مستند «هری و مگان» خشم رسانه‌های بریتانیایی را برانگیخت

بخش نخست مجموعه مستند «هری و مگان» که شاهزاده هری، دوک ساسکس و مگان، دوشس ساسکس در آن بازی می کنند، در حالی در سامانه نتفلیکس رونمایی شد که رسانه‌های بریتانیا با خشم فراوان با این مستند برخورد کردند و آن را توهین به میراث ملکه الیزابت خواندند. این سریال دارای شش قسمت است و

کد خبر : 291797
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۴:۳۳
مستند «هری و مگان» خشم رسانه‌های بریتانیایی را برانگیخت



بخش نخست مجموعه مستند «هری و مگان» که شاهزاده هری، دوک ساسکس و مگان، دوشس ساسکس در آن بازی می کنند، در حالی در سامانه نتفلیکس رونمایی شد که رسانه‌های بریتانیا با خشم فراوان با این مستند برخورد کردند و آن را توهین به میراث ملکه الیزابت خواندند.

این سریال دارای شش قسمت است و رابطه این زوج از دوران آشنایی اولیه تا تصمیم آنها برای عقب نشینی به عنوان اعضای شاغل خانواده سلطنتی بریتانیا و فعالیت های بعدی آنها را پوشش می دهد.این مجموعه همچنین شامل مصاحبه با خانواده، دوستان، مورخان و روزنامه نگاران است که در دو بخش سه قسمتی عرضه می‌شود بخش اول آن در سه قسمت یک ساعته در ۸ دسامبر منتشر شد و سه قسمت دیگر نیز در ۱۵ دسامبر ۲۰۲۲ منتشر می‌شود.

دیلی میل انتقاد شدیدی از این زوج سلطنتی کرده و با استناد به منتقدانی که این زوج را به «سرنگونی سلطنت» متهم کرده‌اند، این مستند را توهین به میراث ملکه توصیف کرده است.

تلگراف نیز در رویکردی مشابه اعلام کرده که این مستند میراث ملکه فقید را به صورت مستقیم هدف قرار داده است و به نقل از منابع سلطنتی این مستند را «وحشتناک و از نظر واقعی نادرست» خواند و آن را برای یاد و خاطر ملکه الیزابت عمیقا توهین‌آمیز توصیف کرد.

دیلی میرر در تیتر خود آورده «این سیرک سلطنتی را متوقف کنید». این روزنامه این زوج را متهم می کند که «جنگ خانواده سلطنتی را دوباره شعله ور می کنند، در حالی که مردم عادی با بحران هزینه زندگی دست و پنجه نرم می کنند.»

نشریه مترو بر اظهارات شاهزاده هری در این سریال مبنی بر این که اعضای خانواده سلطنتی به خاطر عشق ازدواج نمی کنند، تمرکز کرده است، ادعایی که به صورت مستقیم و تند شاهزاده ویلیام و پادشاه چارلز را هدف قرار داده است.

روزنامه‌های تایمز، اکسپرس، سان و گاردین نیز در مطالبی به سریال مستند «هری و مگان» تاخته‌اند.

مستند شش قسمتی «هری و مگان» را «الیزابت گاربوس» کارگردانی کرده است. در این مستند هری و مگان انتقادات تندی را نسبت به رسانه‌های بریتانیایی نیز مطرح می‌کنند و آنها را متهم به بزرگ نمایی، داستان‌سازی، تحریف وقایع و ایجاد مزاحمت برای حریم شخصی‌ آنها می‌کنند.

۵۵۵۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.