مستقلی یا دنبال راضی نگه داشتن بقیه؟ بگو اول چی دیدی تا جوابتو بدم!

[ad_1] توهمات نوری پدیده‌های بصری هستند که باعث می‌شوند چشم و مغز ما چیزهایی ببینند که در واقع وجود ندارند. حل آنها لذت بخش است زیرا ادراک و شناخت ما را آزمایش می‌کنند و ما را مجبور می‌کنند خارج از چارچوب فکر کنیم. برخی از توهمات نوری بر اساس رنگ، نور و محیط اطراف هستند،

کد خبر : 459669
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
مستقلی یا دنبال راضی نگه داشتن بقیه؟ بگو اول چی دیدی تا جوابتو بدم!

[ad_1]

دختر یا صورت اخمو

توهمات نوری پدیده‌های بصری هستند که باعث می‌شوند چشم و مغز ما چیزهایی ببینند که در واقع وجود ندارند. حل آنها لذت بخش است زیرا ادراک و شناخت ما را آزمایش می‌کنند و ما را مجبور می‌کنند خارج از چارچوب فکر کنیم.

برخی از توهمات نوری بر اساس رنگ، نور و محیط اطراف هستند، در حالی که برخی دیگر بر اساس شکل و موقعیت جسم هستند. توهمات نوری همچنین می‌توانند به ما در مورد نحوه عملکرد سیستم بینایی‌مان و اینکه چگونه تحت تأثیر عوامل مختلف قرار می‌گیرند، اطلاعاتی بدهند.

حل کردن توهمات نوری جالب است زیرا آنها بینایی شما را فریب می‌دهند، مغز شما را گیج می‌کنند و باعث می‌شوند چیزهایی را ببینید که وجود ندارند یا درک اشتباهی از تصاویر داشته باشید. این تصاویر به ما می‌آموزند که چگونه چشم و مغزمان برای دیدن همکاری می‌کنند و چطور آنچه را که می‌بینیم با استفاده از نشانه‌هایی مانند عمق، سایه، نور و موقعیت تفسیر می‌کنند. این مطلب را از دست ندهید: فرشته نگهبان من کیست؟ نام او را با تاریخ تولدتان بدانید!

با مشاهده نحوه درک شما از تصاویر، آنها می‌توانند چیزهای جالبی را در مورد شخصیت شما آشکار کنند، مانند ویژگی‌های پنهان، ترجیحات و سطح IQ. این تست‌ها حتی می‌توانند خلاقیت و تخیل شما را آزمایش کنند.

اول چی دیدی؟ یک زن نشسته یا صورت اخمو

دختر یا صورت اخمو

با تمام این اوصاف تصویر بالا را ببینید. در نگاه اول چه دیدید؟ به عبارت دیگر اولین چیزی که در این تصویر به چشم‌تان خورد چه بود؟

اگر اول زن نشسته را دیدی…

به گفته میا یلین، یکی از کاربران TikTok که اغلب توهمات مبتنی بر روانشناسی را در صفحه خود پست می‌کند، شما فردی هستید که همیشه بر اساس اصول اخلاقی رفتار می‌کنید. ذاتا مهربان و سخاوتمند هستید و به شادی و خوش بین بودن شهرت دارید. شما همچنین برای کار و حرفه‌تان تلاش زیادی به خرج می‌دهید و در آن نیز کاملاً کارآمد و موفق هستید. متاسفانه می‌توانید تحت تاثیر احساسات منفی آدم‌ها قرار بگیرید. همچنین برای خوشحال کردن آدم‌ها ممکن است خودتان را تحت فشار قرار بدهید! عدد فرشته خود را در مطلب عدد فرشته من چیست + نحوه محاسبه آن دریابید.

اگر ابتدا صورت اخمو را دیدی…

شما ذاتاً آدمی مرموز هستید و مردم معمولاً در حین تشخیص آنچه در سرتان می‌گذرد دچار چالش می‌شوند. شما همیشه فردی عملگرا  و منطقی و دارای ذهنیت منطقی بوده اید و به میل و هوس دیگران توجهی ندارید. در واقع شما به هیچ وجه برای جلب رضایت آدم‌ها خودتان را به زحمت نمی‌اندازید. شما دوست دارید راهی را انتخاب کنید که نرفته اید یا مسیری را برای خود بسازید و در عین حال مستقل باشید و با انتخاب‌های خودتان زندگی کنید. شاید کمی محکم و سخت به نظر برسید اما دوست دارید که از دیگران محبت ببینید.

کلام پایانی

خوب، این هم از تست دختر و صورت اخمو! آیا توضیحات قید شده در این نوشتار با شخصیت شما مطابقت داشت؟ لطفا برای‌مان در بخش نظرات بنویسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.