مستند جنتیل ام اسیح به درون نور برای مدت محدودی در سرتاسر جهان در دسترس است. پخش انحصاری در NFB.ca از 25 نوامبر، روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان، تا 10 دسامبر.

[ad_1] 18 نوامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) پس از راه اندازی موفقیت آمیز آنلاین در کانادا در سال گذشته، مستند بلند جنتیل ام آسیه به نور پخش خواهد شد NFB.ca رایگان در سراسر جهان برای مدت محدود، از 25 نوامبر، روز جهانی منع خشونت علیه زنان Assih اخیراً به عنوان

کد خبر : 133422
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۱۰
مستند جنتیل ام اسیح به درون نور برای مدت محدودی در سرتاسر جهان در دسترس است.  پخش انحصاری در NFB.ca از 25 نوامبر، روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان، تا 10 دسامبر.

[ad_1]

18 نوامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)

پس از راه اندازی موفقیت آمیز آنلاین در کانادا در سال گذشته، مستند بلند جنتیل ام آسیه به نور پخش خواهد شد NFB.ca رایگان در سراسر جهان برای مدت محدود، از 25 نوامبر، روز جهانی منع خشونت علیه زنان Assih اخیراً به عنوان یکی از 25 مهاجر برتر کانادا در سال 2021 انتخاب شده است. مهاجر کانادایی مجله، و فیلم او صدای زنان کانادایی الهام بخش آفریقایی تبار را می دهد که پس از رنج بردن از خشونت خانگی، کنترل زندگی خود را دوباره به دست گرفتند. به نور مستندی عمیقاً تکان دهنده و شیرجه ای درخشان در جست و جوی شفای شخصی است – گواهی بر انعطاف پذیری در برابر ناملایمات.

یک پیشنهاد بین المللی، یک موضوع مهم اجتماعی

در دسترس بودن فیلم در سراسر جهان بخشی از این است 16 روز فعالیت علیه خشونت مبتنی بر جنسیت و در روز حقوق بشر به پایان خواهد رسید، 10 دسامبر. پس از آن تاریخ، فیلم همچنان به صورت رایگان در کانادا در دسترس خواهد بود.

نقل قول

«…به نور همچنین فیلمی نورانی و امیدبخش در مورد خشونت نه تنها بلکه چگونگی غلبه بر آن است. – سیلویا گالیپو، La Presse+

حقایق فوری

به نور توسط Gentille M. Assih (79 دقیقه و 46 ثانیه)
تولید شده در NFB توسط Nathalie Cloutier
کیت مطبوعاتی: mediaspace.nfb.ca/epk/into-the-light

  • به نور داستان های زندگی رهایی بخش و کلمات قدرتمند زنان کبک آفریقایی الهام بخش است که پس از رنج بردن از خشونت خانگی کنترل زندگی خود را دوباره به دست آورده اند.
  • فیلم از تعصب فراتر می رود و سکوت را می شکند، پرده دنیایی را که به درستی درک نمی شود و پنهان می کند، در حالی که شهادت می دهد بر قدرت فوق العاده ای که از غلبه بر انزوا و پذیرش خود ناشی می شود.
  • این فیلم درباره کریستیان، معلم فرانسوی دبیرستانی، و دوستش آیساتا است که در امور مالی کار می کند. آنها هیچ سرنخی نداشتند که روند مهاجرت به کانادا و ادغام با یک فرهنگ جدید به از هم پاشیدگی خانواده هایشان کمک می کند، خانواده هایی که در نتیجه خشونت خانگی از هم پاشیدند. در طول راه، ما همچنین با چوچو و همسرش، زوج جوانی که اخیراً به کانادا آمده اند، ملاقات می کنیم و می خواهند تجربیات خود را با آنها در میان بگذارند.
  • بدون فرار از موضوع مهاجرت، به نور پرتره ای منحصر به فرد از زنان قوی و مغرور را ترسیم می کند که به طرز شیوای مکانیسم های خشونت خانگی را که از مرزهای فرهنگی فراتر می رود، افشا می کنند.
  • رابطه نزدیک جنتیل ام. آسیه و پیوند اعتماد او با قهرمانان فیلم به او اجازه داد تا تصویری معتبر از داستان زندگی رهایی بخش این زنان خلق کند. فیلمساز با فراتر رفتن از تفاوت‌ها و به ما این فرصت را می‌دهد که ببینیم این زنان به زندگی خود ادامه می‌دهند، پلی بین فرهنگ‌ها ایجاد می‌کند و به زبان بشریت جهانی صحبت می‌کند.

درباره فیلمساز

  • Gentille M. Assih نویسنده و کارگردان اولین مستند خود را ساخت. ایچومبی، در سال 2009 و در همان سال این درام کوتاه را تهیه و کارگردانی کرد بیدنم، دهکده l’espoir d’un (جایزه هیئت داوران جشنواره بین المللی فیلم Vues d’Afrique در مونترال).
  • او در سال 2010 این مستند را ساخت آکپما، که زمینه را برای آن فراهم کرد Le rite, la folle et moi (آیین، دیوانه و من). این فیلم مستند که در سال 2012 منتشر شد، جوایز متعددی از جمله جایزه انتخاب مخاطب برای بهترین مستند در جشنواره سینماهای آفریقا در فرانسه را به دست آورد.
  • او در سال 2013 مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته فیلم از UQAM گرفت.
  • به نور اولین فیلم NFB او است.
  • آسیه یک لنز صمیمی روی سوژه هایش می چرخاند و بدون ترس به موضوعات تابو نور می تاباند. در حالی که دوربین او همچنان بر مسائل اجتماعی و بی عدالتی متمرکز است، نوشته های حساس او دیدگاه مثبت مشخصی از انسانیت را منتقل می کند.

– 30 –

در ارتباط باش

اتاق نمایش آنلاین: NFB.ca
NFB فیس بوک | NFB توییتر | NFB اینستاگرام | وبلاگ NFB | NFB YouTube | NFB Vimeo
دیدگاه کیوریتور | یادداشت های کارگردان

درباره NFB

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.