مسی در آستانه شکستن رکوردی دیگر از رونالدو

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لیونل مسی با گلزنی در پیروزی ۳ بر یک شب گذشته (شنبه) پاری‌سن‌ژرمن برابر لانس نه تنها به تیمش برای ایجاد حاشیه امنیتی ۹ امتیازی در صدر جدول در فاصله ۸ هفته به پایان فصل کمک کرد، بلکه به رکوردی که پیش از این به صورت انحصاری در اختیار کریستیانو

کد خبر : 346621
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
مسی در آستانه شکستن رکوردی دیگر از رونالدو

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لیونل مسی با گلزنی در پیروزی ۳ بر یک شب گذشته (شنبه) پاری‌سن‌ژرمن برابر لانس نه تنها به تیمش برای ایجاد حاشیه امنیتی ۹ امتیازی در صدر جدول در فاصله ۸ هفته به پایان فصل کمک کرد، بلکه به رکوردی که پیش از این به صورت انحصاری در اختیار کریستیانو رونالدو بود، دست یافت.

با این گل، فوق‌ستاره آرژانتینی، شمار گل‌های خود در لیگ‌های باشگاهی اروپایی که شامل لالیگا و لوشامپیونه می‌شود را به ۴۹۵ مورد افزایش داد که دقیقاً برابر با گل‌های رونالدو در لیگ‌های اروپایی قبل از رفتنش به عربستان سعودی است. به این ترتیب مسی با زدن تنها یک گل دیگر به بهترین گلزن تاریخ در ۵ لیگ برتر فوتبال اروپا تبدیل خواهد شد.

مسی که این فصل ۱۵ گل در لوشامپیونه زده، در دو فصل حضورش در لیگ فصل ۲۱ گل زده و آنها را به ۴۷۴ گلش در لالیگا به همراه بارسلونا اضافه کرد. در همین حال ۴۹۵ گل رونالدو در لیگ‌های اروپایی شامل ۸۴ گل در دوره اول حضورش در منچستریونایتد، ۳۱۱ گل در رئال مادرید، ۸۱ گل در یوونتوس و ۱۹ گل در دوره دوم حضورش در منچستریونایتد می‌شود.

این در حالی است که مسی تنها یک هفته قبل، یکی دیگر از رکوردهای رونالدو را شکسته بود. مسی هفته گذشته شمار گل‌هایش در تمام مسابقات باشگاهی (شامل لیگ، جام حذفی، لیگ قهرمانان، سوپرجام‌های داخلی و اروپایی و جام جهانی باشگاه‌ها) را به ۷۰۲ مورد رساند و گل او به لانس هفتصدوسومین گل باشگاهی‌اش محسوب می‌شود.

۲۵۸۲۵۸

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.