیم ملی آرژانتین شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی لهستان رفت و با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی رسید.پس از تقابل مسی و لواندوفسکی در مراسم توپ طلای ۲۰۲۲ با اظهارات تندی که مطرح شد، این دو بازیکن در این دیدار روبروی یکدیگر

کد خبر : 288112
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
مسی و لواندوفسکی در گوش هم چه گفتند؟


تیم ملی آرژانتین شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی لهستان رفت و با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی رسید.
پس از تقابل مسی و لواندوفسکی در مراسم توپ طلای ۲۰۲۲ با اظهارات تندی که مطرح شد، این دو بازیکن در این دیدار روبروی یکدیگر قرار گرفتند.
در حالی که آرژانتین از حریف پیش بود و لهستان باید منتظر نتیجه بازی مکزیک برابر عربستان سعودی می‌ماند تا تکلیف صعودش به مرحله یک هشتم جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شود، توپی در میانه زمین به مسی رسید و این لوا بود که با خطا او را متوقف کرد.
این ستاره پاری سن ژرمن پس از این خطا ابتدا مکثی کرد و ایستاد اما سپس بدون این که به عذرخواهی لواندوفسکی توجهی داشته باشد، دست دراز شده به سمتش را نادیده گرفت و به مسیرش ادامه داد.
این داستان کمی بعد ادامه پیدا کرد و وقتی بازیکنان در پایان بازی در حال خوش و بش با یکدیگر بودند، آنها بار دیگر با هم روبرو شدند.
صحبتی کوتاه بین این دو ستاره سابق و فعلی بارسلونا شکل گرفت، در حالی که دست‌شان را مقابل دهان گرفته بودند و در نهایت رفتار خوبی داشتند تا این معضل تمام شده باشد اما این که چه حرفی بین آنها رد و بدل شده مطمئنا همان جا بین خودشان خواهد ماند.
مسی پس از پایان بازی درباره درگیری رخ داده به خبرنگاران گفت:« اتفاقی خاصی نبود، چیزی نبود. او اسپانیایی صحبت نمی‎‌کند و هر اتفاقی که در زمین رخ بدهد در همان زمین و البته رختکن خواهد ماند.»
مسی در طول ۹۰ دقیقه بازی برابر لهستان مانند همیشه بازیکن کلیدی تیمش بود، هرچند نتوانست برابر وویژک شزنی موفق باشد و ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند.

از سوی دیگر، لواندوفسکی به خاطر این که تیمش توانایی ایستادگی برابر حریف را نداشت فرصت زیادی برای خودنمایی در زمین پیدا نکرد.
لیونل مسی بازیکنی است که با هیچکس مشکلی ندارد و همه در دنیای فوتبال نه فقط به خاطر پای چپ جادویی‌اش، بلکه به خاطر انسان بودن او به این بازیکن احترام می‌گذارند اما درگیری بین این دو نفر از مراسم توپ طلای 2021 شروع شد و سپس با اظهاراتی که از سوی هر دو طرف مطرح شد ادامه پیدا کرد.
بسیاری تصور می‌کردند که لوا باید برنده توپ طلایی باشد که پس از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد اما در نهایت توپ طلای 2021 به مسی اهدا شد چون موفق به قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا با تیم ملی کشورش شده بود و این موضوع اصلا به مذاق این بازیکن لهستانی خوش نیامد و این خشم مسی را هدف گرفت.
نکته جالب اظهارات کاپیتان تیم ملی آرژانتین در مراسم توپ طلا بود:« رقابت با لواندوفسکی باعث افتخار است. او مطمئنا برنده توپ طلای 2020 بود (که اهدا نشد) و فرانس فوتبال باید این توپ را به او می‌داد. او باید توپ طلا را با خودش به خانه ببرد.»
این اظهارات اول با سوبرداشت لوا همراه شد که در پاسخ گفت:« من دوست دارم اظهارات صادقانه از سوی بازیکنی بزرگ را بشنوم، نه صرفا کلمات بدون معنا و پوشالی.»
هرچند او بعدتر اضافه کرد:« همه چیز با سوبرداشت پیش رفت. من هرگز نگفتم که کلمات مسی صادقانه نیستند. حرفی که او درباره من در پاریس زد بسیار تاثیرگذار بود و واقعا خوشحالم کرد. من به او برای دریافت این جایزه تبریک می‌گویم.»
با این حال رابطه بین آنها خراب شده بود و شاید دلیل این موضوع رفتار نادرست لواندوفسکی بود.
فصل جدیدی از مجادله بین این دو نفر در ژانویه امسال در مراسم بهترین‌های فیفا رخ داد، جایی که لوا فرصت رویارویی دوباره با مسی را داشت.
برای اولین بار، بازیکنی که برنده توپ طلا شده بود، نتوانست جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را هم کسب کند و لوا بار دیگر به صورت غیرمستقیم به مسی حمله کرد.

مسی و لواندوفسکی در گوش هم چه گفتند؟

این ستاره سابق بایرن مونیخ گفت:« من به این نتیجه رسیدم که جایزه فیفا مهم‌تر است چون فقط خبرنگاران اجازه رای دادن برای توپ طلا را دارند اما این جایزه با رای افراد حرفه‌ای حاضر در فوتبال، کاپیتان‌ها و مربیانی انتخاب می‌شود که می‌توانند همه چیز را به شکل واقع گرایانه‌تری ارزیابی کنند.»
عصبانیت او در این مراسم به این خاطر بود که او به لیونل مسی رای داده بود اما این ستاره پاری سن ژرمن تصمیم گرفته بود به او رای ندهد.
لوا در این باره اظهار داشت:« من به او رای دادم چون کاری که در طول امسال انجام داد را تحسین می‌کردم. در عوض او در مراسم توپ طلا گفت که به من رای می‌دهد اما ظاهرا نظرش عوض شده است. نمی‌دانم. او چنین تصمیمی گرفت و مشکلی هم نیست چون جایزه به من رسید.»
اینجا بود که مسی دیگر خسته شد. او به خبرنگاران گفت:« همه هر چیزی دوست دارند می‌گویند اما صادقانه من با او موافق نیستم. من خیلی برای این موضوعات اهمیتی قائل نیستم.»
این جدال باعث شد که مسی خسته شود، صبوری و شکیبایی بسیار زیاد او از بین برود و قرار دادن این بازیکن در موقعیت ضد حمله که بخشی از ذاتش نیست کاری بود که لوا انجام داد. این در حالی بود که این ستاره آرژانتینی صادقانه او را ستایش کرد:« حرفی که من در آن زمان زدم حس واقعی‌ام بود. چون او یک سال قبل واقعا بهترین بود اما امسال از نظر من اینطور نبود. اجازه دهید او هر برداشتی که دوست دارد داشته باشد.»
این بار همه این صحبت‌ها رو در رو مطرح شد و باید دید که آیا هرگز مشخص خواهد شد که چه کلماتی بین آنها رد و بدل شده است.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.