مزایای خرید فالوور واقعی در اینستاگرام

مزایای خرید فالوور واقعی در اینستاگرام شبکه‌های اجتماعی در 5 سال گذشته مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند و همین عامل باعث شد تا به محل خوبی برای انتشار محتوا و حتی تبلیغ کسب‌وکارهای مخت…

کد خبر : 174437
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
مزایای خرید فالوور واقعی در اینستاگرام

شبکه‌های اجتماعی در 5 سال گذشته مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند و همین عامل باعث شد تا به محل خوبی برای انتشار محتوا و حتی تبلیغ کسب‌وکارهای مختلف تبدیل شوند. این میزان تاثیرگذاری به این دلیل است که شبکه‌ای مانند اینستاگرام توانست دایره وسیعی از ارتباطات و سرگرمی را برای کاربران خود فراهم کند.

در همین راستا صاحبان مشاغل و کسب‌وکارهای زیادی از این بستر استفاده و از همین طریق زمینه پیشرفت و موفقیت خود را فراهم کردند. در واقع این پلتفرم به سبب داشتن قابلیت‌های جذاب توانست از  بین رُقبا خود سبقت بگیرد، به‌گونه‌ای که این روزها میلیون‌ها ایرانی در اینستاگرام حساب کاربری دارند که بسیاری از آنها فروش آنلاین و… مشغول هستند.

شاید وقتی صحبت از فروش آنلاین می‌شود، هر کس به دنبال درآمدهای میلیونی باشد، اما همیشه هم اینطور نیست! هر چقدر محتوای جذاب‌تری تولید کنید، محصولات و یا خدمات با کیفیت‌تری ارائه کنید، مخاطبان بیشتری به شما اعتماد خواهند کرد. آنگاه سود خوبی هم در انتظارتان خواهد بود. پس لازمه موفقیت؛ تعداد بالای فالوورهای واقعی است. معمولاً فالوورها دیر اعتماد می‌کنند و پروسه جذب خودبه‌خودی آنها، زمان‌بر خواهد شد.

از جمله راهکارهایی که شما را سریع‌تر به فالوورهای بیشتر می‌رساند، خرید فالوور واقعی است! چگونه؟ با این مقاله همراه باشید تا ببینیم آیا این کار، ترفند مناسبی است؟ چه مزایا و چه معایبی دارد؟

چرا داشتن فالوور فعال در اینستاگرام ضروری است؟ 

خیلی از افراد بر این باور هستند که هر کس در اینستاگرام یک اکانت شخصی دارد و قطعاً محتوایی را دنبال می‌کند که مطابق با سیلقه‌اش باشد. پس چه لزومی دارد که برای دیده شدن در اینستاگرام به دنبال فالوورهای واقعی و فعال باشیم؟

در پاسخ باید بگوییم، از آنجایی که این روزها، افراد زیادی کسب‌وکار آنلاین خود را به راه انداخته‌اند، تعداد رقیب‌ها به شدت زیاد شده است. همین امر باعث شد تا خیلی از پیج‌های کاری در این بازار رقابت، آنطور که باید دیده نشوند. به همین دلیل، معمولاً پیج‌هایی که فالوورهای واقعی دارند، بیشتر دیده می‌شوند؛ زیرا نرخ تعامل در پیج‌شان بالاتر است. در واقع حضور همین فالوورهای فعال به بیشتر دیده شدن پیج، کمک می‌کنند.

این در حالی است که برخی از اکانت‌ها، به هر قیمتی به دنبال فالوورهای زیاد هستند، حتی اگر فیک باشند! در صورتی که فالوور فیک نه تنها نقشی در پیشرفت کار شما ندارد، بلکه  تنها جنبه زیبایی برای پیج دارد، آن هم تا زمانیکه اینستاگرام متوجه فیک بودن فالوورهای‌تان نشود؛ زیرا در این صورت آنها را خودبه‌خودی حذف می‌کند. پس اگر قصد خرید فالوور واقعی دارید، حتماً به سراغ سایت‌های معتبر و با تجربه بروید.

اینستاپلاس یکی از سایت‌های معتبر است که با سابقه چند ساله در زمینه ارائه خدمات شبکه‌های اجتماعی، تجربه خوبی برای شما رقم خواهد زد، اما قبل از هر چیز توصیه می‌کنیم با راهکارهای تشخیص فالوور واقعی از فیک آشنا شوید تا مبادا با یک خرید نامطمئن، به پیج‌تان آسیب بزنید.

ترفندهای تشخیص فالوور واقعی از فالوور فیک

راهکارهای و ترفندهای مختلفی برای این کار وجود دارد که برخی از آنها عبارت است از:

  1. لایک کردن محتوای پیج شما و حتی پست‌های اکسپلور،
  2. بازدید از استوری‌ها،
  3. بازدید از محتوای ویدئویی،
  4. تعویض عکس پروفایل هر چند وقت یکبار،
  5. به اشتراک گذاشتن پست و استوری در حساب  شخصی،
  6. و…

وقتی یک کاربر دنیای مجازی یکی از فعالیت‌هایی که در بالا نام برده شد را انجام دهد، از سوی اینستاگرام به عنوان یک حساب فعال یا فالوور واقعی شناخته می‌شود. در نتیجه با ارائه هر گونه لایک، کامنت و… نسبت به محتوای مورد علاقه‌اش، به افزایش نرخ تعامل پیج‌های کاری نیز کمک می‌کند.

خرید فالوور واقعی در اینستاگرام چه مزایا و معایبی دارد؟

به طور کلی مزایای خرید فالوور اینستاگرام عبارتند از:

  1. بیشتر و بهتر از قبل دیده می‌شوید

شاید اولین مزیت خرید فالوور، بیشتر و بهتر دیده شدن است. هرچه تعداد آنها بیشتر باشد، تعداد لایک بیشتری دریافت می‌کنید، نرخ تعامل‌تان بالا می‌رود، پست‌هایتان در اکسپلور نمایش داده می‌شود. در نتیجه به جایگاه خوبی خواهید رسید.

  • اعتبار بیشتری به دست می‌آورید

تجربه ثابت کرده است که وقتی برای اولین بار از پیجی بازدید می‌کنیم، موردی را برای فالوو کردن انتخاب می‌کنیم که تعداد لایک و فالوور بالاتری داشته باشد. به عبارتی برگ برنده شما در اینستاگرام، فالوورهای شما هستند. همین عامل باعث می‌شود، کاربران جدید نیز بهتر به شما، محصولات، خدمات و محتوایی که منتشر می‌کنید، اعتماد کنند.

و اما معایب خرید فالوور اینستاگرام که شاید بیشتر از مزایای آن باشد، اما این اتفاق زمانی می‌افتد که شما دیگر راهکارهای لازم برای موفقیت در اینستاگرام را به‌کار نگرفته باشید و به‌دنبال جذب فالوور فیک باشید. برای مثال وقتی محتوای مناسبی منتشر نمی‌کنید، مخاطب نیز بعد از مدتی متوجه خواهد شد و خودبه‌خود شما را آن‌فالو می‌کند. حتی ممکن است برای خرید فالوور فیک اینستاگرام اقدام کنید که می‌تواند آسیب بزرگی به پیج شما بزند.

اگرچه ممکن است ابتدای کار سود خوبی داشته باشید، اما بعد از مدتی اینستاگرام و مخاطبان نیز متوجه اختلاف بین تعداد لایک­ها، کامنت­ها و… با تعداد فالوورها می­شوند و شما را آنفالو می‌کنند. البته که مضرات فالوور فیک به همینجا ختم نمی‌شود و ممکن است صفحه‌تان نیز هک شود یا حساب کاربری‌تان به طور کامل از دسترس خارج می­شود. در نهایت نیز اعتماد فالوورهای واقعی را هم از دست می‌دهید که هیچ ضرری برای یک کسب­وکار از این سنگین­تر نخواهد بود.

با توجه به آنچه گفته شد، گمان می‌کنیم کمی برای خرید فالوور واقعی هم به شک افتاده باشید، اما جای نگرانی نیست! زیرا برای هر مشکلی، راه­حلی وجود دارد. راه حل این مشکل، اینستاپلاس است.

با خرید فالوور اینستاگرام از اینستاپلاس، به کسب­وکارتان رونق دهید

با توجه به افزایش پیج‌های کاری و… رقابت در این بازار بسیار سخت شده است و قطعاً صاحبان مشاغل حق دارند بابت حفظ جایگاه پیج‌شان نگران باشند. از طرفی سایت‌های تقلبی و فالوورهای فیک نیز زیاد شده­اند، اما جای نگرانی نیست!

اینستا پلاس با داشتن امکانات گوناگون در زمینه شبکه‌های اجتماعی مانند خرید فالوور، خرید لایک و… می‌تواند به‌خوبی باعث رونق کسب‌وکار شما شود. کافیست سری به آدرس instaplus.org بزنید.

توجه کنید این محتوای تبلیغاتی می باشد! | هوشمند نیوز هیچ مسئولیتی درقبال مجموعه معرفی شده و محتوای تبلیغ بالا ندارد و صرفا این محتوا در هوشمند نیوز به عنوان ریپرتاژ آگهی منتشر شده است.

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.