مستند و انیمیشن NFB در جشنواره بین المللی فیلم ادمونتون نمایش داده می شود. Mary Two-Axley Earley از کورتنی مونتور: من دوباره هندی هستم ، Sheona McDonald’s Into Light و Joanna Quinn و Les Mills’s the Art در EIFF به نمایش درآمد.

[ad_1] 9 سپتامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) سه فیلم کوتاه هیئت ملی کانادا که تولید و همکاری مشترک دارند ، در جشنواره بین المللی فیلم ادمونتون (EIFF) به نمایش در می آیند ، با نمایش حضوری از 1 تا 10 اکتبر ، و نمایش های مجازی در سراسر آلبرتا از

کد خبر : 102786
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
مستند و انیمیشن NFB در جشنواره بین المللی فیلم ادمونتون نمایش داده می شود.  Mary Two-Axley Earley از کورتنی مونتور: من دوباره هندی هستم ، Sheona McDonald’s Into Light و Joanna Quinn و Les Mills’s the Art در EIFF به نمایش درآمد.

[ad_1]

9 سپتامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)

سه فیلم کوتاه هیئت ملی کانادا که تولید و همکاری مشترک دارند ، در جشنواره بین المللی فیلم ادمونتون (EIFF) به نمایش در می آیند ، با نمایش حضوری از 1 تا 10 اکتبر ، و نمایش های مجازی در سراسر آلبرتا از 4 اکتبر ساعت 9 صبح تا اکتبر. 31 ساعت 9 شب

مری دو تبر ارلی: من دوباره هندی هستم توسط کورتنی مونتور (34 دقیقه)

مری دو تبر ارلی: من دوباره هندی هستم داستان قدرتمند مری دو تبر ارلی را به اشتراک می گذارد ، که بیش از دو دهه برای به چالش کشیدن تبعیض جنسیتی علیه زنان ملل اول که در قانون سرخپوستی کانادا گنجانده شده بود ، مبارزه کرد و به شخصیتی کلیدی در جنبش حقوق زنان کانادا تبدیل شد. با استفاده از فیلم های آرشیوی و ضبط های صوتی که تا به حال دیده نشده است ، کورتنی مونتور فیلمساز موهوک در گفتگویی عمیقاً شخصی با زن فقید موهاوک ، که سیاست های جنسیتی و نسل کشی دولت را که زنان و کودکان ملل اول را از زندگی هندی خود در هنگام ازدواج با غیر همسران سلب کرد ، به چالش کشید. -مردان هندی

مونتور با نلی کارلسون ، فعال مادری و بنیانگذار حقوق مادری هند برای زنان هندی ، مری مادری صحبت می کند و با جودی کالاهو استونهاوس ادمونتون و دخترش ایزابلا در آشپزخانه مری در Kahnawà ملاقات می کند: برای احترام به میراث زنی که ایجاد شبکه ملی متحدان برای کمک به بازگرداندن وضعیت هند به هزاران زن و کودک ملل اول.

جایزه: بهترین کارگردانی ، جشنواره بین المللی فیلم Weengushk 2021

کیت مطبوعات: mediaspace.nfb.ca/epk/mary-two-axe-earley-i-am-indian-aind

به نور توسط Sheona McDonald (19 دقیقه)

وقتی یک کودک فاش می کند که واقعاً در درون چه کسی است ، چگونه والدین انتظارات خود را کنار می گذارند تا به او کمک کنند تا معتبرترین شخص خود شود؟ مستند جدید Sheona McDonald که در مقابل چشم انداز شمالی Yellowknife قرار دارد ، یک فصل تغییر را به تصویر می کشد ، زیرا مادر و فرزند با هم پیچیدگی های هویت جنسیتی را پیش می برند.

کیت مطبوعات: mediaspace.nfb.ca/epk/into-light-short-film

امور هنری توسط جوانا کوین و لس میلز (16 دقیقه)
تولید مشترک شرکت Beryl Productions International و NFB

اولین تولید مشترک بین Beryl Productions International و NFB ، امور هنری دارای انیمیشن دست نویس کوئین با نگرش و سناریوهای طنزآمیز میلز ، در کش و قوس دوست داشتنی اعتیادات عجیب و غریب یک خانواده.

این فیلم پس از گشت و گذار در برخی از جشنواره های بزرگ جهان به ادمونتون می آید و افتخارات ممتازی را کسب می کند: تمایز ویژه هیئت داوران برای کارگردانی – فیلم کوتاه ، جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن آنسی 2021 ؛ جایزه بهترین انیمیشن-مسابقه بین المللی ، جشنواره بین المللی فیلم کوتاه کلرمونت فراند 2021 ؛ جایزه هیئت داوران در بخش کمدی ، 2021 Aspen Shortsfest ؛ جایزه بهترین فیلم کوتاه ، جشنواره انیمیشن Kaboom 2021 ، آمستردام.

کیت مطبوعات: mediaspace.nfb.ca/epk/affairs-of-the-art

– 30 –

در ارتباط باش

اتاق نمایش آنلاین: NFB.ca
NFB فیس بوک | توییتر NFB | NFB اینستاگرام | وبلاگ NFB | NFB YouTube | NFB Vimeo
دیدگاه کیوریتور | یادداشت های کارگردان

در مورد NFB

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.