مسیر و خرید ، کاهش قیمت در جعبه آبی

[ad_1] در این وبلاگ فنی ، ما قصد داریم نگاهی سریع به نمودارهای موج الیوت IYR ETF از گروه 3 بیندازیم که در منطقه اعضاء Elliottwave-Forecast منتشر شده است. همانطور که اعضای ما می دانند ، ما در ETF به دلیل دنباله های صعودی تکان دهنده در چرخه از پایین ترین سطح مارس 2020 ،

کد خبر : 91382
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
مسیر و خرید ، کاهش قیمت در جعبه آبی

[ad_1]

در این وبلاگ فنی ، ما قصد داریم نگاهی سریع به نمودارهای موج الیوت IYR ETF از گروه 3 بیندازیم که در منطقه اعضاء Elliottwave-Forecast منتشر شده است. همانطور که اعضای ما می دانند ، ما در ETF به دلیل دنباله های صعودی تکان دهنده در چرخه از پایین ترین سطح مارس 2020 ، رالی را در ETF فراخوانده ایم. ما به اعضا توصیه کردیم که در هر عقب نشینی پیشنهادی از فروش خودداری کنند و در 3،7،11 نوسان به خرید دیپ ادامه دهند. به تازگی IYR به عقب کشیده شده است که به عنوان الگوی Elliott Wave Zig Zag ظاهر شده است و برای قسمت طولانی مطالب خوبی به ما داده است. در متن بعدی ما قصد داریم پیش بینی موج الیوت و استراتژی معاملاتی را توضیح دهیم.

IYR در حال عقب نشینی در برابر پایین ترین سطح 103.17 است که به عنوان الگوی زاگ زاگ موج الیوت ظاهر می شود. پای اول (الف) 5 موج واضح را نشان می دهد که به صورت مورب اصلی به نظر می رسد. ما فرض می کنیم که این اولین مرحله از بازی Zig Zag بود که هنوز باید پای دیگر را پایین بیاورد. پس از Leading Diagonal در (a) ، 3 موج واضح با (b) آبی برگشت می کنیم ، پس از آن قیمت دوباره شروع به کاهش می کند. برای هدف ((ii)) از (a)-(b) پایه های مساوی ، جعبه آبی استفاده می کنیم. آن منطقه 105.67-104.34 است که منطقه ورود خریداران است. از آنجا که روند اصلی صعودی است ، ما انتظار داریم که خریداران حداقل برای 3 موج جهش ظاهر شوند. هنگامی که گزاف گویی به 50 Fibs در برابر (b) آبی بالا می رسد ، موقعیت طولانی را بدون ریسک انجام می دهیم (SL را در BE قرار دهید). همانطور که اعضای ما می دانند ، Blue Box ها هیچ منطقه دشمن نیستند و 85 chance به ما شانس بازگشت را می دهند.

تجزیه و تحلیل موج الیوت 1 ساعته IYR 8.15.2021

سرانجام IYR به ناحیه جعبه آبی 105.67-104.34 رسید و خریداری کرد که انتظار داشتیم. ما واکنش خوبی از جعبه آبی دریافت کردیم ، که در برابر کانکتور به 50 fibs رسید ، بنابراین اعضایی که وارد موقعیت های بلند شدند در این مرحله بدون خطر هستند. 2 عقب نشینی قرمز در کمترین حد 105.21 حساب می شود ، در حالی که می توانستیم در حال حاضر با 3 قرمز معامله کنیم. ما می خواهیم شکستگی را در بالای 1 قله قرمز قبلی ببینیم تا تأیید شود که مرحله بعدی در حال انجام است. اگر قیمت به 105.21 پایین برسد ، ساختار جدید قیمت شمارش پیشنهادی را رد می کند و با 7 نوسان همچنان در حال پیشرفت است.

به خاطر داشته باشید که بازار پویا است و دیدگاه ارائه شده می تواند در این مدت تغییر کند. بهترین ابزار برای معامله آنهایی هستند که دارای سکانس های نوسان ناقص صعودی یا نزولی هستند. ما آنها را در Sequence Report قرار می دهیم و بهترین آنها در آن نشان داده شده است اتاق معاملات زندهبه می توانید جدیدترین نمودارها را در قسمت عضویت سایت بررسی کنید.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.