مستند «ننه مخمل به آلمان می‌رود/  ادامه حضور در جشنواره‌های بین‌المللی  

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،روابط عمومی پروژه، مستند «ننه مخمل» به تهیه‌کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی امیرحسین خلیل‌زاده در ادامه حضور در جشنواره‌های بین‌المللی، به جشنواره بین‌المللی مردم‌شناسی «گوتینگن» آلمان راه یافت. جشنواره German International Ethnographic Film Festival یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های قوم شناسی است که در شهر گوتینگن آلمان از ۸ تا ۱۲ می

کد خبر : 468366
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
مستند «ننه مخمل به آلمان می‌رود/  ادامه حضور در جشنواره‌های بین‌المللی  

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،روابط عمومی پروژه، مستند «ننه مخمل» به تهیه‌کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی امیرحسین خلیل‌زاده در ادامه حضور در جشنواره‌های بین‌المللی، به جشنواره بین‌المللی مردم‌شناسی «گوتینگن» آلمان راه یافت.

جشنواره German International Ethnographic Film Festival یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های قوم شناسی است که در شهر گوتینگن آلمان از ۸ تا ۱۲ می (۱۹ لغایت ۲۳ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. جشنواره گوتینگن، هر دو سال با تمرکز بر فیلم‌های مستندی که به اقوام کشورهای مختلف می‌پردازد، برگزار می‌شود.

این مستند پیش از این در جشنواره بین‌المللی «داکا» کاندید بهترین فیلم بلند مستند و در جشنواره بین‌المللی «یالتا» برنده بهترین فیلم مستند شده بود.

امیرحسین خلیل‌زاده همچنین جایزه بهترین فیلم را برای مستند «بهاالدین محمد» از نخستین جشنواره علم و فناوری و جشنواره بین‌المللی رضوی دریافت کرده و برای مجموعه مستند «قصه باهم بودن» از جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر نیز دیپلم افتخار هیئت داروران را دریافت کرده است.

مستند «ننه مخمل» روایتی است از پیرزن روستایی در دامنه کوه‌های دنا که سال‌ها پیش ناچار شده زمین پدری‌اش را برای نجات جان پسرش بفروشد و اکنون در تلاش است مجددا این زمین را باز پس گیرد.

سایر عوامل این مستند عبارتند از: پژوهشگر و مدیرهنری: بهار سیری، تصویربردار: مهدی کریمی و عباس عسگری، تدوین: محمدرضا محب‌آل عبا، طراحی صدا و صداگذار: محمدحسین ابراهیمی، مدیرپروژه: المیرا امینی، عکاس: نیما حمیدزاده، صدابردار: محمدرضا محب‌آل‌عبا، دستیار تدوین: حدیث چگینی، مدیرتدارکات: علی موسوی، اصلاح رنگ: ناصر فکور، مجری طرح: استودیو ایده پردازی اتاق هشتم.

۲۲۰۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.