مزایای خرید ملک در آنتالیا | سیمرغ سفر

[ad_1] آنتالیا، یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی ترکیه است. آب و هوای دلچسب مدیترانه ای ، سواحل شنی  بی نظیر، بافت زیبا و معماری باستانی ، امنیت بالا و… آنتالیا را  به یکی از محبوترین شهرها برای گردشگران خارجی تبدیل کرده است. علاوه بر تمام ویژگی های توریستی این شهر، اخیرا با اصلاحاتی که در

کد خبر : 89640
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
مزایای خرید ملک در آنتالیا | سیمرغ سفر

[ad_1]

آنتالیا، یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی ترکیه است. آب و هوای دلچسب مدیترانه ای ، سواحل شنی  بی نظیر، بافت زیبا و معماری باستانی ، امنیت بالا و… آنتالیا را  به یکی از محبوترین شهرها برای گردشگران خارجی تبدیل کرده است. علاوه بر تمام ویژگی های توریستی این شهر، اخیرا با اصلاحاتی که در قانون اعطای حق شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک به وجود آمده؛ حالا آنتالیا به یکی از مراکز مهم سرمایه گذاری برای خارجی ها تبدیل شده است. شهر زیبا و توریستی آنتالیا به دلیل نزدیکی مسافت به ایران، مورد توجه بسیاری از گردشگران و سرمایه گذاران ایرانی هم قرار گرفته است.

خرید ملک در آنتالیا

همه چیز درباره آنتالیا

آنتالیا در بخش غربی ترکیه قرار دارد. این شهر از قسمت شمال شرقی با قونیه همسایه است. از  بخش جنوبی به دریای مدیترانه و از جنوب غرب هم به شهر کمر  راه دارد.  منطقه کمر هم از زیباترین مناطق استان آنتالیا است که سواحل بی نظیری دارد. بندرگاه توریستی و تاریخی آلانیا هم در 135 کیلومتری آنتالیا قرار گرفته است. در حال حاضر سه شهر آنتالیا، آلانیا و کمر اط نظر خرید ملک و سرمایه گذاری مورد توجه و هدف بسیاری از گردشگران خارجی و ایرانی قرار گرفته است.  مجموعه سیمرغ سفر، با در اختیار داشتن یک دفتر اختصاصی در شهر آنتالیا، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای خرید ، فروش و اجاره انواع ملک؛ نظیر ویلا، آپارتمان و سوئیت و اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه است. برای خرید، فروش و اجاره ملک در بهرین مناطق آنتالیا، آلانیا و کمر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آنتالیا

آب و هوای آنتالیا

آب و هوای آنتالیا مدیترانه ای است. به این معنا که در تابستان گرم و در نیمه دوم سال معتدل و معمولا بارانی است. دمای هوا در فصل تابستان حدودا  بین 27 درجه تا 35 درجه است. در نیمه دوم سال و زمستان هم دمای هوا بین 8 تا 16 درجه است. بارش برف و یخبندان در شهر آنتالیا انگشت شمار اتفاق افتاده است. همین ویژگی های جذاب اقلیمی و در کنار آن پوشش گیاهی زیبا، آنتالیا را به یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری ترکیه تبدیل کرده است.  

ساخت و ساز در آنتالیا

محبوبیت گسترده آنتالیا میان گردشگران خارجی، باعث شده تا آنتالیا به محلی برای ساخت و ساز بهترین و باکیفیت ترین ویلاها، آپارتمان ها و سوئیت ها تبدیل شود. تقاضای بالای خرید ملک در آنتالیا منجر به سرمایه گذاری های گسترده در آنتالیا شده است. علاوه بر آنتالیا دو منطقه کمر و آلانیا هم  برای خرید ملک  مورد توجه بسیاری از خارجی ها قرار گرفته است. بسیاری از ایرانیان نیز به منظور اخذ پاسپورت و اقامت ترکیه و بهره مندی از مزایای قابل توجه آن و از طرفی گذراندن تعطیلات رویایی در این شهرها،  در سال های اخیر اقدام به خرید و اجاره ملک در شهرهای آنتالیا، آلانیا و کمر کرده اند. علاوه بر  ایرانی ها، بسیاری از گردشگران از کشورهای مختلف نظیر نروژ، دانمارک، سوئد، روسیه ، کشورهای حوزه خلیج فارس و …  در صدر خریداران ملک در آنتالیا، آلانیا و کمر قرار دارند.

مزایای خرید ملک در آنتالیا، آلانیا و کمر

دلیل اشتیاق بسیاری از خارجی ها به  گذراندن تعطیلات  و خرید واجاره  ملک در آنتالیا، آلانیا و کمر علاوه بر زیبایی های این مناطق، به مزایای قابل توجه سرمایه گذاری در این مناطق هم ارتباط دارد. خرید، فروش واجاره ملک در  آنتالیا، آلانیا و کمر مزایای چشمگیری دارد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره شده است.

سرمایه گذاری امن و مطمئن

یکی از مهمترین مزایای خرید ملک در آنتالیا، سرمایه گذاری در یک اقتصاد رو به رشد است.  اقتصاد ترکیه از سال 2002 ثباتی نسبتی و قابل قبول داشته است. سرمایه گذاری مستقیم خارجی ها در این کشور از سال 2002  تا 2016 بالغ بر 180 میلیارد دلار آمریکا بوده است. جالب است بدانید ترکیه در سال 2016 در رتبه سیزدهمین اقتصاد قدرتمند دنیا قرار گرفت.

قیمت مناسب زمین و ملک در آنتالیا

قیمت زمین و ملک در آنتالیا در مقایسه با ایران بسیار مناسب تر است. به طور مثال ارزش هر متر مربع زمین در نقاط ارزنده این شهر بصورت میانگین بین 9 تا 16 میلیون تومان است. این قیمت در بخش های مختلف شهر متغیر است.

اقامت و اخذ پاسپورت ترکیه

یکی از مهمترین امتیازات خرید ملک در آنتالیا اخذ اقامت، شهروند و پاسپورت کشور ترکیه است. در حال حاضر باتوجه به قوانین جدید دولت ترکیه، با خرید یک ملک به ارزش 250 هزار دلار می توانید پاسپورت و اقامت دائم ترکیه را اخذ کنید. اگر فردی متاهل باشد  پاسپورت به همسر و فرزندان زیر 18 سال او هم تعلق می گیرد.  یک مزیت ارزشمند اقامت و شهروندی ترکیه این است که فرد همزمان می تواند تابعیت ایرانی خود را هم حفظ کند و در اصطلاح دو تابعیتی باشد. اخذ پاسپورت ترکیه راه برای  اقامت اروپا، ویزای های مولتی شنگن، کانادا، آمریکا  و… بسیار آسان تر می کند. از طرفی با پاسپورت ترکیه سفر به بسیاری از کشورها مثل ژاپن، اوکراین، کره جنوبی، سنگاپور، تایلند، مالزی و… بدون نیاز به ویزا است. برای ورود به برخی کشور ها ویزا بصورت آنلاین و برخی هم فرودگاهی صادر می شود که لیست این کشورها در ادامه آمده است.

اعتبار پاسپورت ترکیه

پاسپورت ترکیه در رده بندی پاسپورت های معتبر دنیا در رده 52 قرار دارد. این درحالی است که پاسپورت ایران در جایگاه 99 قرار دارد.

با پاسپورت کشور ترکیه می توان بدون نیاز به ویزا به 66 کشور سفر که مهمترین این کشورها عبارتند از:

ژاپن- آرژانتین- هنگ کنگ-آذربایجان- بلاروس- بلیز- بولیوی – برزیل – شیلی- کلمبیا- کاستاریکا- جمهوری دومینیکن- اکوادورگرجستان- اندونزی – ایران – جامائیکا- ژاپن-اردن –کره جنوبی- قرقیزستان- مالزی- مراکش -عمان – قطر- – سنگاپور- آفریقای جنوبی- تایلند- اوکراین- اروگوئه-

علاوه بر این دارندگان پاسپورت ترکیه  می تواند به  بیش از 50 کشور دنیا با ویزای فرودگاهی و یا الکترونیکی و آنلاین سفر کنند. از جمله  آنها کویت، بحرین، لبنان هستند.

برای اخذ ویزای شنگن ، انگلیس، آمریکا و کانادا روند اخذ ویزا برای دارندگان پاپسورت ترکیه بسیار ساده تر است. در حال حاضر هم دولت ترکیه در حل رایزنی هایی برای پیوستن به اتحادیه اروپا  است و این احتمال وجود دارد که در آینده ای نزدیک ورود به کشورهای حوزه شنگن هم  نیاز به ویزا نباشد.

چگونه در آنتالیا ملک بخریم؟

اگر تصمیم دارید با خریم ملک در آنتالیا از مزایای فوق بهره مند شوید، مجموعه سیمرغ سفر از تهران تا آنتالیا در کنار شما است. مجموعه سیمرغ با دراختیار داشتن یک شعبه از دفتر خود در شهر آنتالیا با کادری باتجربه شما را برای یک خرید امن و سرمایه گذاری مطمئن همراهی می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.