مرکز هنرهای ملی شش ماه برنامه فرهنگی را در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی به پایان رساند

[ad_1] هنرمندان ArtCirq، Marie-Mai و Neon Dreams برای روز ملی کانادا و روز جهانی فرانکفونی در اکسپو این آخر هفته در دبی روی صحنه می روند. 16 مارس 2022 – اتاوا (کانادا) – از اکتبر 2021، مرکز هنرهای ملی (NAC) طیف وسیعی از هنرهای نمایشی کانادا را در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در امارات متحده

کد خبر : 179736
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
مرکز هنرهای ملی شش ماه برنامه فرهنگی را در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی به پایان رساند

[ad_1]

هنرمندان ArtCirq، Marie-Mai و Neon Dreams برای روز ملی کانادا و روز جهانی فرانکفونی در اکسپو این آخر هفته در دبی روی صحنه می روند.

16 مارس 2022 – اتاوا (کانادا) – از اکتبر 2021، مرکز هنرهای ملی (NAC) طیف وسیعی از هنرهای نمایشی کانادا را در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی در امارات متحده عربی ارائه کرده است – اولین نمایشگاه جهانی که در منطقه خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا میزبانی می شود.

برنامه فرهنگی NAC که توسط هدر گیبسون، تهیه کننده اجرایی NAC مدیریت می شود، بخشی جدایی ناپذیر از مشارکت کلی کانادا در اکسپو 2020 دبی بود. این نمایش با موفقیت وسعت، تنوع و برتری هنرهای نمایشی، موسیقی، رقص، تئاتر و غیره کانادا را به نمایش گذاشت.

روز ملی کانادا (19 مارس) و روز جهانی فرانکفونی (20 مارس) این آخر هفته در اکسپو 2020 دبی جشن گرفته می‌شود و هنرمندان Artcirq، Neon Dreams و Marie-Mai توسط NAC با همکاری غرفه کانادا معرفی شدند.

بازدیدکنندگان از سراسر جهان میراث هنری و فرهنگی کانادا را کشف کردند. برنامه‌های فرهنگی در اکسپو در اکتبر با جیل باربر، Les Grands Hurleurs و Beòlach آغاز شد. هنرمندان بومی تا ماه نوامبر حضور داشتند: Celeigh Cardinal، Digging Roots، Zoey Roy، Dancers of Damelahamid، Sarain Fox، Kevin Loring، Christine Frederick و Shawnee Kish. در دسامبر، Dominique Fils-Aimé، Pierre Kwenders و RITT روی صحنه رفتند. در اوایل سال 2022، Ria Mae و The Once در بزرگترین صحنه اکسپو: The Jubilee Stage، تماشاگران را شگفت زده کردند.

شرکت کانادا در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی بخشی از تلاش های دولت کانادا برای ارتقای کانادا به عنوان: رهبر جهانی، مبتکر و شریک با راه حل هایی برای ارائه به جهان در بسیاری از زمینه ها، پیشرو در اقدامات آب و هوایی و اقتصادهای پایدار و همچنین مکانی ایده آل است. برای تجارت، سرمایه گذاری، تحصیل، گردشگری و مهاجرت.

درباره شرکت کانادا در اکسپو 2020 دبی

موضوع نمایشگاه 2020 کانادا، آینده در ذهن، به عنوان بستری برای ارتقای فرصت های تجارت، سرمایه گذاری، آموزش، گردشگری و مهاجرت از سراسر استان ها، مناطق و شهرهای کانادا و در سراسر بخش های جامعه عمل می کند. مشارکت کانادا، رهبری کانادا را در بخش‌های کلیدی، از جمله هوش مصنوعی (AI)، روباتیک، آموزش، دیجیتالی‌سازی، پزشکی از راه دور، فناوری پاک، کشاورزی، علوم بهداشتی، هوافضا و موارد دیگر برجسته می‌کند. رویکرد کانادا به اکسپو 2020 دبی از ارزش‌های اصلی ما در زمینه تنوع، شمول، حقوق بشر و برابری جنسیتی به‌عنوان پایه‌ای برای ساختن کشوری مرفه و فراگیر الهام گرفته شده است.

درباره مرکز هنرهای ملی

مرکز هنرهای ملی، خانه دو زبانه و چند رشته ای کانادا برای هنرهای نمایشی است. NAC برنامه‌های هنرهای نمایشی را در جریان‌های مختلف ارائه، ایجاد، تولید و تولید می‌کند – ارکستر NAC، رقص، تئاتر انگلیسی با همکاری Black Theater Workshop، The French Theatre، Indigenous Theatre و Popular Music and Variety – و نسل بعدی را پرورش می‌دهد. نسلی از مخاطبان و هنرمندان از سراسر کانادا. NAC در منطقه پایتخت ملی در قلمرو واگذار نشده Algonquin Anishinaabe واقع شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.