مزرعه ماینینگ کریپتو تحت حمایت دولت در حال ساخت در بوریاتیا روسیه – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] یک مرکز جدید استخراج کریپتو در جمهوری بوریاتیا روسیه با پشتیبانی یک شرکت وابسته به دولت در حال ساخت است. ساخت زیرساخت برای این پروژه در مقیاس بزرگ در حال انجام است که توسط یکی از شرکت های تابعه بزرگترین اپراتور معدن روسیه، Bitriver انجام شده است. Bitriver ساختمان مرکز داده بزرگ برای استخراج

کد خبر : 318516
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مزرعه ماینینگ کریپتو تحت حمایت دولت در حال ساخت در بوریاتیا روسیه – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

یک مرکز جدید استخراج کریپتو در جمهوری بوریاتیا روسیه با پشتیبانی یک شرکت وابسته به دولت در حال ساخت است. ساخت زیرساخت برای این پروژه در مقیاس بزرگ در حال انجام است که توسط یکی از شرکت های تابعه بزرگترین اپراتور معدن روسیه، Bitriver انجام شده است.

Bitriver ساختمان مرکز داده بزرگ برای استخراج ارزهای دیجیتال در بوریاتیا، سیبری

خاور دور روسیه و شرکت توسعه قطب شمال (KRDV) اعلام کردند که یک مرکز پردازش داده 100 مگاواتی که به ضرب سکه های دیجیتال اختصاص دارد، امسال در بوریاتیا، جمهوری روسیه در جنوب مرکزی سیبری افتتاح می شود.

پورتال خبری تجاری RBC به نقل از یک بیانیه مطبوعاتی گزارش داد که برچسب قیمت این پروژه حدود 900 میلیون روبل (بیش از 12.3 میلیون دلار) است. راه اندازی این تاسیسات که میزبان 30000 دستگاه ماینینگ خواهد بود، برای نیمه اول سال 2023 برنامه ریزی شده است.

Bitriver-B، زیرمجموعه غول معدنی Bitriver روسیه، در حال حاضر ساخت ساختمان‌ها، زیرساخت‌های دیگر و تامین تجهیزات برق مورد نیاز را آغاز کرده است. این شرکت گفت که این شرکت جدید حدود 100 شغل ایجاد خواهد کرد.

مزرعه استخراج بیت کوین در روستای مخخورشیبیر، در منطقه توسعه اولویت «بوریاتیا»، سرزمینی از جمهوری که در آن یک رژیم قانونی ویژه به منظور تسهیل فعالیت های کارآفرینی ایجاد شده است، واقع شده است.

KRDV یک شرکت مدیریتی است که به وزارت روسیه برای توسعه خاور دور و قطب شمال و نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در منطقه فدرال خاور دور گزارش می دهد. وظیفه اصلی آن کمک به پروژه های سرمایه گذاری در خاور دور روسیه و قطب شمال است.

Bitriver-B که یکی از مهم‌ترین شرکت‌ها را برای توسعه دیجیتال بوریاتیا ایجاد می‌کند، با طیف گسترده‌ای از ابزارهای پشتیبانی دولتی ارائه شده است. دیمیتری خامرویف، مدیر KRDV Buryatia، فاش کرد که اینها مالیات بر زمین و دارایی صفر، حق بیمه به 7.6 درصد کاهش یافته و نرخ مالیات بر درآمد کاهش یافته است. این مدیر اجرایی افزود: مزرعه بیت کوین همچنین هزینه برق مصرفی خود را تقریباً با نصف تعرفه عادی پرداخت خواهد کرد.

اعلام پروژه بزرگ ماینینگ پس از آن صورت می گیرد که هفته گذشته گزارشی فاش کرد که مجموع ظرفیت نیرو مزارع معدنی صنعتی روسیه در پایان سال 2022 از 500 مگاوات فراتر رفته است. پتانسیل استخراج معدن به عنوان بخشی از مجازات های اعمال شده در مورد تهاجم به اوکراین.

برچسب ها در این داستان

مزرعه بیت کوین، Bitriver، Buryatia، Crypto، ماینرهای رمزنگاری، استخراج رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، رمزارز، سرمایه گذاری، استخراج کنندگان، استخراج، تسهیلات استخراج، مزرعه استخراج، پروژه استخراج، روسیه، روسیه، سیبری

آیا فکر می‌کنید روسیه از ساخت مزارع استخراج کریپتو بیشتر در آینده حمایت خواهد کرد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.