مستندات و نتایج آزمون بک‌آزمایی مدیر چالش شرکت PROP FIRM (قسمت 02) – دیگر – 5 مارس 2023

[ad_1] 1. ملاحظات مهم الف) مشاور خبره مدیر چالش شرکت Prop، که ما آن را PFCM می نامیم، در ابتدا برای ارائه یک “ابزار” ثابت، ایمن و ممکن برای کاربری طراحی شد که تصمیم می گیرد برای چالش یک شرکت Prop هزینه پرداخت کند و بدون شکستن هیچ یک از آن، آن را پشت سر

کد خبر : 329146
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۵۹
مستندات و نتایج آزمون بک‌آزمایی مدیر چالش شرکت PROP FIRM (قسمت 02) – دیگر – 5 مارس 2023

[ad_1]

1. ملاحظات مهم

الف) مشاور خبره مدیر چالش شرکت Prop، که ما آن را PFCM می نامیم، در ابتدا برای ارائه یک “ابزار” ثابت، ایمن و ممکن برای کاربری طراحی شد که تصمیم می گیرد برای چالش یک شرکت Prop هزینه پرداخت کند و بدون شکستن هیچ یک از آن، آن را پشت سر بگذارد. قوانین.

ب) برای آن، من از پشتیبانی شرکت Prop در مورد تمام الزامات لازم برای پذیرش یک مشاور خبره برای شرکت در چالش ارزیابی بدون نقض هیچ یک از قوانین آن درخواست کردم. سپس، اساساً چیزی که آنها درخواست می کنند یک مشاور متخصص “مدیریت ریسک” است که باید از برخی موارد پیروی کند:

  1. همه سفارش ها باید به محض باز شدن هر سفارشی دارای توقف ضرر باشند.
  2. باید با سرعت مطمئنی معامله کند، نه اینکه تعداد زیادی سفارش را باز کند، به نحوی که ترمینال یا کارگزار نتواند تمام سفارشات را با هم انجام دهد.
  3. باید بتواند از برداشت‌های بزرگ یا باز شدن حجم بسیار بزرگی که ممکن است به موجودی حساب آسیب برساند، جلوگیری کند.
  4. باید بتواند به تمام الزامات دیگری که چالش درخواست می کند احترام بگذارد، برای مثال، هیچ سفارشی نباید بعد از جمعه یا در آخر هفته باز باشد. که باعث لغو حساب می شود.

گفتنی است، من این PFCM را بر اساس یک مشاور متخصص ایجاد کردم که شخصاً از آن برای عبور از چالش های ارزیابی استفاده می کنم. استراتژی آن نیز بر اساس «قله‌ها و دره‌ها» است، درست مانند دیگر EA «حساب تسریع شده من در فارکس وجوه»، اما این یکی همه ویژگی‌هایی را ندارد که بتواند قوانین ارزیابی را انجام دهد. بنابراین، به طور خلاصه، یک EA موجود خود را ارتقا دادم و آن را به یک مشاور متخصص حرفه‌ای و ایمن تبدیل کردم که با چالش‌های Prop Firm سازگار شده است.

2. آیا این EA قادر به عبور از چالش ارزیابی MFF است؟

بله همینطور است! اما باید به وضوح درک کنید که چالش یک شرکت پشتیبانی به یک دلیل واضح به این شکل نامیده می شود: رسیدن به هدف سود مورد نیاز بدون زیان زیاد یا کاهش نامطلوب در یک زمان محدود فقط 30 روزه چندان ساده نیست. برای رسیدن به آن، معامله گر باید یک استراتژی بسیار سودآور را اعمال کند که در عین حال ضررهای زیادی را به همراه نداشته باشد.

استراتژی اتخاذ شده توسط PFCM، بر اساس اقدام قیمت “قله ها و دره ها”، یک سیستم معاملاتی را ارائه می دهد که ممکن است زیان های مکرری را انباشته کند، اما در مقایسه با سودی که هنگام ضربه زدن به Take Profit بدست می آورد، بسیار ناچیز است. این جنبه همراه با یک “مارتینگل افزایشی” ابتکاری، که اندازه لات را چند برابر نمی کند، بلکه فقط واحدهای لات بیشتری را به اندازه لات پایه در منطق ریاضی اضافه می کند، باعث می شود نسبت ریسک/پاداش بالایی که این EA دارد برای بازیابی ضررها بسیار توانمند باشد. گذشته از معاملات بد

بنابراین، هنگامی که شاخص NASDAQ به طور طبیعی به روشی «جهت‌دار» رفتار می‌کند، PFCM می‌تواند به راحتی به دلیل راه‌اندازی «پیروی از روند» سودهای زیادی به دست آورد. اما در لحظه‌هایی که NASDAQ بیشتر کناره‌گیری می‌کند، این EA با عملکردهای «جلوگیری از برداشت» از موجودی حساب «دفاع» می‌کند.

با این حال، چالش‌های ارزیابی به معامله‌گر اجازه نمی‌دهد تا با صرف تمام زمانی که می‌خواهد با سرعت آهسته یا شخصی، هدف سود را دنبال کند. چالش از معامله‌گر می‌خواهد که تهاجمی‌تر از حد معمول باشد تا بدون زیر پا گذاشتن قوانین، به موقع به سود برسد. بنابراین، باید PFCM را به سبک تهاجمی‌تری اجرا کنیم، زیرا می‌دانیم که احتمال شکستن برخی از قوانین ارزیابی بسیار بیشتر از شکستن قوانین Accelerated Account است.


3. چگونه می توان از MMF EA برای عبور از چالش های ارزیابی استفاده کرد؟

در زیر توابع ایجاد شده به ویژه برای فعال کردن یک سری از ابزارهایی را که می‌توانند شانس موفقیت کاربر را در چالش‌ها افزایش دهند به مشاور متخصص ارائه می‌دهم:

آ) تابع هدف سود ( ): به محض اینکه ارزش ویژه حساب برابر یا برتر از هدف سود چالش باشد، مشاور متخصص باید تمام سفارشات را در سود ببندد، سپس برای ایمنی خود را حذف کند. در غیر این صورت، اگر EA بدون اینکه کاربر متوجه شود هدف سود به دست آمده است، به تجارت ادامه دهد، ممکن است یک معامله جدید باعث ضرر شود. پس باید از آن اجتناب کرد. این تابع “هدف سود” به همین دلیل وجود دارد. همچنین، به محض دستیابی به هدف سود، EA یک هشدار و یک اعلان برای کاربر ارسال می کند.

ب) تابع زیان روزانه و سود روزانه ( ): همانطور که باید آگاه باشید، چالش های ارزیابی یک قانون حداکثر ضرر روزانه دارند که نمی توان آن را شکست. برای آن، EA باید بتواند از هرگونه سفارش باز برای ایجاد کل ضرر در یک روز که ممکن است بر حداکثر ضرر روزانه مجاز غلبه کند، جلوگیری کند. تابع “سود روزانه” فقط برای کاربری است که می خواهد حداکثر سود روزانه را در سیستم تجارت خود داشته باشد. به محض دستیابی به ضرر روزانه، EA تمام سفارشات باز را می بندد و معاملات آن روز را متوقف می کند و فقط روز بعد به معامله باز می گردد. بدیهی است که ضرر روزانه باید در مقداری کمتر از حداکثر ضرر روزانه مورد نیاز چالش باشد. به عنوان مثال، در یک چالش 5 هزار دلاری MFF، حداکثر ضرر روزانه 5٪ از موجودی اصلی است، بنابراین 250 دلار است. برای اینکه عملکرد روزانه ضرر مفید باشد، کاربر می تواند آن را روی 220 دلار تنظیم کند. بنابراین، اگر همه ضرر در یک روز خاص 220 دلار یا بیشتر است، EA اقدامات گفته شده در بالا را انجام خواهد داد.

ج) عملکرد جلوگیری از ضرر روزانه سهام ( ): یکی دیگر از قوانین مهم در چالش‌ها که در حساب‌های تسریع‌شده وجود ندارد، به اصطلاح «زیان روزانه سهام» است که ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که یک معامله سودآور در روز دیگری انجام شود. بنابراین، کاربر ممکن است فکر کند که هیچ مشکلی از تجارت در سود نمی‌تواند رخ دهد، اما واقعیت این است که شرکت‌های Prop، در چالش‌ها، زیان روزانه را هر روز محاسبه می‌کنند و «صاحب سهام» را بازنشانی می‌کنند. بنابراین، اگر معامله در سود معکوس شود، این معامله ممکن است حداکثر زیان روزانه را ایجاد کند و این قانون را زیر پا بگذارد. برای جلوگیری از آن، این تابع ایجاد شد. کاربر باید مقداری کمتر از حداکثر ارزش زیان روزانه شرکت Prop را اعلام کند.

د) تابع سود مطمئن ( ): در MFF، اگر معامله‌گر بدون دستیابی به هدف سود بدون ارتکاب هرگونه تخلف و با موجودی حساب بالاتر از حد اولیه، به محدودیت 30 روزه در فاز 1 برسد، معامله‌گر می‌تواند این حق را داشته باشد که چالش را برای 14 روز دیگر دو بار تمدید کند. بنابراین، این تابع “سود امن” برای محافظت از موجودی در برابر معاملات بد پس از دستیابی حساب به سود راحت ساخته شده است که به معامله گر اجازه می دهد تا درخواست تمدید زمان کند. کاری که این تابع انجام می دهد این است که گزینه باز کردن نیمی از اندازه لات اصلی یا دو برابر کردن آن برای رسیدن به هدف 8 درصد ایمن تر یا آسان تر است. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این تابع ارائه می‌دهد، تنظیم یک سطح بریکون دائمی برای محافظت از حساب در برابر یک سری معاملات بد ناگهانی است، به طوری که معامله‌گر حداقل بتواند بازنشانی چالش را بخواهد و یک بار دیگر کل چالش را از ابتدا امتحان کند.

e) Function Free Repeat Chase(): در نهایت، آخرین تابعی که به‌خصوص برای چالش‌های ارزیابی ایجاد شده است، این تابعی است که من آن را «FreeRepeatChase» یا فقط FRC می‌نامم. کاری که این تابع انجام می دهد این است که با اطلاع دادن مقدار x روز گذشته، اگر موجودی حساب کمتر از موجودی اصلی باشد، EA اقداماتی را که کاربر انتخاب کرده است (نصف اندازه لات یا دو برابر آن) برای بازیابی موجودی اصلی انجام می دهد. بلافاصله پس از دستیابی به آن، EA تمام معاملات باز را می بندد و حذف می شود. بنابراین، با انجام این کار، کاربر می‌تواند تا پایان زمان چالش صبر کند تا درخواست تکرار و یا بازخوانی نامحدود رایگان، به قول خودشان، کند.

بنابراین، همانطور که می بینید، من پنج عملکرد را اضافه کرده ام که به طور ویژه ایجاد شده اند تا به کاربر این EA ابزارهای زیادی برای کمک به شما برای عبور از چالش MFF یا هر شرکت Prop دیگر ارائه کنم.

توجه: قبل از استفاده از این EA همه قوانین Prop Firm را بخوانید. من، توسعه دهنده، نمی توانم در قبال قوانین شکسته شده توسط معامله گر ناشی از ناآگاهی وی در مورد الزامات تجارت چالش ها، مسئولیتی نداشته باشم.


4. عملکرد EA در هر ماه چگونه بود؟

اکنون من نشان خواهم داد که EA هر ماه در سال 2022 بر اساس آزمون پس‌آزمایی با داده‌های تاریخی Tickstory با استفاده از یک حساب تئوری 20 هزار دلاری چگونه عمل کرده است. اما ابتدا نکاتی وجود دارد که باید بدانید:

الف) دسامبر و ژانویه ماه های خوبی برای معامله NASDAQ یا هر دارایی دیگری نیستند، زمانی که شما روندی را به دنبال راه اندازی اعمال می کنید یا نیاز دارید که دارایی جهت دار باشد. همانطور که احتمالا می دانید، دسامبر و ژانویه معمولاً فاقد نوسانات و حجم هستند. بنابراین، سعی نکنید در هیچ یک از این ماه ها از هیچ چالش ارزیابی عبور نکنید. به همین دلیل است که دسامبر و ژانویه بخشی از این تحلیل نخواهد بود.

ب) همانطور که در بالا گفته شد، My Forex Funds به معامله‌گر اجازه می‌دهد تا زمانی که موجودی حساب مثبت باشد و هیچ قانونی نقض نشود، درخواست تمدید مدت زمان محدود را تا 28 روز کند. برای این کار، بک تست در مجموع 58 روز با معامله EA در هر ماه در نظر گرفته می شود تا به هدف چالش دست یابد.

ج) فایل .set مورد استفاده برای این نتایج برای دانلود در بخش بعدی این سند در دسترس خواهد بود.

در مجموع 56 روز طول کشید تا به سود هدف رسید. فوریه بدترین ماه در بک تست بود. کاربر باید دو بار افزونه را درخواست کند یا فقط برای بازپس گیری اقدام کند. حتی اگر EA بتواند تعادل را ایمن نگه دارد و هیچ قانونی را زیر پا نگذارد.

نتایج فوریه

در مجموع 23 روز طول کشید تا به سود هدف رسید.

نتایج اسفند

در مجموع 21 روز طول کشید تا به سود هدف رسید.

نتایج آوریل

در مجموع 48 روز طول کشید تا به سود هدف رسید. کاربر باید دو تمدید زمانی درخواست کند. EA می تواند تعادل را ایمن نگه دارد و هیچ قانونی را زیر پا نگذارد.

نتایج ژوئن

در مجموع 28 روز طول کشید تا به سود هدف رسید.

نتایج جولای

در مجموع 25 روز طول کشید تا به سود هدف رسید.

نتایج اوت

EA قادر به رسیدن به هدف سود نیست، اما می تواند تعادل را ایمن نگه دارد و پس از رسیدن به نقطه سربه سر که توسط تابع سود ایمن تعیین شده است، هیچ قانونی را زیر پا نگذارد. کاربر در نهایت می تواند درخواست بازپس گیری رایگان کند.

نتایج شهریور ماه

EA قادر به رسیدن به هدف سود نیست، اما می تواند تعادل را ایمن نگه دارد و پس از رسیدن به نقطه سربه سر که توسط تابع سود ایمن تعیین شده است، هیچ قانونی را زیر پا نگذارد. کاربر در نهایت می تواند درخواست بازپس گیری رایگان کند.

نتایج اکتبر

در مجموع 23 روز طول کشید تا به سود هدف رسید.

نتایج نوامبر


5. چگونه می توان PFCM را برای عبور از چالش ها پیکربندی کرد

من یک فایل .set را با بهینه ترین پیکربندی که تاکنون پیدا کرده ام در اختیار شما قرار می دهم تا این EA به اندازه کافی ایمن و سودآور باشد تا بتواند در اکثر مواقع چالش های Prop Firm را پشت سر بگذارد. و منظور من از آن این است که شما باید درک کنید که هیچ تاجر انسانی یا مشاور متخصص نمی تواند 100٪ مطمئن باشد که قادر به عبور از یک چالش است. برای مثال، با حساب تسریع شده MFF که می تواند با سرعت کمتر و مطمئن تری مدیریت و معامله شود، متفاوت است.

با این حال، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از فایل .set استفاده کرده و آن را بک تست کنید تا بتوانید تجزیه و تحلیل خود را در مورد عملکرد مشاور متخصص در چالش در طول ماه ها انجام دهید.

می توانید فایل های .set بهینه شده را برای چالش های حساب ارزیابی پیدا کنید در صفحه محصول، اینجا.

سلب مسئولیت: اگرچه این Exper Advisor دارای ویژگی‌های زیادی است که به‌خصوص برای ارائه فرصت بیشتری به معامله‌گر برای گذر از چالش‌های Prop Firm ایجاد شده است، شما باید تحقیقات خود را انجام دهید و از شرایط بازار آگاه باشید تا بتوانید به درستی عمل کنید. این Expert Advisor باید به عنوان یک ابزار در نظر گرفته شود، نه یک راه حل جادویی 100٪ کامل. من نمی توانم تضمین کنم که این EA همیشه به گونه ای عمل می کند که بتواند سود فوق العاده ای به شما بدهد. اگر این کار را انجام می دادم، بسیاری از قوانین شرکت های Prop را در مورد مشاوران متخصص زیر پا می گذاشتم. بنابراین، فقط از آن آگاه باشید!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.