مسیر USD/CAD بالاتر در معرض خطر به عنوان مقاومت کلیدی ظاهر می شود

چشم انداز USD/CAD: خنثی USD/CAD در هفته های اخیر به شدت افزایش یافته است و از 1.2400 در اوایل آوریل به مرز 1.2900 این هفته رسیده است. احساسات منفی، قیمت‌گذاری مجدد انتظارات فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره و دلار آمریکا قدرت در بازار ارز بر دلار کانادا تاثیر گذاشته است در حالی که را

کد خبر : 203775
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
مسیر USD/CAD بالاتر در معرض خطر به عنوان مقاومت کلیدی ظاهر می شود


چشم انداز USD/CAD: خنثی

  • USD/CAD در هفته های اخیر به شدت افزایش یافته است و از 1.2400 در اوایل آوریل به مرز 1.2900 این هفته رسیده است.
  • احساسات منفی، قیمت‌گذاری مجدد انتظارات فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره و دلار آمریکا قدرت در بازار ارز بر دلار کانادا تاثیر گذاشته است
  • در حالی که را USD/CAD به نظر می رسد مغرضانه به سمت بالا، اما پیشرفت اخیر ممکن است برای ادامه بیشتر تلاش کند زیرا مقاومت کلیدی نزدیک به 1.2900/1.2915 ممکن است مسیر بالاتر را مسدود کند.

بیشترین خوانده شده: سقوط سهام S&P 500 – فلاش هنوز تمام نشده است. چه انتظاری داشته باشیم؟

در اوایل ماه آوریل، USD/CAD با سطح 1.2400 معاشقه کرد، اما در بحبوحه روحیه عدم ریسک، قیمت‌گذاری مجدد انتظارات فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره و تقویت دلار آمریکا در بازار ارز، به سمت سطح 1.2900 افزایش یافت. .

با وال استریت و سهام جهانی در آشفتگی، احساسات ضعیف شده است و معامله گران را وادار کرده است تا ارزهای بتای بالا را کنار بگذارند و قرار گرفتن در معرض پادشاه دلار را افزایش دهند که یک دارایی امن برای تعالی است. بنابراین جای تعجب نیست که دلار کانادا، که در اصطلاح عامیانه به عنوان “Loonie” شناخته می شود، به شدت در برابر دلار آمریکا در هفته های اخیر ضعیف شده است، علیرغم اینکه عوامل بنیادی داخلی قوی و چرخه انقباض تهاجمی BoC.

با تمرکز بر تحلیل تکنیکال، می‌توانیم این آخرین را ببینیم رالی USD/CAD متوقف شده است نزدیک سقف کلیدی که از 1.2900 تا 1.2915 کشیده شده است. همانطور که در نمودار روزانه زیر نشان داده شده است، فروشندگان زمانی که قیمت ها از سال گذشته در موارد متعددی به این منطقه رسیده است، ظاهر شده اند، پیشرفت ها را متوقف کرده و نرخ ارز را تقریباً هر بار پایین آورده اند. بازگشت نزولی از سطوح فعلی را نباید رد کرد، همانطور که می تواند در افق چند روز آینده باشد.

اگر USD/CAD به پایین‌تر منحرف شود و نزولی سریع را آغاز کند، حمایت در دسته روانشناختی 1.2800 دیده می‌شود. پس از یک آزمایش مجدد، برای ارزیابی بهتر چشم انداز کوتاه مدت باید واکنش بازار را ببینیم، اما اگر خرس ها موفق شوند این کف را از تصویر حذف کنند، این جفت می تواند در راه به چالش کشیدن پایین ترین سطح می در نزدیکی 1.2715 باشد. در نقطه ضعف بیشتر، تمرکز به 1.2675 و به دنبال آن 1.2640، میانگین متحرک ساده 200 روزه تغییر می کند.

از سوی دیگر، اگر USD/CAD به سمت بالا حرکت کند و به طور قاطعی در قیمت های بسته شدن روزانه به بالای مانع 1.2900-1.2915 حرکت کند، علاقه خرید می تواند شتاب بیشتری بگیرد و زمینه را برای صعود به سمت بالاترین سطح 2021 در حدود 1.2965 فراهم کند. از نقطه نظر چارتیست، این مقاومت باید حفظ شود، در غیر این صورت با توجه به اینکه هیچ مانع فنی تا 1.3090/1.3100 وجود ندارد، در کوتاه مدت شاهد افزایش شدید خواهیم بود (برای جزئیات به نمودار روزانه مراجعه کنید).

نمودار فنی USD/CAD

نمودار USD/CAD با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا تازه شروع کرده اید؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید در مورد شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و دریابید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.