مسابقه یک میلیاردی: مردان در برابر زنان

[ad_1] یک میلیارد دلار. این مقدار زیادی پول است و مبلغی که ما مطمئن هستیم همه ما با داشتن آن در حساب های بانکی مان بد نخواهیم داشت. اما چه کسی بیشتر از همه این پول را به دست می آورد ، مردان یا زنان؟ ما وقت خود را صرف تحقیق در مورد همه آنچه

کد خبر : 91082
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
مسابقه یک میلیاردی: مردان در برابر زنان

[ad_1]

مسابقه یک میلیاردی: مردان در برابر زنان

یک میلیارد دلار.

این مقدار زیادی پول است و مبلغی که ما مطمئن هستیم همه ما با داشتن آن در حساب های بانکی مان بد نخواهیم داشت. اما چه کسی بیشتر از همه این پول را به دست می آورد ، مردان یا زنان؟

ما وقت خود را صرف تحقیق در مورد همه آنچه شما باید بدانید ، کردیم.

جنگ علیه شکاف دستمزد: چگونه زنان میلیاردر در حال افزایش هستند

مسابقه یک میلیاردی: مردان در برابر زنان

شکاف دستمزد چیزی است که زنان را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می دهد و میانگین درآمد آنها و همکاران مرد آنها 23 درصد است. از نظر تاریخی ، این امر بسیار بیشتر احتمال دارد که مردان میلیاردر شوند.

نقشهای جنسیتی کلیشه ای نیز نقش کلیدی در این روند ایفا کردند ، به طوری که زنان در خانه می مانند تا فرزندان خود را بزرگ کنند و مردان اصلی ترین نان آور خانواده هستند.

با این حال ، زمان به تدریج (سرانجام) تغییر می کند در حالی که شکاف دستمزد به هیچ وجه مشکلی از گذشته نیست ، در حال حاضر شاهد این هستیم که تعداد بیشتری از زنان وارد 1٪ درآمد بالای جهانی می شوند ، در حالی که ویتنی ولف هرد ، مدیرعامل شرکت Bumble ، به افرادی مانند اپرا وینفری و کیم کارداشیان ملحق شده است. لیست زنان میلیاردر خودساخته طبق داده های اخیر ، 11.8 درصد از کل میلیاردرهای جهان در حال حاضر زن هستند و این باعث می شود که نسل بعدی کارآفرینان زن بیرون بروند و به آنچه قبل از آنها هرگز فرصت انجام نداده بودند برسند.

مطالعه ما نشان می دهد که چگونه و با چه سرعتی زنان ثروت خود را ایجاد می کنند.

رقابت برای رسیدن به یک میلیارد در حال انجام است ، چه کسی ابتدا به آنجا می رسد؟

زنان زودتر از مردان میلیاردر می شوند

مسابقه یک میلیاردی: مردان در برابر زنان

براساس میانگین سنی که میلیاردرها می شوند ، زنان زودتر از مردان به این نقطه عطف می رسند. اگرچه در فهرست میلیاردرها هفت برابر مردان بیشتر از زنان وجود دارد ، اما به طور متوسط ​​زنان در سن 60 سالگی ، سه سال از مردان در 63 سالگی به مقام میلیاردر می رسند.

با ادامه ورود زنان بیشتر به لیست میلیاردرها ، به احتمال زیاد سن متوسط ​​زنان نیز کاهش می یابد. امسال فهرست میلیاردرهای فوربس در مجموع 328 زن را شامل می شود که 36 درصد بیشتر از سال قبل است. فرانسوا بتنکور مایرز با ثروتمندترین زن جهان ، با دارایی خالص 84.8 میلیارد دلار در رده یازدهم قرار دارد.

در حالی که زنان می توانند ثروت خود را به ارث ببرند ، مانند وارث Bettencourt Meyers که پدربزرگش بنیانگذار L’Oréal بود ، ما همچنین به طور فزاینده ای شاهد این هستیم که زنان بیشتری از طریق سرمایه گذاری های هوشمند و مشاوره های مالی میلیاردرهای “خودساخته” می شوند.

ویتنی ولف هرد به تازگی توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است ، زیرا در 31 سالگی به دنبال ایجاد سایت دوستیابی Bumble ، جوانترین میلیاردر خودساخته شد. الکساندرا آندرسن سومین جوان میلیاردر است ، اگرچه به عنوان “خودساخته” شناخته نمی شود ، اما پول خود را از طریق شرکت های سرمایه گذاری به دست آورده است.

در حال حاضر تعداد میلیاردرهای زن بیش از هر زمان دیگری وجود دارد

مسابقه یک میلیاردی: مردان در برابر زنان

زنان در حال حاضر 1.54 تریلیون دلار دارایی ترکیبی دارند که ثابت می کند ثروت قابل دسترسی برای آنها چقدر بیشتر شده است. اگرچه این عدد در نوسان است ، اما رشد قابل توجهی بوده است. تنها در سال جاری تعداد میلیاردرهای زن از 241 به 328 افزایش یافته است. با افزایش 268 درصدی از سال 2010 به نظر نمی رسد که به این زودی ها سرعت خود را کاهش دهد.

صنایعی که زنان بیشترین پول نقد را در اختیار دارند

مسابقه یک میلیاردی: مردان در برابر زنان

زنان در بسیاری از صنایع ، به ویژه در زمینه مد ، غذا و نوشیدنی و تولید ، عالی هستند. بسیاری از زنان شگفت انگیز از شرکت های مشهور وجود دارند که می توانیم نام ببریم ، اما بگذارید فقط با چند مورد شروع کنیم.

خوردنیها و آشامیدنیها

ژاکلین مارس ، وارث و سرمایه گذار مریخ ، با دارایی خالص 31.2 میلیارد دلار میلیاردر برجسته در صنعت غذا و نوشیدنی است. ژاکلین بیش از 20 سال در این شرکت کار کرد و تا سال 2016 در هیئت مدیره فعالیت می کرد. او تخمین زده است که یک سوم مریخ را در اختیار دارد که او را به عنوان 48مین ثروتمند جهان معرفی می کند. گذشته از همکاری با مریخ ، او یک نیکوکار مشهور است و در شش هیئت اعم از اسمیتسونیان و آرشیو ملی خدمت می کند.

روش

فرانسوا بتنکور مایرز ، وارث L’Oréal ، 67 ساله است و دارایی خالص او در زمان واقعی 83.9 میلیارد دلار است – دوازدهمین فرد ثروتمند در فهرست میلیاردرهای فوربس. اگرچه او ثروت خود را به ارث برده است ، اما از سال 1997 در هیئت مدیره نشسته است و رئیس شرکت هلدینگ خانواده است. Bettencourt Meyers همچنین رئیس بنیاد Bettencourt Schueller ، موسسه خیریه ای است که وی در 1980 تأسیس کرد. این بنیاد برای حمایت از تحقیقات در علوم زندگی ، فرهنگ و همبستگی کمک های مالی صادر می کند. این بنیاد بیش از 590 جایزه اهدا کرده و بیش از 1000 پروژه را پشتیبانی کرده است.

یکی دیگر از میلیاردرهای برجسته مد ، میوکیا پرادا ، مدیرعامل و طراح اصلی امپراتوری مد پرادا است. این شرکت توسط پدربزرگش در سال 1913 تاسیس شد ، اما او اکنون این تجارت را با همسرش پاتریزیو برتلی اداره می کند. پس از به ارث بردن این شرکت در سال 1978 ، پرادا این برند را به قدرتمند مد لوکس تبدیل کرد که ما از طریق توسعه ، خطوط تولید جدید و موارد دیگر می شناسیم. ارزش خالص Miuccia Prada 5.7 میلیارد دلار است.

رسانه و سرگرمی

ریحانا اخیراً پس از میلیاردر شدن در سن 33 سالگی خبرساز شد و او را به ثروتمندترین خواننده زن جهان تبدیل کرد. در حالی که آهنگ های معروف مانند “Umbrella” و “Rude Boy” او را در صنعت موسیقی به شهرت رساندند ، بخش عمده ای از ثروت او از برند لوازم آرایشی Fenty Beauty و شرکت لباس زیر زنانه او ، Savage x Fenty بود. ریحانا علیرغم مواجهه با اختلاف نظرهای مختلف در دوران حرفه ای خود ، نقش یک نماد زن را حفظ کرده است و اکنون 1.7 میلیارد دلار ثروت دارد.

او به هیچ وجه تنها زنی نیست که از طریق موفقیت در رسانه ها و سرگرمی به یک میلیارد نفر رسیده است.

لورن پاول نیز میلیاردها دلار از آن را به ارث برده است موجودی که در سیب و دیزنی از شوهر فقیدش ، استیو جابز ، و در حال حاضر در رده 100 ثروتمندترین افراد قرار دارد ، با دارایی خالص واقعی 19.1 میلیارد دلار. اگرچه او پول خود را به ارث برده است اما به تنهایی آن را از طریق سرمایه گذاری به کار انداخته است – او اخیراً یک سرمایه گذاری ترکیبی انجام داده است ، از طریق شرکت امرسون کالکتیو تأثیر اجتماعی و بشر دوستانه ای را که در سال 2004 تأسیس کرد. پاول در این سن به مقام میلیاردر رسیده است. 57 ساله ، پنج سال جوانتر از متوسط ​​سن

اوپرا وینفری در سال 2003 در سن 49 سالگی اولین زن سیاه پوست میلیاردر در تاریخ شد. مغول بزرگ رسانه ای و مجری تلویزیونی روزانه از طریق برنامه گفتگوی روزانه خود ، مجله ، برنامه رادیویی ، معاملات کتاب به یک میلیاردر خود ساخته تبدیل شد و حتی مورد تحسین قرار گرفت. بازیگر زن نامزد اسکار. علی رغم تربیت دشوار ، وینفری راه خود را به اوج صنعت خود رسانده و ثروت خالص وی اکنون 3 میلیارد دلار است.

مارتا استوارت یک شخصیت برجسته است که میلیاردها دلار در رسانه ها و تجارت به دست آورده است. با وجود از دست دادن وضعیت میلیاردر خود ، مارتا استوارت اولین زن میلیاردر خود ساخته در آمریکا بود. استوارت امپراتوری رسانه ای خود را با استفاده از عبارت “هیچ جایی مانند خانه وجود ندارد” ایجاد کرد. وقتی Martha Stewart Living Omnimedia در 1999 منتشر شد ، استوارت در یک روز به مقام میلیاردر خود رسید.

میلیاردرهای زن زیر 30 سال

رتبه

نام

ارتباط جنسی

ارزش خالص (میلیاردها)

سن

کشور

منبع

صنعت

1

ایوان اشپیگل

نر

11.1 دلار

30

ایالات متحده

اسنپ ​​چت

فن آوری

2

سام بانکمن فرید

نر

8.7 دلار

29

ایالات متحده

ارز رمزنگاری شده

امور مالی و سرمایه گذاری

3

گوستاو مگنار ویتزو

نر

4.4 دلار

27

نروژ

پرورش ماهی

غذا و نوشیدنی

4

کوین دیوید لمان

نر

3.3 دلار

18

آلمان

داروخانه

مد و خرده فروشی

5

جان کلیسون

نر

3.2 دلار

30

ایرلند

نرم افزار پرداخت ها

فن آوری

6

پدرو د گودوی بوئنو

نر

3 دلار

30

برزیل

بیمه سلامت

مراقبت های بهداشتی

7

آستین راسل

نر

2.4 دلار

26

ایالات متحده

سنسورها

خودرو

8

جاناتان کووک

نر

2.4 دلار

29

هنگ کنگ

مشاور املاک

مشاور املاک

9

اندی تانگ

نر

2 دلار

28

ایالات متحده

برنامه تحویل غذا

فن آوری

10

استنلی تانگ

نر

2 دلار

28

ایالات متحده

برنامه تحویل غذا

فن آوری

11

نیک مولنار

نر

1.8 دلار

30

استرالیا

فین تک

امور مالی و سرمایه گذاری

12

لیزا دراکسلمایر

زن

1.6 دلار

30

آلمان

قطعات خودرو

خودرو

13

وانگ زلونگ

نر

1.5 دلار

24

چین

مواد شیمیایی

فلزات و معدن

14

الکساندرا آندرسن

زن

1.4 دلار

24

نروژ

سرمایه گذاری ها

متنوع

15

کاتارینا آندرسن

زن

1.4 دلار

25

نروژ

سرمایه گذاری ها

متنوع

در حالی که زنانی که اکثریت میلیاردرها را تشکیل می دهند ممکن است چند سال دیگر با آنها فاصله داشته باشند ، پیشرفت قابل توجهی در زنان از نسل های جوان به اوج رسیده است. از لیست میلیاردرهای زیر 30 سال در سال 2021 ، سه نفر از آنها زن هستند. در سال 2011 ، تنها هفت میلیاردر زیر 30 سال وجود داشت و تنها یک نفر زن بود ، که نشان می دهد در 10 سال گذشته ، زیر 30 زن میلیاردر 5 درصد افزایش یافته است.

انقلاب فناوری و سرمایه گذاری باعث شده تا هزاره ها سریعتر از نسلهای قدیمیتر میلیاردر شوند و نشان می دهد که روشهای جدیدتر نوآوری به زنان کمک می کند سقف شیشه ای را بشکنند و با سرعت بیشتری نسبت به گذشته میلیاردر شوند.

آیا زنان آینده سرمایه گذاری هستند؟

مسابقه یک میلیاردی: مردان در برابر زنان

زنان به سرعت به یکی از مدعیان اصلی در فهرست ثروتمندان جهان تبدیل می شوند. آنها همچنان در صنایع سنتی زنانه مانند مد و غذا تسلط دارند ، اما در زمینه های مختلف نیز گام های بلندی برداشته اند.

امور مالی ، سرمایه گذاری و تجارت نیز حوزه هایی است که زنان وارد آن می شوند ، ثروتمند می شوند و به سمت رتبه میلیاردرها حرکت می کنند.

ببینید چگونه آموزش سرمایه گذاری و تجارت ما می تواند به شما در شروع کمک کند

روش شناسی

به منظور تعیین اینکه آیا مردان یا زنان زودتر در زندگی میلیاردر می شوند ، DailyFX داده های لیست میلیاردرهای فوربز را در سالهای 2010-2021 مورد بررسی قرار داد.

با توجه به سنی که یک میلیاردر زن به فهرست میلیاردرهای فوربس رسید ، تیم توانست میانگین سنی مردان و زنان را به یک میلیارد دلار برساند (همه ارقام به دلار است). درصد رشد زنان در فهرست میلیاردرها با افزایش سال به سال از سال 2010 تا 2021 محاسبه شد.

فهرست میلیاردرهای فوربس 2021: https://www.forbes.com/billionaires/

میلیاردرها در سال 2011: http://stats.areppim.com/listes/list_billionairesx11xwor.htm



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.