مزارع استخراج رمزنگاری خنک شده با غوطه وری بزرگ برای استخراج بیت کوین در صحرای خاورمیانه – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] پروژه ای برای ساخت دو تاسیسات در مقیاس بزرگ برای استخراج ارزهای دیجیتال در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) در حال انجام است. به گفته شرکت کنندگان، مراکز داده با فناوری پیشرفته به یک راه حل غوطه وری کامل برای خنک کردن معدنچیان تشنه قدرت تکیه خواهند کرد، زیرا آب و هوای بیابان

کد خبر : 358405
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مزارع استخراج رمزنگاری خنک شده با غوطه وری بزرگ برای استخراج بیت کوین در صحرای خاورمیانه – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

پروژه ای برای ساخت دو تاسیسات در مقیاس بزرگ برای استخراج ارزهای دیجیتال در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) در حال انجام است. به گفته شرکت کنندگان، مراکز داده با فناوری پیشرفته به یک راه حل غوطه وری کامل برای خنک کردن معدنچیان تشنه قدرت تکیه خواهند کرد، زیرا آب و هوای بیابان استخراج با هوا خنک را غیرممکن می کند.

امکانات پیشرفته استخراج کریپتو در ابوظبی برای مقابله با چالش های خنک کننده در شبه جزیره عرب

Marathon Digital Holdings، یک شرکت پیشرو در ماینینگ رمزارز مستقر در ایالات متحده، و توسعه دهنده زیرساخت بلاک چین Zero Two، در حال کار برای راه اندازی آنچه به گفته آنها اولین عملیات غوطه وری استخراج بیت کوین در خاورمیانه خواهد بود.

ماراتون در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که شرکا یک سرمایه گذاری مشترک به نام بازارهای جهانی ابوظبی (ADGM) برای توسعه و راه اندازی دو سایت جدید برای استخراج دارایی های دیجیتال با ظرفیت ترکیبی 250 مگاوات (MW) تشکیل داده اند.

تاسیسات 200 مگاواتی بزرگتر در مصدر سیتی، قطب پایداری ابوظبی، پایتخت امارات، ساخته خواهد شد. مزرعه کریپتو 50 مگاواتی دیگر در منطقه بندری مینا زاید واقع خواهد شد.

این سایت ها با انرژی مازاد تغذیه می شوند، بنابراین بار پایه و پایداری شبکه برق ابوظبی افزایش می یابد. این دو شرکت تاکید کردند که قصد دارند هرگونه برق تولیدی غیرپایدار را که با گواهینامه های انرژی پاک استفاده می شود، جبران کنند.

ساخت مزارع استخراج کریپتو در حال انجام است و تجهیزات ماینینگ سفارش داده شده است. انتظار می‌رود هر دو سایت، که دارای هش‌ریت ترکیبی تقریباً 7 EH/s هستند، در اوایل امسال آنلاین شوند.

قبل از شروع اجرای پروژه، Marathon Digital و Zero Two یک برنامه آزمایشی را برای ایجاد کارایی یک عملیات استخراج کریپتو بزرگ در ابوظبی راه‌اندازی کردند، جایی که آب و هوای گرم بیابان باعث می‌شود استخراج هوا خنک غیرممکن شود.

نتایج اولیه آزمایش نشان می‌دهد که بهره‌برداری از سایت‌های ماینینگ در امارات متحده عربی به لطف یک راه‌حل غوطه‌وری برای خنک کردن ماینرهای ASIC، که به‌طور سفارشی توسط دو شرکت ساخته شده است، و پیاده‌سازی نرم‌افزار اختصاصی برای بهینه‌سازی عملکرد آنها، امکان‌پذیر است.

مالکیت سهام در جوینت ونچر ADGM 80% برای Zero Two و 20% برای Marathon خواهد بود، با مشارکت سرمایه در سال 2023 انتظار می رود در مجموع حدود 406 میلیون دلار باشد. جزئیات پروژه ماینینگ پس از آن منتشر شد که تحلیلگران اخیراً پیش‌بینی کردند که افزایش فشارهای نظارتی، هزینه‌های انرژی و مالیات در کانون‌های استخراج فعلی ممکن است منجر به مهاجرت جدید استخراج‌کنندگان رمزارز به حوزه‌های قضایی مطلوب‌تر شود.

برچسب ها در این داستان

ابوظبی، استخراج بیت کوین، خنک کننده، مزارع کریپتو، استخراج کریپتو، غوطه وری، سرمایه گذاری مشترک، ماراتن، خاورمیانه، استخراج، امکانات استخراج، پروژه استخراج، امارات متحده عربی، صفر دو

آیا انتظار دارید که تعداد فزاینده‌ای از امکانات ماینینگ کریپتو در خاورمیانه مشاهده کنید؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.