مزار سردار سلیمانی مقصد «گردشگری مقاومت» شده است

معاون گردشگری از امکان صدور ویزای توریستی در فرودگاه کرمان خبر داد و گفت: مزار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مقصد “گردشگری مقاومت” شده است. به‌گزارش ایسنا، علی‌اصغر شالبافیان در نشستی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی صنعت گردشگری استان کرمان با بیان این‌که خوشبختانه امکان دریافت ویزای ایران برای گردشگران خارجی در برخی از فرودگاه‌های

کد خبر : 152912
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
مزار سردار سلیمانی مقصد «گردشگری مقاومت» شده است


معاون گردشگری از امکان صدور ویزای توریستی در فرودگاه کرمان خبر داد و گفت: مزار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مقصد “گردشگری مقاومت” شده است.

به‌گزارش ایسنا، علی‌اصغر شالبافیان در نشستی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی صنعت گردشگری استان کرمان با بیان این‌که خوشبختانه امکان دریافت ویزای ایران برای گردشگران خارجی در برخی از فرودگاه‌های بین‌المللی کشور در حال فراهم شدن است که نام فرودگاه کرمان در بین آن‌ها دیده می‌شود، اظهار کرد: از این پس گردشگران و اتباع خارجی که وارد استان کرمان می‌شوند می‌توانند در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله رفسنجانی شهر کرمان روادید دریافت کنند و این امر در بلندمدت موجب افزایش حضور گردشگران خواهد شد.

او بیان کرد: این قبیل اقدامات در راستای تسهیل در خدمات‌رسانی و امکان جذب بیشتر گردشگران خارجی است.

معاون گردشگری با اشاره به این‌که استان کرمان به دلیل بهره‌مندی از جاذبه‌های متنوع و متعدد تاریخی و طبیعی، یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور است، ‌ افزود: خوشبختانه در این خطه آثار ثبت جهانی زیادی وجود دارد و اخیرا “گردشگری مقاومت” نیز به این جذابیت‌ها افزوده شده است.

او با اشاره به جمعیت زیاد زائران مزار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درصدد تسهیل ورود مشتاقان و علاقه‌مندان از داخل و خارج از کشور به استان کرمان است و تدوین و اجرای طرحی با محوریت و با هدف شناساندن آثار مرتبط با شهید سلیمانی در راستای ترویج گردشگری مقاومت در دستور کار است.

شالبافیان با یادآوری این‌که معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری، تسهیل ورود گردشگران و تکمیل زیرساخت‌ها از برنامه‌های اصلی این وزارتخانه در استان کرمان است، گفت: کمک به تکمیل پروژه‌های صنعت گردشگری یکی از اقدامات مهم وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ماه‌های اخیر بوده و از محل تبصره ۱۸ منابعی برای فعال‌سازی، تکمیل و بازسازی پروژه‌های این صنعت اختصاص داده شده است که استان کرمان در این زمینه به شکل ویژه دیده شده است.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.