مستاجران با کمترین هزینه صاحب خانه شوید!

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز به نقل از  ایلنا، وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با توجه به تامین مسکن برای اقشار مختلف جامعه، برنامه دولت ساخت منازل مسکونی با کمترین قیمت و خانه‌دار کردن مستاجران است.  مهرداد بذرپاش در مراسم واگذاری مسکن ملی در شهر جدید مهرگان به خبرنگاران گفت: برنامه دولت ساخت و

کد خبر : 464754
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۲۷
مستاجران با کمترین هزینه صاحب خانه شوید!

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از  ایلنا، وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با توجه به تامین مسکن برای اقشار مختلف جامعه، برنامه دولت ساخت منازل مسکونی با کمترین قیمت و خانه‌دار کردن مستاجران است.

 مهرداد بذرپاش در مراسم واگذاری مسکن ملی در شهر جدید مهرگان به خبرنگاران گفت: برنامه دولت ساخت و تحویل منازل مسکونی به شکل ویلایی است تا خانواده‌ها از حداقل فضای زندگی برخوردار باشند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مادران از حیاط‌دار بودن منازل مسکونی رضایت دارند، اضافه کرد: در استان‌های شرقی کشور تحویل این منازل با رضایتمندی بالایی همراه بوده است.

بذرپاش با اشاره به اینکه خوشبختانه قزوین در حوزه مسکن جزو استان‌های خوب و پیشرو محسوب می‌شود، عنوان کرد: برنامه ریزی راه و شهرسازی برای سال آینده شکوفایی مسکن خواهد بود.

بذرپاش به وضعیت ساخت مسکن در استان قزوین پرداخت و تصریح کرد: ساخت ۲۳ هزار مسکن نهضت ملی در دستور کار استان قرار دارد که ۲۰ هزار واحد آن در شهر جدید مهرگان قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: خوشبختانه از واحدهای مسکن در دست احداث، ۷ هزار و ۴۰۰ واحد منزل مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن، بازآفرینی، خودمالکی و روستایی در دهه فجر تحویل مردم قزوین شده است.

به گفته بذرپاش، یک‌هزار و ۱۰۰ قطعه زمین نیز در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحویل خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر در این استان نیز شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قیمت مصالح ساختمانی در قیمت تمام شده مسکن اثرگذار است، خاطرنشان کرد: بخش‌ها و متغیرهایی مثل فولاد و سیمان که از مصالح اصلی مسکن به حساب می‌آیند، در جلسه شورای مسکن باید با کمترین قیمت تامین شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به آخرین وضعیت احداث آزادراه قزوین – تنکابن اشاره کرد و یادآور شد: این مسیر یکی از راه‌های جدید و استراتژیک ارتباطی کشور خواهد بود.

بذرپاش با بیان اینکه عملیات تونل سازی این مسیر به طول ۱۸ کیلومتر با زمان زیادی همراه خواهد بود و مهمترین بخش آن نیز محسوب می‌شود، تاکید کرد: فاز نخست نخست این جاده به طول ۶۲ کیلومتر در مراحل پایانی قرار دارد که در سفر دوم رئیس جمهور به استان قزوین مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.